חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דרכים ליצירת הכנסה נוספת בשיטת עבודה מהבית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיחזור מיחזור פסולת פסולת אלקטרונית

נושא המאמר: מתוך תפישה זו, הצטרפה מועצת גן-יבנה לרשימה מצומצמת של ישובים שחושבים ירוק, ובנוסף לשאר חומרים שהיא אוספת ומעבירה למיחזור, הקימו נקודה לאיסוף פסולת אלקטרונית.
מאת: מתוך אתר חוצפה!   שמור מאמר למועדפים

אם בעוד עשרים שנה איננו רוצים לשתות מי תהום בטעם מעבד פנטיום, כדאי שנתחיל לחשוב על זה כבר עכשיו, ויפה שעה אחת קודם!

מתוך תפישה זו, הצטרפה מועצת גן-יבנה לרשימה מצומצמת של ישובים שחושבים ירוק, ובנוסף לשאר חומרים שהיא אוספת ומעבירה למיחזור, הקימו נקודה לאיסוף פסולת אלקטרונית.

הציבור הרחב אינו מודע לכך שניתן למחזר פסולת אלקטרונית במקום להשליכה לרחוב או לאשפה. פסולת אלקטרונית אינה רק לוחות מודפסים. בפסולת אלקטרונית נכללים גם טלפונים ניידים, צעצועים, טלוויזיות, תנורים ומקררים, ולמעשה כל מה שמתחבר לשקע החשמל.
מיחזור פסולת אלקטרונית חשוב לא רק משום שזו תופסת נפח, אלא משום שהמתכות הרעילות שבפסולת האלקטרונית, כגון העופרת והכספית, מחלחלות למי התהום ומזהמות אותם.
מסיבה זו בחרה מועצת גן-יבנה להודיע לציבור הרחב על איסוף מוצרים אלקטרוניים, אשר יפונו בצורה מסודרת למיחזור.

בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר בין מנהל מחלקת התברואה אבי מנצור, לנציג חברת "אולשק" ונציגת איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד חבל יבנה, סוכם על הקמת נקודת איסוף מוצרים אלקטרוניים.
"אולשק" הינהחברה ותיקה, המעבדת כ-20 אלף טון בשנה. החברה הינה אחת מכמה המוכרות על ידי המשרד לאיכות הסביבה.
בשונה מחומרים אחרים ברי מיחזור, כך הוסבר, יש לרכז מוצרים אלקטרוניים במקום סגור ומגודר. לפיכך סוכם שמחסני המועצה הממוקמים באיזור התעשייה, יהיו המקום בו ייאספו המוצרים.
חברת "אולשק" תפנה את המוצרים תוך טיפול בהם על פי כל הכללים – פירוק, ריסוק וגריסה, מיון על פי סוגי החומרים השונים והשבתם כחומרי גלם לתעשיות השונות, והטמנה מסודרת של הפסולת הנותרת באתר הטמנה מורשה.

לקראת הפסח ייבחר אחד מימי שישי כך שתושבים המתקשים להגיע למחסני המועצה בשעות העבודה הרגילות, יוכלו להגיע גם במועד מיוחד זה, שיפורסם לנוחות הציבור.
במקביל הונחו עובדי הקבלן להפריד בין הגזם המפונה לבין מוצרים אלקטרוניים המושלכים על ידי התושבים לרשות הרבים, ולפנותם למחסני המועצה.

בואו נשמור על ארץ ישראל יפה ונקייה ממתכות!

www.hutzpa.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מתוך אתר חוצפה! שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]