חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אוהלים להשכרה לכול אירוע ומטרה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עצירות בעיות עיכול יציאות תזונה

נושא המאמר: פתרונות לעצירות בהומאופתיה
מאת: מאת אדית דיטה דניאל הומאופתית קלאסית בכירה CHom כל הזכויות שמורות    שמור מאמר למועדפים




עצירות היא מושג רחב הרבה יותר מחוסר מספיק של יציאות אחת ליום לפחות, אלו המומחים במערכת העיכול יגידו שגם יציאה אחת קבועה ליום אפילו לא קשה זה סימן לעצירות ושהמצב הטבעי שצריך להיות הוא שתי יציאות עד שלוש ביום כמו שמתרחש אצל ילד, אך עצירות האם היא בכלל משהו פיזיולוגי או רק פיזיולוגית, עצירות פיזיולוגית היא ביטוי מידי לעצירות רגשית נפשית מחשבתיות יצירתית והתנהגותית, השרירים הטבעתיים ושרירי הרקטום ומערכת המעי הגס והדק מסתבר שפועלים כמו גלאי מעצורים ברגש ובנפש שלא רק מגלים את העצירות שעוברת בתודעה אלא במידי גם מתרגמים אותו לעצירות גדולה יותר המשתקפת בכל המערכת, כמו בבעיות רבות אחרות כמו בכאבי ראש גם כאן למדנו להתרגל לבעיה ולהתיר לגוף להמשיך להיות במצב המצוקה שעליו הוא מעוותת או לנפש מבלי לנקוט עמדה –כי למי אין עצירות בעצם?




חוסר המודעות והידע הקיים בציבור
לגבי תופעה זו והשלכותיה גורמת למצבורי האשפה לחדור בתוך הגוף שלנו לכול כיוון אפשרי, נתיחות אחרי המוות של אנשים שחלו ממחלות מראים גלילי צואה נמצאים בכל מקום בגוף אפילו עוטפים את החוליות של עמוד השדרה, הבטן הבולטת סימן הידוע מכול לאין סוף גללים שלא יצאו החוצה ומחכים למושיע שישלוף אותם ממעצר בית ארוך במיוחד מראים על מעיים מלאים שגרמו להיחלשותם של שרירי הבטן והמעי בגלל המסה הגדולה והכבדה שיושבת בתוכם מרקיבה. טחורים פיסורה איבוד שליטה על יציאות, דימומים מהרקטום, ציסטות, בעיות פרוסטאטה אצל הגברים, סרטן המעי, אצל שני המינים, ונטייה לחלוף איידס מחדירה לאזור זה מראים בבירור, שאזור זה הוא פתח לצרות מצטברות אם לא נוהגים בו על פי כול כללי ההתנהגות הרצויים, החל מללמד ילדה בת 3 שאת הפיפי מנגבים מקדימה לאחורה ולא מאחורה לקדימה כדי שלא תקבל חיידקי מעי וצורה ישירות לתעלות השופכה והוואגינה שלה.



אז למה בכל זאת זה לא טוב
לעצירות יכולות להיות סיבות שונות שגורמות לחומרי פסולת וזבל של הגוף להישאר במערכת, בעיות בחילוף חומרים, בעיות נוירולוגיות, פיזיולוגיות אפילו מולדות, אך כשהעצירות קיימת חומרים רעילים אלו שנשארים במערכת הם בעלי יכולת טוקסית גבוהה, הגוף כולו "נהנה" ומתנהג כבמצב של הרעלה ומתפתח בתוכו אם אין ניקוז ותהליך של הפרשה תמידי יום יומי, רעילות כרונית שנספגת חזרה לרקמות הגוף דרך מחזור הדם. ובעצם כל מחלה אנושית אם היו בודקים את בסיסה היו מגלים שהבסיס שלה הוא הרעלה –של חומרים שנמצאים במעיים ולא יוצאים מהגוף, אצל אחד זה יתבטא בחצ'קונים על העור גם אם לא בגילאי ההתבגרות, אצל השני בהשמנת יתר לחץ דם גבוה או סרטן, ואצל השלישי בביטויים רגשיים כהיפראקטיביות חרדות ופחדים או בלבול ומלאי השמות למחלות הוא בלתי נגמר.



פתרונות בעולם הקונוונציונאלי
משלשלים, חוקנים ודיאטות, משלשלים יגרמו להרגל לא רצוי בו מתקיימת תלות הולכת וגוברת בחומר כימי חיצוני שמגרה את המערכת ליציאה, וכך לאט לאט המערכת הטבעית נהפכת ליותר וליותר עצלנית שוכחת את תפקידה ונהפכת לתלויה לכול יציאה בכמויות הולכות וגדלות של משלשלים, ההתניה הנפשית כאן היא גרועה, מפתחים תלות, כמו בסם, כנל חוקנים יש אנשים שמפתחים בהם תלות, דיאטה היא כמובן חובה,



סוכרים חייבים לצאת מהמערכת או יותר נכון לא להיכנס לתוכה, דגנים ומוצרי חיטה חייבים להיבדק ולהיות מוחלפים בתחליפים מלאים ואו על פי סוג הדם אם יש צורך אז יש להמעיט בהם בכלל, שמן מחומם מטוגן או בבישול הופך להיות רעיל וגם הוא תורם לסגת הקושי של הכבד וכיס המרה לפנות רעלים מהמערכת, אכילת פירות על בטן מלאה ואחרי ארוחה או קינוח זה ממש מתכון להתאבדות. כך שמי שמוציא את הסוכרים מחייו, את השמן אף פעם לא מחמם ומבשל איתו לא מוסיף במנה שלו בצלחת, ונמנע מכול מוצרי הקמח הלבן והדגנים המעובדים עובר רק למוצרים מלאים, ונמנע מאכילת מתוק או פרי אחרי האוכל –כבר עושה עבודה רבה ומועילה למערכת שלו. בדרך להבראתה



וההומאופתיה
תמיד תחפש את הגורם לבעיה, את הגורם שמעבר לגוף. את הכוח שגורם לעצירות במערכת שמתבטא גם בחיים בעבודה בלימודים בקשרים אישיים בזוגיות אהבה מיניות הורות, הצלחה, כסף משם העצירות מתחילה, ההומאופתיה תפתור כול מצב עצירות של כול אדם בצורה שונה, כול אחד הבעיה נובעת אצלו ממקור אחר וגם העצירות עצמה היא שונה מאדם לשני בריח בצבע במרקם בקושי במספר הימים שאין יציאה. ובנוסף תוספת של ויטמינים מינראלים שחסרים ותיקון בתזונה, כשנתקוף ונטפל בעצירות מכול הכיוונים האלו היא תתחיל לתחפש לעצמה שירותים של מישהו אחר לבוא שם אצלו ולא אצלכם לידי ביטוי ללא הפרעה

metaplim.co.il/dita


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאת אדית דיטה דניאל הומאופתית קלאסית בכירה CHom כל הזכויות שמורות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]