חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל השיטות להצרת היקפים – מורה נבוכים





    קישורי טקסט (לפרטים)




מדריך איטליה באינטרנט נופש ב : אמאלפי סורנטו סיציליה איטליה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סטרומבולי סטרומבולי איי איטליה האיים האואולים

נושא המאמר: סטרומבולי איטליה stromboli
מאת: המטייל האלמוני   שמור מאמר למועדפים

סטרומבולי - STROMBOLI ערב אחד, בשיטוט על מפת אירופה, ראיתי כמה נקודות קטנטנות המצויות בין נאפולי שבאיטליה לבין פאלרמו שבאיטליה [ סיציליה ], חישפתי מפה מעט יותר גדולה לראות מה שמם של הנקודות הקטנות הללו. מצאתי, היה כתוב שם. סטרומבולי - ליפיארי - אליקודי - וולקנו - ועוד איזה שניים. מסתבר שאיים אלה נקראים קבוצת האיים האואולים, כאשר האי המרכזי שבינהם הוא ליפיארי, אבל האי שנחשב לאטרקטיבי ביותר בין איים אלה הוא סטרומבולי. מהלך הטיול : הגעתי לרומא אהובתי בשעות הצהריים, אבל הפעם לא היה לי זמן לטיול עירוני קצר באימפריה, מאחר והייתי צריך להגיע להפלגה שיוצאת מנמל נאפולי בשעה 20:00. עליתי על רכבת מסטציונה טרמיני, תחנת הרכבת המרכזית של רומא לנאפולי. הגעתי לנאפולי! דבר ראשן לפני הכל ועל אף שמיהרתי מאד, הייתי חייב פיצה נאפוליטנית אמיתית. מי שלא אכל פיצה נאפוליטנית בנאפולי, כאילו לא אכל פיצה מעולם! זה אמנם קלישאתי מעט, אבל זה כל שך נכון. אני נסחף, לאוכל איטלקי כאשר מטרת המאמר היא סטרומבולי, ועל כן נחזור למהלך הטיול. הגעתי לנמל נאפולי, ועליתי לאונייה, שממש 5 דקות לאחר מכן יצאה לדרכה. התיישבתי על הסיפון העליון עם כוס קפה אספרסו גדול איטלקי, אליפות העולם. שאגב, תגיע ב 2006. ההפלגה לסטרומבולי היא הפלגה לילית, זו ההפלגה היחידה שיש לאי זה מנאפולי, יוצאת ב 20:00 בערב ומגיע ליעדה ב 07:00בבוקר כך שרוב שעות ההפלגה מתבצעות בלילה, מי שאוהב הפלגות ואוהב את הרוח וריח הים יהנה הנאה כמעט מושלמת, מי שזה לא ממש מדבר אליו, שישכב לישון על הסיפון העליון אבל שיכוון שעון לשעה 05:00 בבוקר!! עם בוקר, האונייה מתקרבת לסטרומבולי. כבר מרחוק סטרומבולי נראה כמו אי יוצא דופן, הר גבוהה שיוצא מתוך הים! עם בוקר, כשיש שמש, בדרך כלל ניתן לראות ענן המצוי בראש ההר, ענן זה אינו ערפל של בוקר או עננות בגובה נמוך, ענן זה הוא תוצר געשי של הר הגעש סטרומובלי הפעיל 24 שעות ביממה כבר מאות שנים. תופעת טבע זו נותנת את השפעתה על האי כולו, צבע המים בכל החופים של סטרמובולי נראה שחור, כתוצאה מסלעי הלבה המצויים במים בקירבת החוף. מבחינתי הים השחור זה כאן בכלל.. באי סטרומבולי מצויים שני ישובים, האחד בצד המזרחי, הישוב הגדול יותר, והאחר בצידו השני של האי, ממש מתחת ללוע הפעיל. אני התמקמתי בישוב הראשי המעט גדול יותר, שאם במקרה תהיה התפרצות גדולה של הר הגעש, דבר שקורה בעך בפעם ב 10 שנים, אהיה בקירבת ספינה שתוציא אותי במהרה מהאי. [למרות שלא נראה לי שזה היה עוזר ] , אבל בשביל ההרגשה הפנימית. בלילה, בליווי מדריך [ צרפתי שעבר לגור באיטליה ושונא ישראל ] , עלינו עם קבוצת מטיילים לראות את הלבה הפורצת מלוע הר הגעש הפעיל. הטיפוס, לא קשה במיוחד ובהחלט מרתק. אי אפשר להתקרב ממש לפסגה, הר הגעש פולט לבה כתומה / אדומה כל הזמן, אנו נעצרים בערך 200 מטר מהלוע. היו כמה חברה שלפני כמה שנים יצאו לאותו סיור בלי מדריך והמשיכו על למעלה, היום הם מצופים לבה שחורה ושוכבים בשקט בקרקעית הים. המראה של הלבה הפורצת החוצה בכל כמה דקות מלהיב מאד, הלבה יורדת על מדרון ההר עד לים ונשמעים כל העת צלילים של מגע הלבה הרותחת במים. מצורף קישור לסטרומובולי, כנסו ותהנו!

www.volcano.si.edu/world/volcano.cfm?vnum=0101-04=


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י המטייל האלמוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]