חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מושב בית הלוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריכות בריכות שחיה בריכות שחייה ג'קוזי

נושא המאמר: בטיחות בבריכות
מאת: יואב לוי   שמור מאמר למועדפים

בטיחות בבריכות
עבור המון ילדים ונוער בכל רחבי העולם, אין דבר יותר מהנה מהשתכשכות בבריכה ביום שמש קיצי.
מכיוון שבריכות שחייה מהוות דרך מהנה ובריאה לקירור הגוף, יותר ויותר בתים בוחרים להתקין בריכות שונות בחצרות בתיהם.
למרות היות בריכות השחייה הפרטיות מקור להנאה ובידור, עדיין כל שנה מתרחשים בשטחן תאונות ואף מקרי מוות. עם זאת, הביקוש אליהן הולך וגדל כל קיץ.
בכדי ליהנות מיתרונות של בריכת שחיה בחצר הבית ללא הסיכונים הכרוכים בה יש לנקוט מספר צעדים. למטה תוכלו למצוא מספר היבטים בנוגע לטיפול בבריכה ולבטיחות בה וכיצד ניתן להגן בצורה הטובה ביותר על בני הבית ודייריו.
• בריכות מעל הקרקע
• בריכות חפורות בקרקע
• מסננים, משאבות וחלקים מכאניים
• כלור ושאר כימיקלים בהם משתמשים בבריכה
• טיפולי בריכה תקופתיים
• הנאה בבריכה
בריכות מעל הקרקע
אלו הן סוג הבריכות הנפוצות ביותר. בריכות אלו באות בכל הסוגים, המידות והצבעים ומעטרות רבבות של חצרות בכל רחבי העולם. בריכות אלו בולטות יותר משאר סוגי הבריכות ומספקות שלל מפגעים בטיחותיים.
פעולות נדרשות – כאשר אתם מקימים את הבריכה יש לוודא שהסולם אל הבריכה וממנה הוא יציב ובטוח. נפילה מן הסולם בבריכות מסוג זה היא אחת הגורמים הבולטים לפציעות.
בנוסף יש לקבוע כללים שאחד מהם אומר כי אין לשבת על שפת הבריכה. נפילה החוצה יכולה להיות מאד מסוכנת ואם אתם באמת חסרי מזל הבריכה יכולה לקרוס על היושבים בה.
בריכות חפורות בקרקע
בריכות אלו הן הנחשקות ביותר עבור בעלי בתים פרטיים. יש להם מראה אלגנטי, ניתן להעמיק אותן כמה שרוצים והן קלות לאחזקה יחסית לבריכות מעל הקרקע. אולם קיימים מספר סיכונים שיש לקחת בחשבון בהקמת בריכות מסוג זה.
קודם כל – יש לוודא שכאשר ישנם ילדים בסביבה מישהו תמיד משגיח בסביבה ומוודא שאף אחד לא ייפול בטעות פנימה. זו הסיבה מדוע להורים לילדים קטנים מומלץ לגדר את הבריכה או לכסות אותה בלוחות עץ או שאר חומרים בלתי חדירים.
שנית, חובה על כולם לדעת וליישם כי אסור לרוץ מסביב לבריכה. החלקה על בטון רטוב יכולה להסתיים בפציעה חמורה. בעזרת נקיטת מספר אמצעי זהירות, פציעות לא אמורות להתרחש בכל סוג של בריכות כולל בריכות מעל הקרקע וכאלו שחפורות בתוכו.
מסננים,משאבות ושאר חלקים מכאניים
היבט נוסף של אחזקת בריכות שחייה והבטיחות בהן שאנשים נוטים להתעלם ממנו הוא אחזקת המסננים, המשאבות ושאר חלקים מכאניים בבריכות. חלקים אלו, כולם בעלי רכיבים אלקטרוניים באיזשהו אופן, יכולים לגרום לפציעה ואף מוות אם לא משתמשים בם בזהירות. משאבה עם כבל חשמלי חשוף למשל, יכולה לגרום להלם חשמלי רציני עבור המשתמשים בה.
כאשר אתם עובדים עם ציוד מסוג זה, עבור כל יחידת פעולה, קראו בקפידה את כל הוראות הבטיחות והרחיקו אותה מהישג ידם של ילדים. אם הבריכה שלכם סגורה לרגל החורף, יש לוודא כי כל החלקים מאוחסנים במקום מתאים לכך למשך כל התקופה ולמנוע סכנות מיותרות.
כלור ושאר כימיקלים בבריכה
אחד הדברים החשובים בבטיחות בבריכות שחייה הוא להרחיק את כל הכימיקלים והחומרים הרעילים למיניהם, שנועדו לשמור על הבריכה נקייה, מהישג ידם של ילדים. חומרים אלו מאד מסוכנים ויש להתייחס לכך בהתאם.
אל אף שנוהגים להכניס כלור גם למי השתייה, חשוב לדעת כי ריכוז הכלור במי הבריכה הוא גבוה פי כמה וכמה. צריכת כלור מרוכז ונקי יכולה להיות קטלנית לכן יש להיזהר כאשר נחשפים לחומרים אלו בצורה חריגה.
טיפולי בריכות עונתיים ואחזקתן
כאשר הבריכה בבעלותך, אחזקתה גוזלת הרבה זמן יקר. ומצד שני הזנחתה יכולה לגרום לתופעות לוואי מאד לא נעימות.
קודם כל – בריכה לא מתוחזקת משמשת מצע נפלא עבור יתושים ושאר חרקים. חלקם נושאים מחלות שיכולות לעבור לשאר דיירי הבית.
לכן, יש לוודאות שהבריכה מכוסה או לנקות עלים ופסולת על בסיס שבועי עד יומי. בריכות לא מטופלות מכילות בקטריות ואצות שאינם מומלצות עבור ילדים.
אם אינכם מטפלים בבריכה אסור לכם לשחות בה ולו רק בגלל הסכנות הטמונות בה. טיפול ואחזה בבריכה יאפשרו לכם ליהנות ממנה לאורך זמן.
הנאה בבריכה
לאור כל אמצעי הזהירות שהוזכרו לעיל נדמה כי הנאה בבריכה דורשת המון עבודה. ובכן, זו באמת עבודה אך היא בהחלט שווה את זה. רביצה בבריכה. תוך המים או על מזרון ביום קיצי יכול להיות מאד מרגיע ומהנה. אם תשמרו על חוקי הזהירות, לא תפגעו ותוכלו למצות את השקעתכם במלואה.


בריכות שחייה


www.splash.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]