חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכל אודות סטרס. דרכי התמודדות. חלק א` בסדרה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משפחה עו"ד משפחה אימוץ ילדים חוק אימוץ ילדים

נושא המאמר: הצעת חוק אימוץ ילדים (תיקון – הגבלות על אימוץ), התשס"ח – 2008
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]


בהחלטתו הפורצת דרך של היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הוא מתיר לזוגות חד-מיניים לאמץ ילדים, של בני זוגם או ילדים זרים. עוד הוא קובע בהחלטה ראשונה מסוגה כי אין מניעה חוקית לאפשר לבני זוג בני אותו מין לאמץ את ילדו של אחד מהם או ילד זר. בחוות דעתו הוא מסביר, כי "אין מקום לנוסחאות נוקשות בהיבט ענייני של טובת המאומץ", ו"אין לומר אפריורי כי בשל זוגיות חד-מינית... אימוץ יהיה שלא לטובת המאומץ".

עוד הוא מוסיף כי "שאלת הזהות המינית של מאמצים היא רק אחד מהשיקולים הרלוונטיים אותו יש לשקול יחד עם כל שאר הנסיבות והשיקולים הרלוונטיים כאשר כל מקרה ייבחן לגופו וכל אינטרס ייבחן כעוצמתו".
החלטה זו הביאה עמה תגובות רבות משני צידי המתרס, התומכים יאמרו כי זהו צעד ראשון בדרך לנוספים וכי פרשנותו של מזוז מוברכת וחדשנית. אולם המתנגדים לליברליות המובאת בהחלטתו של היועמ"ש, הביעו התנגדותם נחרצות וניתן לראות זאת ע"י הצעת החוק שהונחה על שולחן הכנסת בשבוע שעבר ע"י חבר הכסת דוד אזולאי וניראה כי המאבק לקהילה ההומולסבית עוד ארוך.

כאמור, הצעת חוק זו באה בעקבות החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, לאפשר לבני זוג מאותו המין לאמץ ילדים. לדברי מציעה החוק, אף אם אין חולק על עקרונות המשטר הדמוקרטי ועל חירותו של כל אדם לחיות את חייו באופן פרטי כראות עיניו, הרי שהחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה עלולה להביא לפגיעה באותם ילדים מאומצים שכן נגזר עליהם לגדול בסביבה חריגה שבה הוריהם בני אותו המין; יש חשש כי הם עלולים לסבול מלעג והצקות מצד חבריהם ומכריהם לספסל הלימודים. מציע החוק מסביר כי מעבר לעובדה שאותם ילדים חוו פגיעה טראומטית בשל כך שאינם חיים עם שני הוריהם הביולוגים, עלולות להיגרם להם עוד פגיעות נפשיות נוספות עקב האקלים שבו יחיו.

לסיום אומר ח"כ אזולאי כי מטרת הצעת חוק זו לאפשר לאותם ילדים מאומצים לחיות באקלים סביבתי נורמטיבי ותומך.
ולדעתנו, עם כל הכבוד להתחשבות של ח"כ אזולאי בילדים המאומצים, נרצה לשאול את ח"כ מה בדבר חדשנות, ליברליות וכניסת החברה הישראלית למאה ה-21?. כיום התא המשפחתי מקבל צורות שונות ומגוונות ויחד עם החדשנות הזו מגיעה גם הקבלה וההבנה של הציבור לשונה.
מעבר לכך, ח"כ אזולאי בוודאי מבין שילדים אינם מבחינים בין הורים דו מיניים לבין הורים חד מיניים באופן מיוחד. מחקרים מראים כי ילדים מגיבים לכל דבר שונה מהמוכר להם אך יחד עם זאת, לילדים אין דעות קדומות ולהם ובשל כך, קל ללמדם לקבל את החדש והשונה. בנסיבות בהן כל יום הוא המצאה חדשה ושונה מן המוכר של אתמול, ניראה כי אין כל תכלית או מקום לקבל את הצעת החוק של ח"כ אזולאי. הינו מציעים לח"כ אזולאי כי אם כל מטרתו היא למנוע מילדים מאומצים לסבול מסביבתם ומשונתם לערוך הצעת חוק אשר תפעל למען קידום נושא קבלת השונה בחברה הישראלית וזכויותיו. בזמננו אנו הגדילה החברה הישראלית והבינה כי אין למגר את השונה, אלא יש לקבלו ואף לפתח את יחודו. הצעת החוק של ח"כ אזולאי הינה שמרנית באופייה אשר מחזירה את החברה הישראלית, בדעותיה, מספר שנים אחורה.

רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]


www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]