חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רעפים – סוגים, בניית גגות רעפים, בחירת בעל מקצוע





    קישורי טקסט (לפרטים)




לפני שאתה סוגר את העסק נסה למכור אותו!  עסקים למכירה שוק עסקים

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים יחסי ציבור לקוחות

נושא המאמר: כל הסיבות לבריחת לקוחות
מאת: לי טורסטון עדני    שמור מאמר למועדפים


כל ארגון, קטן או גדול, היה שמח לטפח לעצמו ציבור לקוחות נאמנים.
אך מהם הקריטריונים שיבטיחו לו זאת?
הכירו את "הגורמים המנבאים את שביעות רצון הלקוח"

הלקוחות של היום יודעים לדרוש יותר מבעבר. ריבוי חברות ועסקים המתחרים על לב הלקוח, קלות המעבר מחברה אחת לשנייה ועידוד תחרות ובררנות בהתאם למצב הכלכלי הן סיבות עיקריות להחמרת בעיית שביעות הרצון אצל לקוחות. אמונה רווחת היא, כי שביעות רצון הלקוח הינו המדד המנבא את רווחיו העתידיים של הארגון, והעובדה ששמירה על לקוחות קיימים זולה יותר מעלות השגת לקוחות חדשים. אלו מסבירים את מידת ההשקעה הגדולה של ארגונים בשימור לקוחות. יתרה מזו, מחקרים חדשים מצאו, כי שביעות רצון הלקוח היא ההסבר להחזרים כלכליים וליעילות ארגונית.

עד כמה זה משמעותי ?
המומחים אומרים, כי זהו פרמטר מרכזי המשפיע ישירות על גורמי הצלחה רבים בארגון, ביניהם: מיצוב ומוניטין, בניית נאמנות, הרחבת סל מוצרים, גיוס מובילי דעה חיוביים, מוכנות הצרכן לשלם מחיר גבוה, יעילות עובדים ושיפור בתוצאות העסקיות. אלו הן חלק מסיבות שארגונים רבים משקיעים רבות בשימור רמת שביעות רצון הלקוח, ואף משקיעים בכתיבת כלי מדידה, המאפשרים מדידה של אותו נתון.

מהי אותה שביעות רצון של הלקוח?
שביעות רצון לקוח (costumers satisfaction) היא הרגשה סובייקטיבית של לקוח הנובעת מהשוואת הביצועים או השירות או התועלת הנתפסים של המוצר שנרכש, ביחס לציפיות שלו עצמו ממנו. הסוד אם כן נעוץ בהתאמת השירות או המוצר לציפיות האמיתיות של הלקוח.

איך ניתן לנבא שביעות רצון?
לפניכם גורמים המנבאים את שביעות רצון הלקוח:

רמת הציפיות: צפיות שיש ללקוח מהמוצר או משירות. ציפיות אלו יכולות להשפיע באופן ישיר או עקיף על שביעות רצון הלקוח ועל כוונותיו.

תפיסת האיכות: הלקוח שופט באופן מקיף את מידת מצוינות המוצר בעיניו. זהו מדד המורכב מציפיות להתאמה אישית, אמינות וציפיות כלליות.

ביטחון במותג: תחושת ביטחון שיש ללקוח באינטראקציה שלו עם המותג, מבוסס על התפיסה שהמותג אמין ואחראי לאינטרסים ולרווחת הלקוח.

מודעות למותג: עוצמת המותג בזיכרונו של הצרכן ויכולתו לזהות את המותג בתנאים ובמצבים שונים.

נכסיות המותג: הערך המוסף שהמותג מעניק למוצרים. אותם הערכים, הם אלו המבדלים כיום בין המותגים השונים.

תפיסת המחיר: הדרך בה הצרכן תופס את המוצר, ביחס למיצוב, ערוצי הפצה, פרסום וקהל יעד.

איכות השירות: שביעות רצון משירות, שביעות רצון מתנאי רכישה ושביעות רצון כללית.

כל ארגון מעוניין להעלות את טיב השירות על מנת לזכות ביותר לקוחות שבעי רצון, אך חשוב לזכור כי ניהול נכון של מדד שביעות רצון הלקוח הוא משימה מורכבת שאת פירותיה לא קוצרים מיד.השגת נאמנות לקוחות ושביעות רצון הינו תהליך שוטף ופרו-אקטיבי, המצריך מאמצים רבים מצד הארגון. יחד עם זאת, זהו מאמץ שלטווח ארוך מניב הצלחה שיווקית, לאותם בעלי הסבלנות המסוגלים להבין את הלקוח הבנה עמוקה על הדרך בה הוא שופט את החברה.


*הכותבת היא מנכ"לית משרד שירון יחסי ציבור.www.shiron.biz




www.shiron.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי טורסטון עדני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]