חיפוש מאמרים

11739 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מידע למתעניינים בלימוד עצמי בתחום קידום אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכירות איש מכירות מכירה דחיפת מכירות

נושא המאמר: מכירות ומגנטיזם אישי.
מאת: קרן זוגלובק גל.   שמור מאמר למועדפים

"דחיפת" מכירות וההשפעה על קהל המטרה.

כולנו אנשי מכירות.

מיעוט מאיתנו מוכר מוצרים או שירותים ללקוחות. כולנו מוכרים משהו למישהו, ויותר מפעם אחת ביום.

אנחנו מוכרים את עצמנו לבוס על מנת לקבל תוספת; אנחנו מוכרים לבת הזוג "שאנחנו עייפים" כדי שהיא תשטוף כלים; אנו מוכרות לבן הזוג שמגיעה לנו מתנה, כך שנוכל לקנות את התכשיט ההוא ששמנו עליו עין מזמן; המועמדים לבחירות המקומיות מוכרים לנו שהם ורק הם יסדרו לנו את העיר והפוליטיקאים מוכרים לכולנו שרק הם יצילו אותנו מעצמם.

כל מי שעסק במכירות, כלומר כולנו, מכיר את התופעה שבה ככל שאת "דוחפת" יותר חזק "לסגור" את העסקה (לקבל את ההסכמה לשלם 2000$ עבור אותה חגורת העור עטוית היהלומים שאת פשוט לא יכולה בלעדיה), יש סיכוי רב יותר ש"קהל המטרה" (בעל הארנק העמוק) יסרב ויתנגד לך.

אנחנו מכירים את התופעה הזו היטב גם מהצד השני. ככל שאתה "דוחף" חזק יותר "לסגור" את העסקה (לקבל את הסכמתה לרכוש עבורנו את אותו טלפון-מחשב-מצלמה-צפצפה-מכונה-לייצור-סנדביצ'ים-משדר-מורס-מחלץ ג´יפים עבור 6760$* במבצע שאנחנו פשוט לא מסוגלים לחיות בלעדיו), כך הסיכוי גבוה יותר ש"קהל המטרה" (במקרה זה, בת זוגתנו הנצחית) תביע מחאה ואולי תתנגד.

כלומר, ככל שאנו כאנשי מכירות נרצה יותר את העסקה, ככל שהעסקה הזו תהיה חשובה יותר עבורנו, ככל שננסה לכפות את העסקה על קהל היעד, כמעט באותו היחס - קהל היעד עשוי להתנגד ולברוח.

בפעם הבאה שאתם נכנסים לאחת מחנות המשביר או לרשת H&O, לרשת לממכר מוצרי חשמל כגון Best Buy או אל כל רשת מכירות קמעונות אחרת, הביטו היטב בדינאמיקה של המכירה ותוכלו לראות את הריקוד החביב והטוב בן אלף השנים שבו איש המכירות "רודף" אחרי הלקוח "הבורח".

כל הרווקים והרווקות שבינינו ואף אלו הנשואים בעלי הזיכרון הארוך יזכרו שאותה תופעה מופיעה במלוא עוזה ביחסים בין אישיים, ובפרט בסיטואציות של חיזור: היא מביטה בך מעבר לבר ומחייכת מספיק כדי לשדר עניין. כשאתה מגיע ומציע לה נישואין, משכנתא, שלושה ילדים והחבילה כולה, היא תעקם את האף מייד בחוסר עניין גמור. הוא מתחיל לשוחח איתה והיא מציעה לו חתונה, חותנת וארוחות פסח עם הדודה פסיה והוא בורח!

מגנטיזם אישי.

התופעה ידועה בכינוייה "מגנטיזם". טלו שני מגנטים ונסו לחבר שני קטבים דומים. אתם תרגישו את כח הדחייה המגנטי שמופיע מיידית. באינטראקציה המכירתית, הדבר יהיה משול ללקוח בעל עניין קל במוצר או בשרות ואיש מכירות הלהוט אחר העסקה. על פי חוקי הפיזיקה והחיים, הסיכוי הרב שתיווצר הדחייה אצל הלקוח כמעט בלתי הפיך. קחו לקוח מאוד מעוניין במוצר שלכם ונסו לכפות עליו מכירה (דחיפה) ואתם תקבלו את אחד מבין השניים: עסקה שנסגרה כדי להתחמק מאיש המכירות וחווית שרות איומה ונוראית ללקוח או לקוח שברח.

הבנה מלאה של תופעה זו והיכולת לשלוט בה נמצאת בבסיס ההצלחה הכבירה של מספר אנשי מכירות ובפרט בתחום הקמעונות. תחום המכירה בקמעונות נחשב מסובך יותר ולו מהסיבה שאנשי המכירות בו פחות מיומנים, תקציבי ההכשרה מועטים יותר ויחד עם זאת, לאיש המכירות יש אך מספר שניות מועטות ליצור את הקשר ולהימנע מתופעת המגנטיזם שתבריח את הלקוח ותיצור הרגשת הדחייה.

חוסר הבנה של מנגנון זה ישאיר את אנשי המכירות ללא עסקה (ואולי ללא בן/בת זוג) וגרוע מכך, בהקשר העסקי, חוסר ההבנה של תהליך זה ופתרונותיו יובילו למחזורי מכירות נמוכים, לרווחיות נמוכה מדי בהקשר העסקי אפילו, ואולי במיוחד, בעסקים הגדולים ביותר שבעולם הקמעונות. הבנה של מנגנון זה ופתרונותיו הן המפתח לשיפור ביצועי מכירה בעשרות אחוזים ולרווחיות גבוהה יותר בעסק.

חיזור נעים ומוצלח.

*צעצועי גברים הם תמיד יותר יקרים מצעצועי נשים.
קרן זוגלובק גל.
http://www.powerbusiness.co.il
איסוף חומרים: דפנה זוגלובק

קרן זוגלובק הינה כלכלנית מומחית בתחום השיווק והאינטרנט בעלת ניסיון רב בתחום הניהול והכשרת מנהלים, מבעלי עוצמה עסקית יועצים.



www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרן זוגלובק גל. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."