חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יצירת קובצי נתונים לכניסות ויציאות של מודול חומרה המתוכנן ב-VHDL או VERILOG לצורך סימולציה.





    קישורי טקסט (לפרטים)




פרסום עסק באינטרנט 399 ש"ח לשנה!

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קרנות נאמנות תשואה עוצמה עסקית מדדי השוואה

נושא המאמר: מה מסתתר מאחורי הכוכבית?
מאת: איציק קפטס   שמור מאמר למועדפים

מי לא מכיר מהי קרן נאמנות, כולנו שמענו אודותיהן ואולי אפילו רכשנו אחת.

מה עמד מאחורי רכישת קרן כזו?

האם פרסום שראינו בטלוויזיה, באינטרנט, המלצת היועץ בסניף או אולי הכוכבית המסומנת ליד שם הקרן בעיתון?

ובכן, עבור מי שמכיר את המושג "קרן נאמנות" צירפתי את ההגדרה המדויקת: "גוף פיננסי המאגד פרטים לצורך השקעה משותפת בניירות ערך סחירים. הצטרפות לקרן נעשית על ידי רכישת יחידות השתתפות בקרן המזכה את המחזיק ביחידות אלו בשותפות ברווחים בהתאם לגודל האחזקה. ההשקעה בניירות הערך על ידי הקרן נעשית על פי התשקיף והסכם הנאמנות של הקרן".

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר המבטאים את שקיפות קרנות הנאמנות הינה שמחירי הקרן ( מחיר יחידה ופדיון) מתפרסמים על בסיס יום יומי. מכאן ניתן לחשב את התשואה של הקרן. תשואת הקרן מתפרסמת מדי יום והמידע המשמעותי יותר הנו בעיקר תשואת הקרן מתחילת השנה.

העיתונים היומיים מפרסמים את המידע (תשואה יומית ושנתית) ונוהגים לסמן בסימון מיוחד ("כוכבית" * ) את הקרן שהשיגה את התשואה הגבוהה בכל קטגוריה ליום, לחודש ומתחילת השנה.

החשיפה של הציבור לקרנות הנאמנות הנה בעיקר דרך הפרסומים השונים ולאו דווקא מקריאת תשקיפי הקרן ואו הדיווחים המוגשים בידי מנהלי הקרנות והנאמנים, בהם מצוי עיקר המידע הרלוונטי לגבי כל קרן.

הכוכבית ( * ) הוכיחה את עצמה עד היום כמקדם מכירות משמעותי.

במאמר זה אציין בפניכם מספר כללי זהירות שכדאי שתשקלו בבואכם להחליט על רכישת קרן בהסתמך על הכוכבית המופיעה ליד שמה:

1. עיון בתשקיף הקרן ובדיווחי מנהל הקרן – יש לעיין בתשקיף ולקרוא את הדיווחים (מתפרסמים באתר הרשות לני"ע) גבי מדיניות ההשקעה בקרן, לעיתים נמצא שם פרטים שונים משמה התמים של הקרן כגון: חשיפה לנגזרים ולמניות (בעיקר בקרנות "הסולידיות").

2. שינוי מדיניות- תשואת העבר אינה בהכרח מעידה על התשואה העתידית ובמיוחד כאשר הקרן משנה את מדיניותה מדי פעם (בד"כ כצורך שיווקי של מנהל הקרן).

3. שייכות הקרן לקבוצה בה היא מופיעה בעיתון- יש לבדוק האם הקבוצה בה ממוקמת הקרן היא אחידה או כוללת בתוכה קרנות המשקיעות בענפים שונים. הכוכבית ליד הקרן תהיה רלוונטית רק אם קבוצת הקרנות בה היא מופיעה היא הומוגנית.

4. מדדי השוואה – יש לבחון את ביצועי הקרן לא רק ביחס לקבוצה בה היא נמצאת, אלה גם ביחס לביצועי המדדים הרלוונטיים "מדד היחס".

5. מיסוי- יש לשים לב לסיווג המס של הקרן, תשואת קרן "חייבת" הנה תשואה נטו לאחר מס ואילו תשואת הקרנות "הפטורות" הנה לפני מס ורווחי ההון עליהם ימוסו.

לאחר קריאת המאמר ולפני כל רכישת קרן נאמנות על פי הסימון בעיתון יש לסגל מעבר על רשימת הכללים ורק לאחר מכן לשקול רכישה.

איציק קפטס

איציק קפטס הוא מנכ"ל נובה סטאר קרנות נאמנות

איסוף חומרים: חנן זוגלובק

http://www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success

www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איציק קפטס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]