חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בניית אתרים - הקשר בין העיצוב למסר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתקני תצוגה דפוס דיגיטלי רול אפ roll up

נושא המאמר: מתקני פופ אפ – מערכת מתקני תצוגה מגוונת וחסכונית
מאת: רמי כהן   שמור מאמר למועדפים

מתקני פופ אפ הם כיום הדרך הנפוצה והזולה ביותר לתצוגה בתערוכות ואירועים. השימוש בהם שכיח בתערוכות מקצועיות, תצוגות בתוך חנויות, כנסים ואפילו באירועים פוליטיים על מנת ליצור תפאורת רקע אטרקטיבית. רמת הפופולריות שלהם רבה משום מחירם הנוח וביצוע ההרכבה והפרוק תוך דקות ספורות.

מתקן פופ אפ טיפוסי כולל שני חלקים עיקריים, וכמה עזרי תצוגה שניתן לרכשם מרוב הספקים. החלק העיקרי של מתקן פופ אפ הוא המסגרת המתקפלת. המסגרת היא למעשה השלד של המתקן שעשוי בדרך כלל מצינורות פיברגלאס או אלומניום.

לאחר שהוצבה המסגרת עוטפים אותה בפאנלים לתצוגה העשויים מבד עם ולקרו המגיע במגוון צבעים או בפאנלים גרפיים העשויים מחומר הדומה לדורלקס. הפאנלים עשויים מלקסן עמיד שהודפסו מראש בהליכי דפוס בפורמט רחב ברזולוציה גבוהה.

בזמן המשלוח המסגרת מתקפלת ליחידה בגודל של כ- 20 סמ"ר מרובע על 76 ס"מ רוחב. כשהמסגרת נמצאת במצב פתוח היחידה "קופצת" ויוצרת מסגרת ברוחב של כ –2.4 מ’ (או 3 מ’) על – 2.4 מ’ גובה. המסגרת עצמה שוקלת כ -7 ק"ג. כשהיא מותקנת היא יציבה מספיק כדי לעמוד על הרצפה. בדרך כלל אין צורך בעיגון או בתמיכה חיצונית.

הפאנלים שעוטפים את המסגרת עשויים מחומר בד מיוחד שמקבל ולקרו, או מפאנלים בהדפס גרפי. גודלם הוא כ – 76 סמ’ רוחב על 2.4 מ’ גובה. בדרך כלל דרושים בין 4 ל – 8 פאנלים על מנת לעטוף את המסגרת עם תוספת לפינות שעשויה מאותו חומר כדי לעטוף את פינות המסגרת.

הפאנלים גמישים מספיק כדי שניתן יהיה לגלגלם ולהכניסם לתוך תיק הנשיאה הקל שמגיע עם המתקן. בדרך כלל הם מורכבים על המסגרת באמצעות רצועות מגנטיות המונחות על גב המשטח. הרצועות המגנטיות נצמדות לברים ממוגנטים שהם חלק ממסגרת השלד. המתקן הופך ליציב יותר לאחר שהפאנלים מונחים במקומם.

אם מתקן ה פופ אפ שלך הוא בעל פאנלים גרפיים כי אז הוא מוכן לאחר שהפאנלים מונחים על המסגרת. אם אתה משתמש בפאנלים מבד, ןדאי יהיו ברשותך דפוס גרפי המוצמד לבד באמצעות רצועות ולקרו. את הדפוס הגרפי ניתן להדפיס על חומר אטום לאור גמיש, או שהוא יכול להיות מחומר מויניל גמיש – למעשה, באנר מויניל לשימוש בשטחי פנים. ניתן גם להשתמש בדפוס גרפי על נייר עם למינציה ליצירת גמישות ועמידות. התנאי המוקדם לפאנלים גרפיים הוא היכולת לגולל ולפתוח אותם הרבה פעמים מבלי לשבור, לקמט או לקרוע אותם.

לעתים מוסיפים לגימור המתקן שתים או שלוש נורות הלוגן בצמוד לחלק העליון של המסגרת להפצת תאורה על הגרפיקה.

המתקן בנוי כך שכל החלקים יכנסו לתוך כלי נשיאה קל וקשיח. ארגז הנשיאה מגיע עם גלגלים כך שאדם אחד יכול להעביר אותו ממקום למקום. לעתים תיק הנשיאה יכול לשמש כפודיום או כדלפק תצוגה. תכופות הוא מקושט בעטיפה גרפית תואמת לגרפיקה שעל גבי מתקן פופ אפ.

תיק נשיאה רגיל עבור מתקן בגודל של 2.4 מ’ או 3 מ’ הוא מספיק קטן כדי שיכנס לתא המטען או למושב האחורי של רוב המכוניות. משקל המארז , כולל תיק הנשיאה הוא בסביבות 20 ק"ג, תלוי בסוג הגרפיקה והעזרים הכלולים.

אחד מהיתרונות הבולטים של מתקני פופ אפ הוא הקלות בהתקנה ובפרוק. בדרך כלל אדם אחד בגובה ממוצע יכול להרכיב את המתקן תוך 20 דקות. אם גובהך מתחת ל -1.65 מ’ יתכן ותזדקק לסולם קטן כדי להגיע לחלק העליון. בדרך כלל די יהיה בכסא.

אם נדמה לך שמתקן פופ אפ עולה על דרישות התצוגה שלך, יתכן ותרצה לשקול אלטרנטיבה אחרת כגון מתקני באנרים או מתקנים מתקפלים. יחידות אלו מגיעות בתוך תיק נשיאה על הכתף קל וניתנות להרכבה תוך דקה או שתיים.

תהיינה דרישות התצוגה השיווקיות אשר תהיינה, סביר להניח שתמצא יחידת תצוגה חסכונית שהיא הן ניידת והן קלה להרכבה ומאמצי השיווק שלך ישאו פרי.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רמי כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]