חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פארוס - אי ביוון





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום בגוגל קידום במנועי חיפוש שיווק באינטרנט

נושא המאמר: כיצד להימנע מכשלון אתר
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

ניווט נכון ללא GPS

קרה לך פעם שהגעת לאתר מסוים ופשוט התבלבלת – לא ידעת איזה עמוד מוביל לאן, לא הצלחת לחזור אחורה ופשוט לא מצאת את מה שחיפשת. אז אל דאגה- זה לא אתה זה האתר.

אחד המרכיבים החשובים ביותר ביצירת אתר מוצלח הוא לאפשר לגולש ניווט קל ופשוט. אתר אינטרנט צריך להיות בנוי כאוטוסטרדה ולא מבוך. הגולש לא יתאמץ וגם לא צריך להתאמץ בשביל למצוא את מה שהוא מחפש באתר. הוא צריך למצוא אותו בקלות ובמהירות.
אם הגולש מגיע לאתר שלך ולא מצליח למצוא את מה שהוא חיפש, לא רק שהוא ינטוש את האתר הוא גם לעולם לא יחזור אליו.

במדריך זה תמצא 4 פעולות שיגרמו לגולש שלך למצוא את מה שחיפש בקלות ובפשטות המרבית.





1. פריטים בתפריט

בדומה לתפריט במסעדה, התפריט שלך צריך לשקף את כל השירותים והמוצרים שלך.
לדוגמא: ל"אבנר ונכדיו מוצרי חשמל" יש כמה מחלקות בעסק- מיקסרים, מקררים, מיקרוגלים, מכונות כביסה וקומקומים. לכל מחלקה כזו יש כ-10 דגמים שונים של מוצרים.
אבנר צריך לדאוג שהגולש קודם כל יידע שהוא מוכר את כל המוצרים האלה ומעבר לכך, יידע כיצד להגיע אליהם. גולש שמחפש לדוגמא מיקרוגל צריך לדעת מיד כשהוא מגיע לאתר, שכאן הוא יוכל למצוא מיקרוגל. לשם כך נועדו התפריטים.
אבנר צריך לייצג כל מחלקה בתפריט, וכאשר מקליקים על המחלקה הגולש יוכל להיחשף לכל הדגמים באותה מחלקה ולבחור מביניהם.
ניתן להראות את מגוון הדגמים או בעמוד תוכן אחד או בתתי-תפריטים כאשר הקלקה על כל תת-תפריט תוביל את הגולש לעמוד של דגם.

2. אפשרויות זפזופ

נניח שהגולש נכנס למחלקה של המיקרוגלים ובחר בדגם מסוים אבל לאחר מכן התחרט וכעת הוא רוצה דגם אחר. הרבה גולשים מוצאים עצמם מתבלטים בין כמה דגמים ומבקשים "לקפוץ" בין העמודים. אל תקשה עליהם לעשות זאת, אל תגרום לגולש לחזור שוב לעמוד הראשי ואח"כ לבחור שוב במחלקה ואח"כ לבחור שוב בדגם. תהליך מייגע זה מייאש את הגולש ובדר"כ גם גורם לו לנטוש את האתר.
בדומה לזפזופ בטלוויזיה, תמיד צריך לאפשר לגולש לחזור אחורה וקדימה.

3. נקודת התחלה
תמיד צריך לתת לגולש אפשרות לחזור לעמוד הראשי באתר- בדר"כ עמוד הבית. מכיוון שהעמוד הראשי מכיל אינפורמציה חשובה אודות החברה כמו למשל- מספר טלפון ושעות פתיחה, גולשים רבים רוצים לחזור לעמוד זה. הגולש לא צריך לחפש אותו ולבצע כמה וכמה הקלקות בשביל להגיע אליו. עמוד הבית תמיד צריך להיות חלק מהתפריט.


4. סרגל ניווט
סרגל ניווט מראה לגולש בתחילת העמוד היכן הוא נמצא ותחת אילו קטגוריות או עמודים ומאפשר לו "לחזור על עקבותיו" לדוגמא: גולש אשר נמצא בעמוד של מקרר לבן מדגם Lenco , סרגל הניווט ייראה לו כך:
עמוד הבית>>מקררים>>דגמי Lenco>>צבע לבן

כך, במידה והגולש רוצה לחזור כמה עמודים אחורה, הוא לא צריך להקליק כמה פעמים, אלא הקלקה אחת על העמוד שהוא רוצה.

לסיכום, במדריך זה למדנו מדוע ניווט קל באתר הוא חיוני להצלחתו של האתר שלך. פירטנו מספר כלים מעשיים שיסייעו לך להקל על הגולש למצוא את מה שחיפש וכך להשאיר אותו באתר.


www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]