חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פיצוי בגין נזק שנגרם כתוצאה מעיכוב בשחרור מניות על ידי הבנק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אמנת האג חטיפת ילדים גירושין דיני משפחה

נושא המאמר: אישה שנתבעה להשבת קטין על פי אמנת האג טוענת שהיא והקטין הוחזקו כנגד רצונם בצרפת
מאת: אלי דורון, עו"ד - אתי סדי-פרל, עו"ד [email protected]   שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - אתי סדי-פרל, עו"ד [email protected]


כך טוענת צעירה ישראלית שלפני כחודש חזרה מצרפת, כאשר היא בחודש התשיעי להריונה, ומלווה בבנה הקטין. לדברי האם, המיוצגת על ידי עו"ד אתי סדיס פרל ממשרד דורון טיקוצקי, היא ובנה הוחזקו בצרפת על ידי בעלה, אזרח צרפתי, כשנה וחצי ללא הסכמתה ובניגוד לרצונה בתנאים מחפירים וקשים בצרפת. הבעל הגיע לארץ לאחר כחודשיים, והגיש כנגד האשה תביעה לפי אמנת האג להשבת ילדים חטופים, כאשר הוא טוען כי האם חטפה את הקטין מצרפת לארץ, ודורש את השבת הקטין לארץ.

האם שהנה יהודיה ישראלית הכירה את האב שהנו נוצרי צרפתי לפני מספר שנים והם חיו במשך מספר שנים ביחד עם הקטין בארץ.

לדברי האם, לפני כשנה וחצי החליטו בני הזוג לעבור לצרפת לתקופת ניסיון קצרה בה ינסו את מזלם, תוך הסכמה מפורשת כי האם ובנה יוכלו לשוב לארץ בכל עת שיחפצו בכך. מהר מאד התברר כי תקופת הנסיון בצרפת לא עלתה יפה, כאשר בנו הזוג חיו בתנאים מחפירים מבחינה כלכלית, ואף היו חסרי בית חודשים מסויימים. בין לבין נכנסה האם להריון נוסף, וביקשה לשוב לארץ כי לא יכולה היתה להמשיך ולחיות בתנאים קשים במצבה.

כאשר פנתה האם אל האב והודיעה כי היא רוצה לשוב לארץ עם בנה, הפתיע אותה האב לדבריה, כאשר התכחש להסכמות המקוריות בין הצדדים, סירב לתת הסכמתו לאפשר לה לשוב עם בנה לארץ, ואף איים עליה כי יעליל עליה כי חטפה את בנם וכי יגרום לכך שתאבד את המשמורת על בנה.

האם שהיתה חסרת אונים לחלוטין הן עקב הריונה והן עקב אי ידיעת השפה הצרפתית ואי יכולתה לדאוג לעצמה בצרפת, נאלצה להשאר במשך תקופה ארוכה בצרפת נגד רצונה, מתוך חשש שתאבד את בנה.

לדברי האם במיוחד בתקופת הריונה, הפכה התנהגותו של האב למפלצתית והוא פתח במסכת התעללויות נפשית, מילולית וכלכלית נגדה ונגד בנה. השליט עליה ועל בנה טרור פסיכולוגי ואיומים ונראה כאילו הוא מפיק הנאה חולנית מסבלם של האם ובנה.

לטענת האם עקב אי ידיעת השפה היא היתה תלויה באב באופן מוחלט מכל הבחינות, והוא ניצל זאת כדי להתייחס אליה כשפחה חרופה מנע ממנה כסף מזון ואף הגביל את חופש תנועתה ואף הקשה עליה ככל שיכול היה למרות שידע שהיא סובלת מבקשיים בריאותיים בהריונה.

לטענת האם, למרות הסבל הרב היא נמנעה מלצאת מצרפת בכדי שלא תיחשד בחטיפת קטין, והיא יצאה מצרפת לבסוף לקראת סוף ההריון רק בהסכמה ובתיאום מראש עם האב, ולכן אין ביציאתה מצרפת משום חטיפתו של הקטין, ובמיוחד לאור העובדה כי מקום המגורים המקורי והרגיל שלה ושל הקטין היו מלכתחילה בישראל.

לטענת האב, הוא הרשה לאם ולקטין לצאת מצרפת לישראל רק בכדי ללדת את התינוק החדש וכעת הוא תובע מבית המשפט להורות על השבת הקטין החטוף לדבריו לצרפת.

יצויין כי בית המשפט לענייני משפחה נתן צו הרחקה כנגד האב מכח החוק למניעת אלימות במשפחה וזאת עקב החשש כי האב יחטוף את הקטין לצרפת בעת שהאם תהיה בחדר הלידה או לאחר ההתאוששות מהלידה.

לטענת האם בימים אלה היא והקטין מתחילים רק להתאושש מהטראומה הקשה אותה עברו בצרפת, והשבת הקטין לתנאים הקשים בהם חיו בצרפת תגרום לו נזק ומנוגדת לטובתו. עוד טוענת האם כי אם היא תאלץ לשוב לצרפת יחד עם הקטין הרי שהיא לא תוכל לתפקד עקב אי ידיעת השפה הצרפתית, ותהיה שוב תלויה בגחמותיו ובהתעללותו של האב, דבר שהוא מנוגד לדבריה לטובתה ולטובת הקטין

בשלב זה נקבע הסדר ביניים במסגרתו הקטין יישאר במשמורת האם וזאת עד שבית המשפט ייתן החלטה בבקשת האב להשיב את הקטין לצרפת. האם ילדה לאחרונה את תינוקם השני של הצדדים, ולדבריה היא בשלבי התאוששות מניתוח קיסרי, ובמקביל היא מנסה להתאושש מהטראומה הקשה שעברה עליה וכן לשקם את מצבו הרגשי והנפשי של בנה הקטין.


רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]



www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - אתי סדי-פרל, עו"ד [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]