חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איבחון אישיותי ביטחוני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ללמוד לאמן לימודי קוצ'ינג מאמן מתאמן

נושא המאמר: ללמוד לאמן ולהתאמן
מאת: עינת גרוס   שמור מאמר למועדפים

מה הוא אימון?
אימון הוא תהליך בו המאמן מסייע למתאמן להגדיר חזון ,מטרות, ואסטרטגיה כללית, לבנות תוכנית עבודה, ולפעול למימושה. המאמן מלווה את המתאמן במסע להשגת מטרות. הם מסמנים יחד את ההזדמנויות שנקרות בדרך , ובודקים את האופן בו ניתן למצותם. המאמן והמתאמן מלבנים יחד את הסוגיות, החסמים, והבעיות המתגלים בדרך , מוצאים דרכי התמודדות ופתרון, ומפיקים לקחים מכישלונות והצלחות .

אילו סוגי מאמנים ומאמנות קיימים?

נהוג לחלק את תחום האימון לשני סוגי אימון עיקריים: אימון עסקי, ואימון לחיים.

באימון עסקי מתמקדים באימון הקשור בעבודה. הוא מתאים לאנשים המרגישים תקועים בעבודה, לנמצאים בפרשת דרכים, למקבלי תפקיד חדש, ולאנשים המעונינים להתחיל עסק עצמאי, או להגדילו. באימון עסקי עוסקים בהגדרת עוצמות, ובמיצוי ושיפור מיומנויות הקשורות להשגת יעדים בתחום העבודה והקריירה.

באימון לחיים מתמקדים בסוגיות ויעדים בתחום האישי והמשפחתי כגון יחסים עם ילדים, בני זוג, וקרובי משפחה; הרחבת דירה ומעבר למקום מגורים חדש, משברים, דיאטה ועוד.

במהלך קורס מאמנים במכון מראות אסטרטגיה מוגדרת האסטרטגיה המקצועית והשיווקית של המאמנ/ת.

דוגמה לסוגי מאמנים שהוגדרו: מאמנת לדיאטה, מאמנת למציאת זוגיות, מאמן לאופטימיזציה במשפחה, מאמן להתנהלות פוליטית בעבודה ובמשפחה, מאמנת וירטואלית, מאמנת נוער, מאמנות למיתוג עצמי, מאמנת לניהול בית, מאמנת לניהול השלמות הפנימית, מאמנת משפחה ועוד.

אילו רכיבים יש במסלול ההכשרה למאמנים?

בהכשרה למאמנים מועבר ידע על תורת האימון. בנוסף, מרבית הגישות דוגלות בכך שמאמנים צריכים בעצמם להתאמן לפני שהם הופכים למאמנים. לכן, בד"כ ההכשרה מתחילה בכך שהמאמנים לעתיד, עוברים בעצמם אימון בו הם מציבים את מטרותיהם, גוזרים את דרכי הביצוע, ומתחילים לצעוד בדרך להשגת היעדים והמטרות. בנוסף, עוברים המאמנים תהליך של חניכה במהלכו הם מאמנים משתתפי הקורס את עמיתיהם ומתאמנים הפונים אליהם.

האם יש ביקוש לתחום האימון?

תחום האימון נמצא בהתהוות מתמדת, והגיע לרמת פופולריות וביקוש גבוהים מאוד. בערוץ 2 מוצגות התוכניות "משפחה חורגת" העוסקת באימון פיננסי למשפחות, "אלופים של החיים" העוסקת באימון נוער, והתוכנית "סופר נני" העוסקת באימון משפחתי . אילנה דיין בחרה להקדיש את אחת מתוכניות "עובדה" לנושא אימון. בערוץ 3 בהוט, ישנה תוכנית ריאליטי בטלויזיה בשם "מתחילות מחדש" העוקבת אחר תהליך אימון בזמן אמת. תוכניות אירוח רבות ברדיו ובטלויזיה מתהדרות במאמנים ובמאמנות. העיתונות משלבת עמדות ותשומות מטעם מאמנים בכתבות רבות. יותר ויותר אנשים בוחרים לקחת מאמנ\ת אישי\ת. יתר על כן, אנשים רבים בוחרים ללמוד את מקצוע האימון, אם כדי להפכו למקצוע עיקרי, ואם כדי להוסיף כלים לארגז הכלים במקצוע הקיים.

על פי תחקיר של ידיעות אחרונות שפורסם ב-23.8.2006 במדור הכלכלי, עמוד 12 תחת הכותרת "הדבר החם הבא" קואצ'ינג צפוי להיות תחום מבוקש מאוד בשנים הקרובות.
להלן ציטוטים מהכתבה:
" מי ששוקל איזה מקצוע ללמוד או חושב על הסבה מקצועית חייב לבדוק , לפני הכל, את הביקוש שצפוי להיות למקצוע- לא רק עכשיו , אלא גם בשנים הבאות.... ביררנו עבורכם מה צפויים להיות המקצועות המבוקשים בשנים הקרובות:
....התחומים הטיפוליים מתרחבים בהתמדה בעשור האחרון. ילדים הולכים ל... ומבוגרים הולכים לקואצ'ינג או טיפול פסיכולוגי".
....תוחלת החיים של אנשים ארוכה יותר ואנשים רוצים לשמור על איכות חייהם לאורך זמן, ולכן יש יותר מקום לדמויות טיפוליות. זה קורה כבר עכשיו וזה ילך ויגבר ב-30 שנים הקרובות.
....אנחנו הופכים לאנשי מחשב ולכותבי אימיילים, פחות מדברים עם אנשים, וזה גורם לבדידות. ...מאמנים אישיים באים לתת מענה לכך."

מי מגיע להתאמן?
בסקר שנערך מטעם מכון מראות אסטרטגיה בשנת 2007, בקרב מאמנים, נמצא שאחוז הגברים הבאים להתאמן, דומה לאחוז הנשים. נתון זה שונה מהידוע על מקצועות טיפוליים אחרים בתחום הנפש והרוח בהם בדרך כלל נמצא שאחוז הנשים המגיעות לטיפול גבוה מאחוז הגברים.
כמה אפשר להרוויח?
רוב המאמנים/ות גובים 200 ש"ח לשעת אימון.

יש מאמנים הגובים מעט יותר או פחות בהתאם לערכים והמטרות האישיות.

ישנם מאמנים הגובים 300 דולר לשעת אימון.

ישנם חבילות אימון שבהם משלמים מחיר מסוים וקבוע עד להגעה לתוצאות ללא קשר למספר השעות הנדרשות.

כיצד התהווה התחום?

ההכרה בחשיבותן של הצבת מטרות , ובחשיבותו של האימון הגיעה מתחומים רבים:

· פרופסור מיה ארז , ולוק ולטם, היו פורצי דרך בתחום המחקר של הצבת מטרות ויעדים, וההשפעה הכמעט מאגית של המחויבות אליהם.

· במיתולוגיה היוונית מופיעים סיפורים על פיגמליון, הפסל שעיצב פסל, ולאחר מכן התאהב בו, וחלם שיהפוך לבשר ודם, וכך נהייה. הפסל הפך לאדם בזכות כוח הרצון והנחישות של הפסל. הבלתי אפשרי הפך לאפשרי.

· במדעי ההתנהגות חקרו את אפקט פיגמליון, ועד היום זהו אחד החוקים החזקים שקיימים בתחום הפסיכולוגיה, עם אחוזי ניבוי מדהימים. מחקרים רבים מגלים, שוב ושוב, שבדיקת המטרות של אנשים, מגלה את עתידם. באחד המחקרים למשל, שאלו תלמידים, בתחילת השנה, לאיזה ציון הם שואפים להגיע. היו תלמידים שלא הבינו מה רוצים מהם, כיוון שמדובר ביום הראשון של השנה. היו תלמידים ששאפו רק לעבור. והיו תלמידים שאמרו שהם לא מסתפקים בציון שהוא למטה מ-90. מהמחקר עולה שהאדם יוצר את המציאות (בגבולות מסוימים...). התלמידים שכלל לא חשבו על ציון אליו הם שואפים, קיבלו את הציונים הנמוכים ביותר בכיתה. כמו כן התגלה, שככל שהתלמידים שאפו לציון גבוה יותר, הציון שלהם בסוף השנה, אומנם היה גבוהה יותר. ממחקרים רבים עולה שניתן לגרום לאנשים לשאוף ליותר, ובקורסי הכשרה למאמנים, מתאמנים בטכניקות השונות לנטיעת ציפיות גבוהות במתאמנים.

· במחזות כמו גבירתי הנאווה, עסקו ביכולת לחלום בגדול ולהגשים בענק.

· סטיבן קובי בנה אימפריה של מספר דונמים בארה"ב לחקירת השיטות של הצבת יעדים אצל אנשים אפקטיביים במיוחד.

· הספר לנצח נבנו מתעד את תופעת הצלחה, באמצעות הצבת מטרות, ברמה הארגונית.



אנו יכולים לראות רצף של התפתחות שהביאה להכרה בחשיבות של הצבת מטרות סיסטמתית, ולעשייה לאורם של מטרות, ולהגדרתם כתחום בפני עצמו-האימון
אודות הכותבת:
עינת גרוס הינה הבעלים של מכון מראות אסטרטגיה להכשרת מאמנים/ות, אימון, מפגשי נטוורקינג לבעלי/ות עסקים, הדרכה וייעוץ ארגוני.
בקרו באתר: www.mirror-strategy.com



www.mirror-strategy.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עינת גרוס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]