חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכת המיסוי בצ'כיה -שיטת המס בצ'כיה תוך התייחסות ליזם הישראלי במערכת הצ'כית - דיני מסים - מיסוי בינלאומי





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים למכירה - לאתר שוק עסקים לחץ כאן
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפים למט"ח מסחר במטח

נושא המאמר: טיפים לסוחרי מט"ח
מאת: משה כהן   שמור מאמר למועדפים

טיפים למסחר במט"ח

מטבע חוץ נסחר מ3 סיבות עיקריות, מדינות אשר מנהלות את חסכונותיהן, חברות אשר קונות ומוכרות מוצרים ושירותים במטבע זר ומשקיעים אשר מחפשים דרך נוספת או עיקרית לרווחים.

כל הסוחרים מנתחים את השוק בצורות שונות, חלק מעדיפים לנתח את השוק במה שנקרא הצד ה"פונדמנטלי", אלו מתייחסים בעיקר לשערי הריביות של המדינות, למצב הכלכלי הכללי של מדינות מסויימות, אחוזי האבטלה, מאזן מסחרי, מצב הנדל"ן והשקעות כאלו ואחרות במדינות שונות.
אחרים מעדיפים ניתוח טכני, אלו משתמשים בגרפים, נרות יפניים, סרגל פיבונאצ'י ועוד.

חשוב להבין ולאחר מכן גם לזכור שהשוק תלוי בשני היבטים אלו ולכן חשוב לסוחרים במט"ח להתייחס לשני היבטים אלו כאחד ולא להתסמך רק על אחד מהם גם אם הניסיון עד כה לימד אתכם להתסמך רק על סוג אחד ומסויים של ניתוח.

שיטות מסחר

לסוחרים רבים בפורקס אין את הזמן או את ההכשרה המתאימה על מנת לנתח את השוק מהצד הפונדמנטלי ומהצד הטכני כאחד ולכן אלו פונים לשיטות מסחר רובוטיות. שיטות אלו בדרך כלל פותחו ע"י סוחרים מצליחים אשר כבר מצאו את ה"נוסחה המנצחת" והצליחו לארוז אותה לתוך חבילה מנצחת. עבור סוחרים אלו, בחירה נכונה של שיטה כזו עלולה לחסוך מהם הפסדים מיותרים וכואבים.

דרך פשוטה ומומלצת לבדוק את שיטת המסחר היא לפתוח חשבון דמו עם אחד הברוקרים למט"ח ולהשקיע כסף וירטואלי ללא סיכונים מיותרים. עם הזמן, תבינו בעצמכם האם השיטה הספציפית מתאימה וטובה עבורכם. ברגע שתמצאו שיטה אשר מתאימה לכם בדיוק, בעזרת הדמו תוכלו גם להבין מהם הרווחים להם אתם יכולים לשאוף ומהר מאד להבין מהו הפוטנציאל של השיטה הספציפית.
חשוב לזכור, גם אם מצאתם פוטנציאל אדיר בשיטה בה אתם סוחרים בחשבון הדמו, יש לקחת את הדברים בעירבון מוגבל, קל מאד להיסחף ולהתחיל לבנות תוכניות כאילו מדובר היה בחשבון אמיתי. ההבדל בין חשבון הדמו לחשבון האמיתי הוא משמעותי מאד ומרבית הסיכויים הם שהמסחר הבא שלכם בחשבון אמיתי יסתיים בתוצאה שונה במקצת מהניסיון הקודם שלכם עם חשבון הדמו. בנוסף לכך, חשוב לקחת בחשבון את הזמן שתוכלו להשקיע במסחר היומי שלכם, בדרך כלל המשפחה והלחץ בעבודה לא תורמים במיוחד למסחר סבלני ומוצלח לאורך זמן.

ניהול הון אישי

כמו בכל עסק, ניהול חכם של ההון הינו חשוב ביותר גם במסחר במט"ח. ניהול ההון קודם כל כולל הגדרת גבולות ברורים לכל יום מסחר ולא פחות מכך, התייחסות רצינית למינוף. המינוף יכול לעשות דברים נהדרים עבור הסוחרים במט"ח אך מצד שני הוא גם יכול לזרז ולקרב אותנו לסיום הקריירה מהר מהצפוי. ניהול לא נכון ולא מסודר של ההון יכול להוביל להפסדים משמעותיים בפרקי זמן קצרים במיוחד.

www.forexpros.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]