חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הובלת דירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום בגוגל קידום במנועי חיפוש שיווק באינטרנט

נושא המאמר: שיווק באינטרנט-יתרון יחסי או כשלון יחסי?
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

יתרון יחסי הוא ה "א-ב" בכל גישה לשיווק, בפרט באינטרנט. רבים מפספסים את הלקוח הפוטנציאלי למרות שלמעשה לא קשה לדעת איך הוא חושב ומה הוא מחפש. הרי גם אנחנו צרכנים וגם אנחנו ישראלים וכולנו רוצים למצוא את המוצר או הדבר הטוב ביותר, וממש לא רוצים שיעבדו עלינו.
אז כשאתם רוצים לשווק את עצמכם באינטרנט, דרך האתר שלכם או בכל דרך אחרת, הקפידו לנצל את היתרונות שלכם: להבליט אותם ולהוציא מהם את המקסימום.





מה באמת מייחד אותנו?

בואו נשים יד על הלב, ונשאל את עצמנו שאלה פשוטה:
מה גורם לנו להיות שונים מאחרים? במה אנחנו יותר טובים?


כמה אופציות:
1.לא מצאתם יתרון.
2.מצאתם, אבל לקח הרבה זמן למצוא.
3. מצאתם מייד, אבל היתרון לא מספיק משכנע.
4. מצאתם במהירות יתרון משמעותי.



המצב האידיאלי, שבו יש לנו זכות קיום הוא האופציה הרביעית. בשאר המקרים, הזמן שנותר לעסק שלנו קצוב.



יתרון כדרך חיים


יתרון שיווקי זה משהו שכולנו מחפשים יומיום. מהחיתולים שצריך לקנות לילד ועד לגלידה מפנקת בדרך הביתה אחרי יום עבודה. אומנם אנחנו לא חושבים בקול רם על המושג "יתרון שיווקי" כשמבקשים מהמוכר את הגלידה האהובה עלינו, אבל ההחלטה שלנו מושפעת מהתמורה שאנחנו מקבלים בעד הכסף , בהנחה שאנחנו אכן יודעים להשוות בין החלופות.


היתרון בחלופה מסוימת מניע אותנו לבחור בו. אנחנו מחפשים לבחור את הטוב ביותר עבורנו בכל רגע נתון. כך גם לקוחותינו. אנחנו כל כך רוצים להיות החלופה המנצחת, אך ממעטים להראות ללקוחותינו את היתרונות במוצרים או בשירותים שאנחנו מספקים.



יתרון כאסטרטגיה


מאחר ורבים אינם מנצלים את היתרון שלהם וממעטים להזכיר אותו לגולשים, השימוש ביתרון היחסי הופך לכלי אסטרטגי חשוב.

הגולש משווה חלופות יותר ממה שאנחנו חושבים. הוא מחפש את התועלת המרבית שהוא יכול לקבל ממך ומהמתחרים שלך. ברגע שחלק מהשחקנים בתחרות אינם מציגים את הערך המוסף שמקבלים אצלם - הם עלולים לצאת מן התחרות. גם אם השירות שלהם נפלא והמוצר שלהם הוא הטוב ביותר.

במידה רבה, האתר שלכם הוא היתרון שלכם. אתר המותאם למנועי חיפוש, אטרקטיבי ללקוח וכתוב בצורה שיווקית ונכונה, כבר מצעיד אתכם צעד אחד קדימה.


צניעות - לא בבית סיפרנו


הורים אוהבים לחנך את ילדיהם לצניעות. שיווק באינטרנט הוא כמו ראיון עבודה - חייבים ליצור רושם טוב בזמן קצר. אמור במה אתה טוב, אל תשמור בבטן. אין זה המקום ליישם את מה שלימדו ההורים. לא צריך להצטנע. אומנם לא צריך להתרברב אבל בהחלט כדאי לשים לב לסעיפים הבאים :


1. לרשום את היתרון שלכם - בצורה ברורה וחד משמעית.
2. ערך מוסף - להבהיר לגולש מה הוא מקבל מעבר לשירות/מוצר , מעבר למה שהוא יקבל בכל מקום אחר.
3. לעמוד בציפיות של הגולשים. אם זה מה שהם מצפים מימכם ועמדתם בציפיות הם יספרו למכרים שלהם עליכם.



שיווק נכון מנצח


תאמינו ביתרון שלכם על פני מתחריכם. אם אין לכם יתרון כזה - צרו אותו.
זיכרו שאנחנו עוסקים בשיווק. שימו לב שאתם מעבירים את המסר ללקוחות שלכם בכל התקשרות עימם : אם דרך אתר, אם בניוזלטר שאתם שולחים ואם בפרסומות וקישורים ממומנים .


www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]