חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתנה לרופא - מגש פירות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צימרים צימר חיפוש צימרים

נושא המאמר: חיפוש מתקדם
מאת: שי    שמור מאמר למועדפים

באתרים רבים קיים תוכן רב ואיכותי אך קיימת בעיה לגולשי האתר לנווט בין המידע הרב. הקדימו ועשו אתרים אחדים אשר בנו מנועי חיפוש המבוססים על פרמטרים שונים המאפיינים את המידע הרב, וכך יוכל הגולש בעזרת מספר בחירות בסיסיות לצמצם את המידע הקיים למידע שרלוונטי עבורו.
דוגמאות לכך ניתן למצוא כמעט בכל תחום כגון אתרים לחיפוש דירות למכירה או השכרה, אתרים למכירת מוצרים ועד לשירותי תיירות, בילוי ונופש.
מנועים חיפוש כגון אלו ניתנים לשילוב באתרים בעלי הגדרות ידועות ומשותפות של המידע.
אתרים מתקדמים מנצלים את הטכנולוגיה העומדת לרשותם ואף מצמצמים את כמות התוצאות תוך כדי בחירה. הפעולה מצריכה שאילתות רבות למסד הנתונים באתר אך חוויית הגלישה מתעצמת ומקלה על גולשי האינטרנט שידועים כחסרי סבלנות. יתרון רב ניתן לזקוף לפתרונות של שאילתות במהלך הבחירה והוא מניעת מצב שהגולש לאחר בחירה בין המאפיינים יגיע למצב של אפס תוצאות, מצב שיגרום אכזבה רבה של הגולש ואף יתכן כי יגרום לו לנטוש את האתר.
קיימות שתי שיטות עיקריות לשימוש בטכנולוגיה של שאילתות במהלך הבחירה:
1. שאילתה הכוללת רענון הדף.
2. שאילתא הכוללת רענון שדות רלוונטיים בלבד.
יתרון שיטה א' הוא העלאת כמות הדפים הנצפים באתר לפי כמות השאילתות שמתבצעת.
חסרון השיטה הוא זמן ההמתנה לטעינת כל דף מחדש.
יתרון שיטה ב' הוא זמן המתנה מינימלי או ללא זמן המתנה בכלל.
חסרון השיטה הוא בכך שהטופס לא מזוהה עם כתובת ייחודית בשורת הכתובות ולכן לא ניתן לחזור לטופס על בחירותיו לצורך שינויים, וכן כמות דפים הנצפים מועטה יותר משיטה א', יכול לפגוע בהכנסות לאתרים המבוססים על פרסומות.
הגדילו לעשות יזמי אתר Tip4Trip, יוזמי האתר פילחו מאפיינים רבים בקטגוריות שונות כגון צימרים, מלונות, אכסניות, קמפינג ועוד ועוד. בכל קטגוריה בחרו מאפיינים שונים בעלי מכנה משותף הקשור לקטגוריה. לדוגמה בקטגוריית צימרים קיימים מאפיינים כגון אזור גיאוגרפי בו הצימרים נמצאים, שם היישוב, המתקנים בתיך הצימרים, המתקנים בחצר הצימרים, מחירי הלינה לצימר ועוד...
מאפיינים רבים אלו מאפשרים לגולשים לחפש את הצימר המתאים ביותר לצורכיהם ולהינות מחיפוש יעיל ומהיר.

אודות הכותב:
מנכ"ל תיירות בקליק בע"מ
מפעילת אתר האינטרנט www.tip4trip.co.il

www.tip4trip.co.il/?open_category=zimmers


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]