חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
12 הדיברות לניהול שינוי מוצלח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השכרת יאכטות כפיר השכרת יאכטות גן אירועים ביאכטה בתל אביב מסיבת הפתעה יום הולדת

נושא המאמר: הטרנד החדש באירוח - אירועים עד 38 איש ביאכטה הקלאסית YAM בעגינה במרינה תל אביב!
מאת: כפיר השכרת יאכטות   שמור מאמר למועדפים

הטרנד החדש באירוח - אירועים עד 38 איש ביאכטה הקלאסית YAM בעגינה במרינה תל אביב!

מי אינו רוצה להרגיש כאוליגרך ולחגוג כגביר אירוע אינטימי עם קולגות, חברים, קרובים או משפחה במיקום מדליק, באוירה מרוממת נפש עם מוסיקת רקע טובה, אוכל משובח, אמן שמופיע וכל זאת במחיר סביר?
לכל אדם נוצר הצורך לפנק את חבריו הקרובים או בני משפחתו, לחגוג הולדת ילדה, ברית מילה או בריתה, בר מצווה או בת מצווה, מסיבת יום הולדת עגולה 20, 30, 40, 50, 60, 70..., קידום בעבודה, מסיבת פרידה או הגעה לארץ, יום נישואין, מסיבת הפתעה, אירוע משמח או סתם חגיגה בלי כל סיבה מיוחדת.
בתל אביב מתחיל טרנד חדש ומלהיב. אירוע שכזה מתאפשר הודות ליאכטה הקלאסית "ים" - "YAM " ספינה תלת מפלסית קלאסית מיוחדת במינה ועם היסטוריה מרגשת שעוגנת במרינה תל אביב ושמסיפונה העליון הגבוה (וגם מתוך הג'קוזי שעליו) ניתן לראות את הנוף המרהיב של רצועת החוף מיפו ועד חדרה ואת כל מלוא הים עד האופק.
תוכלו להישאר נינוחים ורגועים במשך כל האירוע ולהניח לנו את כל המתח של התיאומים וההפקה וכך להתפנות לאירוח המוזמנים מבלי להיות לחוצים או טרודים. אירוע ממוצע אורך כשלוש שעות, כל שעה נוספת כרוכה בתוספת תשלום. להלן יוצגו פירוט היתרונות והעלויות הכרוכות באירוע בן 3 שעות:

1. לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן!. המיקום פשוט מדהים. בתוך המרינה הותיקה ביותר בארץ, היחידה בעולם שממוקמת ממש בתוך העיר ובמקום הכי נעים בה. המיקום המיוחד הזה לכשעצמו מבטיח כבר 50% מהצלחת האירוע ואת ההרגשה הטובה והמיוחדת שמקבלים האורחים ששרויים בו. זכרו מה קורה בטיסה בחזרה ארצה למראה כמה שניות מהנוף הזה.
2. כאמור, האירוע כולו נערך במרינה התל אביבית בעגינה וזה רק יתרון. האורחים מגיעים בזמן הנוח להם ולא צפויים לאחר את שעת היציאה להפלגה מאחר ואין הפלגה. לכן האורחים יכולים לעזוב גם בכל עת מבלי להמתין שתסתיים ההפלגה. אפילו בעגינה במרינה הספינה נעה קלות ויש תחושה של הפלגה ושחרור גם כך. אפרופו הפלגה, רבים אינם מעריכים נכון את השפעת הים על אלה שאינם מורגלים בו. מחלת ים יכולה לתקוף כל אדם ובכל עת, זה לוקח שניות מעטות בלבד. באירוע רב משתתפים מספיק שאחד החוגגים מרגיש ברע בעת ההפלגה כדי שכל האירוע יקבל תפנית מדכאת ומשביתת שמחה. לא ניתן לחזות מראש את מצב הים אפילו בקיץ, יש רגישים ורגישים פחות, אין כללים ולא ניתן לדעת מי חשוף יותר לבחילות ים.
3. עלות הספינה YAM לשלוש שעות בעגינה, מערכת ההגברה והמוסיקה, לרבות ג'קוזי לשמונה אנשים וחימומו עולים מ-1500 ועד 2500 שקלים, מותנה במספר החוגגים. יש לציין שניתן לקיים אירועים במרינה בכל שעה משעות היממה. לכל שעה יתרונות משלה.
4. ארוחות מלאות ושתייה קלה מסופקים על ידי חברת קייטרינג שמציעה תפריט חלבי או בשרי לבחירתכם. הזמנה של 90% ממספר המוזמנים לאירוע היא הימור די בטוח. בתוך התפריטים יש בחירה של אפשרויות שונות. מנה ברמה גבוהה לאדם (ניתן להזמין גם כשר למהדרין) שכוללת מנות ראשונות, מנה עיקרית, תוספות וקינוח ועולה בממוצע 100 שקלים למנה. האוכל יהיה ערוך בסגנון בופה להגשה עצמית בקומת הביניים של היאכטה. נדאג לעטר באור נרות באירועים ליליים. אגב, היאכטה מרושתת בתאורה מיוחדת ונשלטת בכל איזור שבה.
5. למעדיפים להציע גם שתייה חריפה. אף שהיא יכולה להיות מאורגנת על ידנו המלצתנו היא שתביאו אתם מספר בקבוקים של משקאות חריפים משובחים בהתאם לטעמם של המוזמנים ולטעמכם ותגישו אותם באופן אישי למוזמנים או שנכין עבורכם פינת בר אינטימית לשירות עצמי. אפשר להזמין גם בר שלם נייד ולהציבו בספינה לפי דרישה ובעלויות משתנות בהתאם להזמנכם.
6. למעשה כבר הכל מוכן, אבל יש המבקשים להוסיף אמן שיופיע וישמח את המוזמנים. האפשרויות רבות. החל מכנר וירטואוז שמסתובב בין הסיפונים ומשמיע נעימות ושירים לבקשת החוגגים ולהנאתם (כנר על הגג או על הסיפון העליון), וכלה ברקדנית פלמנקו ונגן המלווה אותה בגיטרה אקוסטית. כל אמן שיוצע על ידי המזמין יתקבל בברכה לאחר תיאום איתנו. עלות אמן נעה בין 500 ועד 1500 שקלים להופעה נטו עד למחצית שעות האירוע.
7. היתרון הגדול מכולם - השליטה של המזמין בכל פרט ופרט של האירוע. האירוע נבנה על כל חלקיו בתאום ובהצעת חלופות שונות על ידנו כדי להגיע למארג האופטימאלי לפי אופי האירוע, אופי המוזמנים וכמובן לפי אופיו וכיסו של המזמין.
8. לסיכום, בעלות סבירה ומותאמת לאפשרויותכם ניתן להפיק אירוע לזוג ועד 38 אורחים שיהיה מיוחד, מלהיב וזכור לתמיד. שאלו אותנו על האפשרויות הנוספות לגן אירועים בעגינה. תמונות מאירועים ומידע נוסף אפשר למצוא באתרנו שבאינטרנט:

www.yam-ba.co.il

כפיר השכרת יאכטות
Kfir Yacht Charters
מרינה תל אביב.
יאכטה קלאסית תלת-מפלסית YAM
www.yam-ba.co.il
טלפון להזמנות: 054-4804538


www.yam-ba.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י כפיר השכרת יאכטות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]