חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תאמר לי מי חברך ואומר לך לאן תגיע - הרצאות למנהלים - סדנת מנהלים - סדנא למנהלים - הרצאת מנהלים





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום הדפוס
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתקני תצוגה דפוס דיגיטלי באנר ויניל

נושא המאמר: הרב גוניות של הדפסת באנרים מויניל
מאת: רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי   שמור מאמר למועדפים

שיטת ההדפסה על ויניל עברה דרך ארוכה בשנים האחרונות. להלן מספר טיפים וטריקים שיעזרו לכם לייעל את הפרוייקט הבא שלכם.

לפעמים אני יושב וחושב למה בעצם ירצה מישהו לקנות באנר מויניל כשטבעו המזיק ידוע לכל, ולפתע הבנתי שויניל הוא חומר זול ועמיד לאורך זמן. ואכן, ויניל יאריך ימים ממך וממני.

אחד מהחסרונות הבולטים של השימוש בויניל הוא אי התאמתו האקולוגית לסביבה. ויניל הוא חומר מאריך ימים, שאינו מתכלה ואינו מתפרק כמו מרבית מוצרי נייר אורגניים.

ויניל הוא מוצר לוואי של פטרוליום מעשה ידי אדם. קיימים סוגים שונים של חומרי ויניל לבאנרים שניתן לעבוד איתם. אנו מעדיפים לעבוד עם 0.34 ק"ג סקרים ויניל מחוזק בשימוש חוץ ופנים תלוי חופשי כלי מתכת.

על מנת לחזק את הבאנרים מויניל בשטחים חיצוניים, מוסיפים "סקרים", רשת מש סיבית לתוך התרכובת הכימית ושוזרים אותה בתוך החומר. התרכובת הכימית מאפשרת הדפסת פרוצס 4c של תמונות או של אותיות חתוכות מויניל על מנת ליצור טקסט במגוון צבעים. ניתן לתפור באנרים מויניל במכונת תפירה כדי ליצור כיסים למוטות או להוסיף לולאות תלייה בכל מקום.

אחד הדברים שאני אוהב בבאנרים מויניל הוא העמידות שלהם מול המחיר. השקעה קטנה בקמפיין פרסום באמצעות באנרים מויניל תניב תוצאות טובות ותאריך ימים יותר מכל צורה אחרת של ייצור גרפיקה מויניל.

עומדות לרשותך מספר אפשריות של הדפסת באנרים מויניל בהתאם לתקציב, לכמות ולשימוש (חיצוני או פנימי), אורך זמן הקידום והקונפיגורציה של הצבע (1c-6c).

חברת דפוס בפורמט רחב בעלת נסיון תבין היטב מה ברצונך להשיג בכך שתשאל אותך חלק מהשאלות הללו או בכך שתבדוק את עבודות האמנות שלך לפני שתקבל את ביצוע עבודת ההדפסה.

רוב החברות מעריכות את עלות הפרויקט על פי חישוב השטח המרובע של הבאנר. אם ברצונך בבאנר דו צדדי ניתן לחשב את השטח המרובע של צד אחד ולהכפיל את המחיר כי אותו הליך יבוצע על הצד השני.

תמיד מומלץ לשאול את יצרן הבאנר איזה סוג חומרים הוא מחזיקים במלאי. הזמנות מיוחדות ישנו את ההערכה הכספית והמחיר למ"ר יהיה גדול יותר. הזמנה בהתאמה אישית של ויניל pms צבעוני יעלה אף הוא את מחיר הבאנר מויניל.

ביצוע הסידור להדפסת באנר מויניל הוא הגורם הראשוני בקביעת המחיר. באנר בהתאמה אישית יהיה בדרך כלל יקר יותר מבאנר גנרי עקב עלות הסידור.

דוגמה: נניח שאתה לקוח שרוצה להזמין רק באנר אחד עבור החברה שלך לתצוגה או אירוע קרוב. המחיר שתקבל עבור אותו באנר אחד יהיה יקר יותר לבאנר ממחירם של שני באנרים ומעלה עם אותה תמונה מותאמת עבורך. הסיבה לכך היא שעלות הסידור זהה עבור שתי ההזמנות השונות.

מהם דמי סידור? דמי סידור היא הוצאה נוספת עבור העברת עבודות האמנות או הקובץ שלך והגהת הצבע לפני ביצוע ההדפסה והגימור של הבאנר. זהו הליך סטנדרטי בכל בתי הדפוס, קטנים כגדולים.

טכנאי טרום הדפסה יקבל את המצלמה המוכנה או את הקובצים הדיגיטליים וימיר את הקבצים לתוכנת גילוף (תוכנה מיוחדת המעוצבת למשק בין מתקני הפלט). הליך זה אורך דקות או שעות, תלוי במצב שבו קיבל הטכנאי את הקבצים שלך. לאחר שהקבצים גולפו הם מוכנים להדפסה.

כדאי גם לברר את עלות המשלוח לפני ביצוע הרכישה. ויניל הוא חומר כבד ושוקל יותר ממה שאתה חושב. עליך להיזהר לפני שאתה מזמין כמויות גדולות כי ups, fedex ושאר חברות המשלוח הגדולות מחייבות לפי משקל וגודל המשלוח.

ויניל הוא אחד המוצרים היותר כבדים וגדולים שנשלחים ברחבי העולם.

זכור שאינך רוצה לקפל באנר מויניל כי הקמטים ייראו על הויניל. בדרך כלל הבאנרים מויניל מגולגלים כשהתמונות פונות כלפי חוץ ומוכנסים לתוך גלילים מקרטון למשלוח בטוח.

אמצעי זהירות נוסף שעליך לנקוט קשור לגודל הבאנר מבחינת המשלוח.

לדוגמה: אם הזמנת באנר בגובה של 25 ס"מ ורוחב של 38 ס"מ, גובהו של הגליל צריך להיות לפחות 25 ס"מ.

נציג שרות הלקוחות של בית הדפוס צריך לבדוק עם ups את מחיר המשלוח לפני השלמת ביצוע הדפסת הבאנר, במיוחד אם ההזמנה שלך דחופה.

כאן ב- media in motion group אנחנו שוקלים את כל הנקודות הללו לפני שאנו מעריכים את עלות הפרוייקט כך שאתה נמצא בידים טובות כשאתה מזמין מאיתנו באנר.

קליק כאן לקבלת הערכת מחיר ללא תשלום ושלח את הספסיפיקציות שלך.

להלן רשימת בידוק לקוח לפני שליחת הזמנה עבור באנר מויניל.



באנר ויניל רשימת בידוק



עבור על התקציב שלך (כמה אתה יכול להוציא?)
הזמנת רכש: (תמיד כדאי לצרף הזמנת רכש להזמנה שלך)
בדוק את העיצוב שלך (עם איזה סוג קבצים אתה עובד?)
(האם הקבצים כוללים עבודה של מעצב גרפי?)
כמות הבאנרים מויניל (כמה באנרים ברצונך להזמין?)
באנרים חד צדדיים או צדדיים (איפה ייתלה הבאנר?)
(וודא שניתן לקרוא את הבאנר משני צדדיו)
גודל הבאנר (מה המידה של הבאנר?)
(העיקרון המנחה 10/40; מרחק ראייה, לכל 25 ס"מ רוחב באנר מרחק הראייה האופטימלי מהבאנר הוא 1 מטר)
זמן ביצוע / מועד סיום: (למתי אתה צריך את הבאנר הגמור?)
(בדרך כלל הכנת באנר מויניל ומשלוחו מדלת לדלת אורכת יותר זמן ממה שאתה חושב, היה מוכן לזמן קבלה מאוחר יותר, תכנן מראש).
דמי משלוח: (איפה אתה ממוקם יחסית לבית הדפוס שלך, כמה באנרים הזמנת? מה גודלם ומה משקלם?)
איך בכוונתך לבצע את התשלום? (בדרך כלל באמצעות כרטיס אשראי, בדוק לפני משלוח ההזמנה).
תקשורת עם בית הדפוס (וודא שהעלת את כל הנקודות על הכתב כדי למנוע אי הבנות).


www.campus.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]