חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החלפת נשמה - מתוך הספר "ריפוי בזוהר האור"





    קישורי טקסט (לפרטים)




התאמת זוגיות | גרפודייט

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גבריות גברים מפגש פסטיבל

נושא המאמר: נוכחות גברית
מאת: אופיר זכריה   שמור מאמר למועדפים

נוכחות גברית מאת אופיר זכריה אורן, מפיק שיווה 7
===============================================


בכל פינה בחיים, בזוגיות, בעבודה, לא להתחבא מאחורי מסיכות. אם זה בבית, עם הזוגיות, להביא את ה'אני' האמיתי לזוגיות שלי.

כדי לחיות טוב ולהנות מהחיים למדתי שהנוכחות שלי ובמקרה הזה, הנוכחות הגברית שלי, חשובה מאוד ליציבות הבית. בקשר הזוגי שלי לדעת להוביל, להקשיב, לתת ולקבל וכך גם במסגרת המשפחתית.

אני עדיין בתהליכים של ללמוד מה זה. החשוב הוא לשמור על עירנות. אני שם לב לפרטים הכי קטנים בבית. למשל, כשאני נמצא עם הילדים, להיות ממש איתם. להתנתק מהטלפון הנייד והמיילים במחשב ולהיות עם ילדי. להיות איתם, זה אומר, לא לפתוח להם את הטלווזיה אלא לקחת אותם, לעשות איתם, להיות איתם בבית ו \או בחוץ.

כשאני עם בת הזוג, כל הזמן לטפח את הקשר, לעמוד על המשמר, לחדש, להפתיע, לרגש.

עם עצמי, לדעת לעשות את הדברים בשביל עצמי, אם זה לקחת חופש לעצמי או כל דבר שגורם לי הנאה.

ברגע שהתחלתי לפרגן וליזום פעולות בבית, קיבלתי ואני עדיין מקבל בחזרה.


שאלה: למה זה קשור לגבריות?


הן לגבר והן לאישה, תפקידים חשובים במעגל החיים. התייחסתי לנוכחות שלי בבית. בתור הגבר ואבא בבית, להיות כל הזמן בחשיבה, לדעת שהדברים לא מובנים מאליהם, למצוא את המקום לברר לעצמי ולסובבים אותי מה פועל טוב.


שאלה: מה זה להיות ולהרגיש גבר?

זו שאלה שאני שואל את עצמי כבר הרבה זמן.להרגיש גבר, זה להרגיש שיש בי את הצד הכוחני ויש את הצד הנשי. פעם להשתשמש בתכונות הצד הכוחני, המאצ'ו ופעם בתכונות הצד ה'נשי', הווה אומר, הכלה, הקשבה וכולי.


שאלה: האם עבור הרבה גברים המעבר הזה חסום?

כן. עצם העובדה שאני מרשה לעצמי להשתתף במעגל עם גברים או עם נשים, לשתף או לשקף לחיים שלי משהו שקורה בחייו של אחר, זו פתיחות שלהרבה גברים קשה איתה. אני עובד בהייטק בעשור האחרון ושם כשאני 'מביא' את עצמי ומספר את הדברים, הרבה גברים נסגרים. מפרגנים לסיפור האישי שלי אבל קשה להם מאוד להיפתח ולראות איך הם היו 'מביאים' את זה לחיים שלהם. חלק מהגברים בהייטק מסתגרים. אני הסתגרתי במשך שנים מאחורי אותה מסיכה, מסיכה שבה אני מציג את ה'אני' האחר, רק על מנת שארגיש נוח עם הסביבה.


שאלה: מה בך הסתתר?

הדברים שאני באמת אוהב לעשות, הבגדים שאני באמת אוהב ללבוש, הדברים שאני אוהב לומר, השרשרת אותה אני עונד. אני לא יכול לדבר איתם באותה השפה. אני לא יכול לבוא ולהסביר שהשרשרת שאני עונד, עוזרת לי להתחבר לאדמה. כבר ניסיתי. אולי בשיחה של אחד על אחד, אצליח להרגיש נוח אבל בעיני האחרים, אראה כעוף מוזר.


שאלה: אתה בא לעבודה, אתה לא מדבר על 'אדמה'.

נכון. בחיי אני נוהג לעשות מדיטציה. כשאני עושה זאת בזמן העבודה, אני עושה זאת רק עבורי, באופן דסקרטי ואישי. כשניסיתי לדבר על זה עם אנשים, חלק נרתעו, השאר חייכו. אני חושב שהסיבה לכך, היא מאחר וזה לא ב'מוסכמות החברתית' או במיליה אחרת, לא באג'נדה החברתית של איך גבר צריך להתנהג. מצאתי שזה נובע משתי סיבות. האחת, עניין המודעות. האם לאותם גברים יש את המודעות לנושאים עליהם אני מדבר? הסיבה השנייה היא ההדחקה. ישנם גברים המודעים אך מדחיקים. אולי הם יממשו זאת באחד מן הימים אבל לא כרגע.

בזמן האחרון, התנסתי במספר פעולות ש'פתחו' אותי למודעות שלי. למדתי להכיר צדדים חדשים בי.

אני מרגיש שאני חוסם את עצמי בהרבה דברים. המחשבות שלי. הכיוונים שלי בחיים. אני רוצה להתחיל לכיוון מסויים והמחשבה קופצת וחוסמת. יש לי בחיים מספר דברים שאני רותה להיפתח אליהם ואני מוצא שאני חוסם את עצמי שוב ושוב לממש את עצמי אליהם.


שאלה: יש אתגר חדש בעולם של הגברים היום?האם הגבר השתנה? האם אנחנו צריכים להגדיר את עצמנו מחדש?

אני רואה היום, לפחות בישראל, שמעגלי נשים תפס תאוצה וכשאני אומר היום 'העצמה נשית', יש הרבה שמבינים על מה אני מדבר.כשאני אומר 'העצמה גברית', זה נשמע לא ברור. אנחנו עושים את שיווה ונוגעים בכמה אלמנטים של היותנו גברים. אנחנו מדברים על עיצוב הגבריות שלנו. מתי ללחוץ על כפתור הגבר המאצ'ו שבי ומתי את הצד האחר, המעודן יותר ובעצם כך עיצוב הגבריות שלנו.

בסדנאות שיווה, אנו מדברים על ההעצמה גברית. מלבד הסדנאות שמתרחשות בשני סופי שבוע בשנה, בלילה הארוך והקצר של השנה, אנו נפגשים מדי חודש בביתו של אחד הגברים ועל כוס בירה ונשנוש אנחנו מעלים סוגיות שונות. שיווה מתקיים במקביל לסדנת שאקטי שזהו למעשה מעגל נשים מורחב. פסטיבל שיווה נולד מתוך שאקטי עת שמספר גברים חברו יחדיו לבשל לנשים שהשתתפו בפסטיבל הנשים וכך משנה לשנה נוספו מנחים וגברים עד ששיווה היום, זו הפעם הרביעית, עצמאי לכל דבר, מתקיים באיזור גאוגרפי אחר אך בלב בפנים אנחנו יחד, מעבירים אנרגיות של שיתוף ביננו וכך בונים את התהודה של ההעצמה נשית – גברית.


שאלה: לשאקטי מגיעות מאות נשים ולשיווה רק עשרות גברים. למה?

זהו בדיוק התהליך של ההעצמה הגברית.לשיווה האחרון הגיעו 30 גברים כאשר למחציתם היו לבטים קשים מאוד לגבי השתתפותם. הפחד להיחשף, לשלם עבור משהו שאין להם הרבה מידע מה הולך להיות. אחד הגברים סיפר לי: " לוותר על סופשבוע, לא להיות עם המשפחה ובעצם לוותר על החופש שלי?" עניתי לו שלבוא לסופשבוע לשיווה, זה החופש. חופש להביא תוכן חדש לחחים שלך. יש מעט מאוד מעגלי גברים בלבד שיווה. אנחנו נמצאים עדיין בחיתולים.


שאלה: איזה גברים מגיעים לשיווה?

הקריטריונים שלי לגברים: "בוא עם אתה גבר". לא חשוב מקצוע, לא הגיל, לא העדפה מינית. במפגשים של שיווה, נושא המקצוע של כל אחד לא עולה כלל, (אלא בשיחות פרטיות). כל גבר שמוכן לדבר על הגבריות שלו, להקשיב, ללמוד, להיפתח, מוזמן לשיווה.


שאלה: אישה כל כך תפריע לכם בשיווה?

נקודה מאוד רגישה. היה לנו נסיון של אחד מכלי התקשורת לשלוח כתבת שטח לסקר את שיווה.

כשאני יושב בן גברים, אני רגוע. אני לא מרגיש מתח מיני. אני רגוע להוריד את החולצה, לשבת באיזו פוזה שבא לי, (מה שבאופן אישי אני נרתע לעשות כשאני במפגש מעורב של נשים וגברים). אני מרגיש פתוח וזורם בדברים שאני עושה ואומר. נוכחות גברית עוזרת לי להתרכז אך ורק בשיחה ללא גירויים אחרים.


שאלה: במה זה מתבטא?

כשהקשר הנשי עולה בשיחות שלנו, אנו מרגישים בנוחות מסויימת לפתוח את הדברים, מה שהיה מקשה במצב של נשים במחיצתינו. כל דבר שקשור בגבריות, זוגיות, אהבה, ביטוי עצמי. שיחה על משהו שמפריע לי בחיים שלי, מה אני עושה איתו. כוחנות בחיים שלנו, מריבות, שיחות נפש, שיקופים שעולים בין גברים, למשל, אם גבר מעלה סיטואציה בחיים שלו, אני מנסה לראות אם ואיך זה פוגש אותי בחיי שלי.

אם זה הבכלה או הקשבה, תכונות שישמעו אולי כ'תכונות נשיות' ובעצם מה זה תכונות נשיות וגבריות? האם יש ביסוס להפרדה הזו? סמל האינג והיאנג, עוזר לי להבין שבכל אישה יש צד גברי כמו שבכל גבר יש את הצד הנשי.

לבוא להוציא את זה, לשתף.

www.omcenter.co.il/סדנאות/שיווה/tabid/493/default.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר זכריה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]