חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מצלמים- רגע לפני החופה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחלות נפשיות מחלות כרוניות מחלות אוטן אימונית נפש גוף

נושא המאמר: התעלומה של מחלות נפשיות וכרוניות !!
מאת: ד"ר מג'די   שמור מאמר למועדפים

מודל חדשני!!
קו-אנרגיה והקשר שלה לבריאות שלנו

הפתרון לתעלומה של מחלות רבות, בייחוד אלה שעל בסיס רקע נפשי ומחלות נפשיות קשות!


מודל תיאורטי של הגרעין המחבר בין כל המחלות.


תראפיית קו-אנרגיה (COENERGY THERAPY) היא תרפיית חדשנית, ייחודית וחסרת תקדים המבוססת על כיול תלת ממדי של הצירים הגופניים שלנו שסטו ממסלולם, חידוש הזרימה התקינה (טעינה ופריקה) של הקו-אנרגיה בגופנו , שפעול וחידוש המסלולים האנרגטיים שבגופנו.

המדע מתקשה לפצח את התעלומה של בריאות וחולי. אמנם כיום מכיר המדע בהשפעה הנפשית המכריעה במחלות רבות , ומיטיב לתאר את המחלות מנקודת מבט חומרית , אך אינו יכול להצביע על המנגנון המסתתר מאחורי האינטראקציה הקריטית גוף-נפש.

האם תפקוד הנפש מושפע מתפקוד הגוף ? האם תפקוד הגוף מושפע מתפקוד הנפש ? היכן טמונה הנפש בגוף ? מהו המנגנון המתמיר בין גוף ונפש ? כיצד הוא פועל ברמת הרקמות והאיברים בגופנו המודרני מתקשה?

המודל הקו-אנרגטי משיב על שאלות אלו ועל רבות נוספות.

קו-אנרגיה מודל חדשני ופיתוח חלוצית של Dr. MAGDE (N.D PhDׂ) נוטורופת הומיאופת ומדען רוחני הוליסטי החוקר את הנושא במרוצת 15 השנים החולפות, ומטפל בשיטה זו זה 10 שנים.
תראפיית קו-אנרגיה (COENERGY THERAPY) היא תרפיה חדשנית, ייחודית וחסרת תקדים , ולה שלושה אופרציות טיפוליות:

עקרון תרפיית קו-אנרגיה :

1 .כיול תלת ממדי של הצירים הגופניים שלנו שסטו ממסלולם ותיקון
אי – סימטריות.
2. חידוש הזרימה – יצירה מחדש של תהליכי טעינה ופריקה בריאים של הקו-אנרגיה בגופנו.
3. שפעול המסלולים האנרגטיים – השפעול מבוסס על הזנה של אנרגיה ראשונית היוצרת כוח התמדה (אינרציה), כמו באפקט דומינו ההולך ומתפוגג במרוצת הזמן שלאחר הטיפול. מטרת ההפעלה מחדש

של הנעת המסלולים הינה לנטרל שיבושים והפרעות שנוצרו במסלולים אלה.

4. נטרול חסימות אנרגטיות ומטעני אנרגיה בגוף שעלולים לגרום לבעיות בריאות קשות והפרת איזון במנגנון איזון נפש גוף ( קו-אנרגיה).

יישום אופרציות אלו דורש הבנה מעמיקה ומיומנות גבוהה מצד המטפל , ולא כל מטפל מסוגל להפעיל תהליכים אלו.


האם הקוד הגנטי-תורשתי מכיל קוד נפשי
נוסף שטרם נמצא במחקרים מדעיים מלבד הקוד הביולוגי?
הייתכן שתכונות אופי ומאפיינים נפשיים עוברים בתורשה? כיצד?!


קו-אנרגיה –ואיזון נפש גוף:

נושא נפש האדם,ומחלות רבות שעל רקע נפשי עד עתה נמצאים בגדר תעלומה וקשת הבנה בפני אנשי המדע והחוקרים למשל מחלתׁ( ALSׁ),חשוכת מרפא,טרשת נפוצה(MS),מחלות אוטו אימונית,כאבים כרוניים ,בעיות דום נשימה מעי גריז (IBS ) אפילפסיה לרבות מחלות נפשיות,ובעיות שינה,. עוד..ועוד,. כאשר המדע עדיין לא מצליח להצביע על גורם המחלה..הגורם הנסתר!! ,גורם נסתר זה מהדק את קשר תפקוד הנפש גוף במישרין שמשפיע על תפקודינו ובריאותינו.

מהזה איזון נפש גוף?! האים תפקוד הנפש מושפע מתפקוד הגוף?! או תפקוד הגוף מושפע מתפקוד הנפש?!..היכן מקור הנפש בגוף?!במה מתבטא?! מהו המנגנון שמתמיר את הנפש ותפקוד הנפש?! כיצד ואיך פועל המנגנון בתוך הגוף ,התיאום בין הנפש לגוף במעמד הביולוגי והאנרגטי ?! שאלות רבות .. לתיאורית קו-אנרגיה ישנה התשובה.

גוף האדם שמכיל כ- 100 טריליון התאים שבגופינו,הבונים את הרקמות והאברים,שפועלים ללא הרף עין .בתאים נמצאים אברונים המכונים בשם מיטוכונדריה,שהם "תחנת הכוח" מפעל יצור אנרגית החיים של התאים האחראים על ייצור והפיכת הדלק לשם כך ,(שמקורו בפחמימות ושומנים),בו במזמן מתרחשת מאות רבות של תגובות וריאקציות כימיות המצויות במעגל מטבולי המכונה מעגל כרפס. מעגל מטבולי זה מחייב מעורבות שותף עיקרי

לקיום התהליך בצורה נאותה ואף הכרחית ,.המדע נכון להיום התייחס לצד החומרי שבתהליך,תגובות הביו כימיות והתוצר שלהם.בתהליך זה של ייצור האנרגיה הסופית נחוצות התערבותם של ויטמינים ,אנזימים ומינרלים,ונוגדי חמצון רבים,.תוצאה של התגובות הכימיות נוצרות המולקולות ATP
ADENOSIN TRIPHSPHATE) ), אנרגיה המשתחררת לייצור החיים. ,הוכרח לציין שלאורך כל ההיסטוריה של חקר התא וחקר מעגל כרפס לא הועלו מעורבות שותף הכרחי לקיום מעגל מטבולי כרפס לייצור אותם מולקולות האנרגיה ATP המשתחררת במיטוכונדריה שבתא ,מלבד מעורבות של ויטמינים אנזימים ומינרלים,ונוגדי חמצון..

מהו השותף השני אשר המדע לא התייחס אליו לקיום הכרחי לחיים ??!ואשר מהווה כגורם עיקרי בתהליך ייצור מולקולת האנרגיה ATP !! בתיאוריה ומודל הקו-אנרגיה תמצא התשובה!!!

המדע לרוב חוקר בכיוון החומרה המתבסס על עובדת המחשה והוכחה נראית לעיין,מחקר תורת החלקיקים ועד היסודות שבונים את התאים והרקמות.ואולם התיאוריה שבה אני מעלה מודל קו-אנרגיה ותרפיית קו-אנרגיה יימצא כיוון ופתרון לתעלומת מחלות רבות חשוכות מרפא ומחלות קשות שהגורם אינו ידוע ,כאשר המודל המוצג קו-אנרגיה לא מתיישבים עם חוקי הפיסיקה הקלאסית ומהווה לעצמה כמציאות מוזרה וקשת הבנה וקשת הוכחה מדעית בתנאי מעבדה וניסוי חומרה,.אך אני מדגיש שאכן מסכים בקושי שבכך ,ועובדת ההוכחה שבתיאוריה שאני מציג במאמר זה ,היא אך ורק במבחן התוצאה הסופי של התרפיה בשיטת קו-אנרגיה בפועל.,ובדיקות מעבדה,. ובדיקות קלאסיות ברפואה קונבנציונאלית שיטות צילום ואבחנות של מומחים ,אשר יעידו על תוצאות הטיפול הסופית ודווח המטופל והרגשותיו ..למשל היה דום נשימה ואחרי הטיפול נעלמה התופעה,.או ..יש אסטמה !!בתרפיית קו-אנרגיה תעלם האסטמה,.או קיים אצל האדם (פרקינסון,אפילפסיה,טרשת נפוצה,ואו במישור הפאן הנפשי דיכאון,חרדות,סכיזופרניה,דפרסיה ומניה דפרסיה,בעיות שינה כרונית ובעיות בריאות המוגדרות עפ"י הרפואה המודרנית כי הם על רקע נפשי ועוד כגון מחלות כרוניות בכל הצורות ועוד.!!!) והכול נעלם בזכות הטיפול הנדון תרפיית קו אנרגיה.,העידות מתבטאת !!ב- לפני ואחרי!!

המודל החדשני של הקו-אנרגיה !! זה כאשר הכיוון הוא יותר נוטה לתורת הקוונטיות במעמד הפיסיקה ,שנחשבת לאחת התגליות החשובות ביותר בתולדות האדם,(חקר האנטי חומר)..אולם מה שאני אציג להלן במאמר זה על התיאוריה באשר האנטי חומר שקראתי לו במושג

(קו-אנרגיה),דהיינו.. גם חוקרי תורת החלקיקים מודים בכך כי נושא האנטי

חומר השפעתו ואימות קיומו ,וצורת פעולתו..מהווה בטבע תעלומה ופרדוקס

לעצמה שמטרידה את החוקרים בנושא תורת החלקיקים " האנרגיה שהלכה

לאיבוד"..כיצד היא מתחדשת בגופינו ??! המודל של הקו-אנרגיה תענה על התשובה !!!.

ישנן היום תיאוריות יפות "המסבירות" את קיומם של החלקיקים השונים בעזרת עקרונות פשוטים ושיקולי סימטריה אף-על-פי-כן חוקרי המדע בפיסיקה מרגישים שחלקיקים אלו מיותרים הואיל ואינם תורמים כלל למבנה החומר המרכיב את עולמינו.
עפ"י תיאוריות הפיסיקה הקוונטית באשר האנטי חומר,.להלן אנטי חומר: לכל אחד מחלקיקי היסוד יש אנטי חלקיק (אנטי חומר),הזהה לו במסתו באופי הכוחות שהוא מפעיל,או מושפע מהם אך הפוך לו במטען החשמלי..כלומר האלקטרון (1-) והפוזיטרון שהינו האנטי חלקיק של האלקטרון(אנטי חומר) שווה (1+).
הפיסיקאי הגדול דיראק (P.A.M DIRAC ),בעבודתו העיונית הגדולה יצר את האיחוד בין תורת הקוונטים המודרנית לבין תורת היחסות המצומצם של איינשטיין. בעבודתו זו הראה עוד באמצע שנות העשרים,שהשידוך הזה מוביל למסקנה ההכרחית על קיומו של אנטי חומר אלקטרון ובהכללה פשוטה מתייחס לקיומו של אנטי חלקיק לכל חלקיק,ויותר מאוחר רק שנים מספר לאחר מכן התגלה הפוזיטרון ע"י (אנדרסון 1932 ),שהוא האנטי אלקטרון,ויותר מאוחר האנטי פרוטון ע"י (סגרה 1955),ניבוי קיומו של האנטי חומר מתוך הזהירות ביותר בחשיבה הפיסיקאלית המודרנית הודות לתיאוריות המוצגות בפנינו ולאור התיאוריה המוצגת במאמר זה על הניטרון ובין זוגו האנטי חומר שקראתי לו במושג (הקו-ניטרון) ניטרון+ קו-ניטרון יוצרים את = (הקו-אנרגיה)..הסבר יורחב בהמשך!!!




חומר ואנטי- חומר:
מתיאוריה זו ניתן להסיק שקיימת סימטריה מלאה בין חומר לאנטי- חומר,.עולם של אנטי-חומר יתנהג באופן זהה לעולם של חומר,כאשר לא ניתן להבחין או לדעת כלל שהם קיימים ועשויים אנטי-חומר.
בין מאות חלקיקי היסוד המוכרים למדע כיום,מעטים מהם החלקיקים הידועים כמרכבי יסוד של עולמינו.החלקיקים הנחוצים לכאורה,הם הפרוטון הניטרון האלקטרון.
כאשר חומר ואנטי-חומר נפגשים, הם עוברים תהליך של אניהילציה, שבסופו הם הופכים לאנרגיה, ולאנרגיה בלבד (המבוטאת בפרץ פוטונים), עפ"י נוסחאות של איינשטיין, E=mc2. אניהילציה היא הדרך המושלמת להפוך חומר לאנרגיה, והנצילות שלה היא 100%.


משפט חשוב ויסודי מתורת הקוונטים הייחסותית מצביע על כך שקיים קשר הדוק בין חומר לאנטי- חומר דהיינו לפי המודל המועלה (נפש גוף),כאשר חומר ואנטי-חומר נפגשים הם עוברים תהליך של אניהילציה שבסופו הם הופכים לאנרגיה (חיים).,ומכאן נובעת החשיבות לאור התיאוריה (קו-אנרגיה) את חשיבות האנרגיה הסופית מיוצרת ע"י מולקולות ה- ATP והשותף שבתהליך היא הקו-אנרגיה שהחלבונים,והמינראלים,וויטמינים המשתתפים בייצור מולקולות ATP במיטוכונדריה,וקו-אנרגיה של גרעין התא (ניטרון+ קו-ניטרון),כאשר יוצר מצב בו שיבוש בין קו-אנרגיה של התא דהיינו(הגרעין) בהחלפת המידע והאינפורמציה בינה לבין קו-אנרגיה של החומר המשתפים בתליך ייצור מולקולת ה-ATP משמעות הדבר יגרום לשיבוש והשפעה על רמת אנרגיה הגוף לחיוב ו/או ולשלילה יתבטא המצבי רוח עליה ירידה ,יכול לגרום לדיכאון עייפות ותשישות ,ובעיות שינה וחוסר שינה ,חסר אנרגיה וכוח פיסי ,ואף עייפות כרונית,חוסר מוטיבציה וגם השמנה.
מהמסקנות אשר מועלות לאור התיאוריה בקרב קו-אנרגיה וחשיבותה פיקוח מבוקר בתהליכי ייצור אנרגיה בתא מובלים למסקנה חד משמעית ללא קו-אנרגיה אין חיים.

ברגע שאדם אוכל והמזון מגיע למחזור הדם אל הכבד ,הכבד הופך את החומרים התזונתיים לחומר פעיל טעון קו-אנרגיה עם אינפורמציה לאן החומרים יגיעו בגוף לצורך ייצור אנרגיה וייעודם בבניית רקמות ,תחזוק הגוף ריפוי ועוד,.החומרים התזונתיים מגיעים אל מחזור הדם,. מערכת הדם וע"י קו-אנרגיה של מחזור הדם שמזהה את התדר האנרגטי והאינפורמציה בו טעונים החומרים התזונתיים שהפכו לחומרים פעילים פיזיולוגית ואנרגטית ע"י הכבד ,מערכת הדם יודעת להוביל את החומרים התזונתיים באופן מבוקר כפי שנתקבל ע"י פקודת הכבד וקו-אנרגיה של הכבד מה לעשותה היכן יגיעו עם החומרים התזונתיים,צורת קיום מעגל מטבולי כרפס., וכאן מערכת הדם שהיא מזהה את האינפורמציה מיד תמלא את הפקודה אשר נקבע לה ע"י הכבד המבוקרת ע"י המוח, אינפורמציה הוטמעה בקו-אנרגיה של החומרים התזונתיים.
הכבד בעל הרשת האנרגטית שעוטפת אותו (קו-אנרגיה),כלומר כשאומרים כבד מתייחסים לכבד עצמו,.וכן עלפי התיאוריה המוצגת קיים כבד משני שיוצר רשת הקו-אנרגיה (אנטי חומר עפ"י תורת הקוונטית),ועפ"י שפת המקורות (צלם),(בין זוג).,הכבד מקבל את כל המידע ואופן התפקוד מהמוח כאשר המסרים ופקודות מועברים ע"י קו-אנרגיה של המוח,דרך קו-אנרגיה של מערכת הדם, אל הכבד ,.קו-אנרגיה של הכבד (הכבד האנרגטי דהיינו אנטי חומר) מעבדים את הנתונים שיוצרים והופכים לפקודות פעולה ואופן תפקוד פיזיולוגית ואנרגטית.

אנרגיה:
1-אנרגיית הגוף הנוצרת מתוצר סופי של מולקולות ATP ב – מיטוכונדריה כפי שהוזכר בפרק לעיל. (קו-אנרגיה של גרעין התא + קו-אנרגיה של החומרים התזונתיים המשתתפים בייצור מולקולות ATP)

2-אנרגיית החיים שנוצרת מקו-אנרגיה המושלמת וכללית של הגוף המתבטא בפונקציה של שווי הגורמים:- ( קו—אנרגיה של הגרעין + קו-אנרגיה של התא+ קו-אנרגיה של האיבר+ קו-אנרגיה המנגנון ו/או המערכת+ (מוח)=קו- אנרגיה כוללת של הגוף

ש ו ו ה !!

(נפש גוף) = חיים!!!


ATP=(אנרגית הגוף) במעגל כרפס =חומר פעיל + קו-אנרגיה


כלומר, ה ATP נוצר משיתוף פעולה של 2 גורמים אלה: הקו-אנרגיה נשאית האינפורמציה שמספקת קוד ההפעלה, יחד עם החומר הפעיל עצמו (מעורבות של ויטמינים ומינרלים, ואנטי אקסידנטים), להבהיר כי מעורבות החומרים הטבעיים פועלים במישור החומרי והתדר האנרגטי(קו-אנרגיה של החומר) שהכרחי כאן לייצור ה- ATP ,וכאן חשיבות הקו-אנרגיה של המטכונדריה בתא אשר מזהה את הקוד האנרגטי של החומר (חלבונים, מינרלים ,ויטמינים,חומצות) כאשר הקוד האנרגטי נשא ע"י הקו-אנרגיה שלהם ומפעילה אות בצורה אופטימאלית..
החומר הפעיל בא מהתזונה, אשר יוצרת תדר תזונתי, שמהווה את הקו-אנרגיה.
הקו-אנרגיה הוא זה שמעצב את העוצמה וצורת הפעולה של ה.ATP -




ה מ ו ד ל !!

האם הקוד הגנטי-תורשתי מכיל קוד נפשי
נוסף שטרם נמצא במחקרים מדעיים מלבד הקוד הביולוגי?
הייתכן שתכונות אופי ומאפיינים נפשיים עוברים בתורשה? כיצד?

מהו עיקרון הקו-אנרגיה? המודל!.


על פי המודל המוצע להלן, הבעיה וחוסר היכולת להביא לפתרונות משביעי רצון טמונה בעובדה שישנו גורם מסוים, הפועל, משפיע וקובע את בריאותנו,שחלקם ידועים כמו השפעות העידן המודרני (איכות סביבה,השפעות החברה ,הטכנולוגיה המתקדמת ועוד!!) וחלקם שעדיין לא גילו אותו והתייחסו אליו. לגורם זה נתייחס להלן בשם קו-אנרגיה ,האומנם יכולה להיות מושפעת מאותם גורמים שהוזכרו ,וגורמים נוספים כמו,.טראומות ,חוויות ,צורת שינה ביחס לקוטביות כדור הארץ,השפעת כבידה ועוד דברים סמויים רבים !!

המודל ותרפיית קו-אנרגיה!!

מנגנון הבקרה האנרגטי המשותף לתפקוד הנפש-והגוף!!לחומר שקיים ביקום יש גם תאום,ו/או בן זוג ובשפת המקורות (צלם),ועפ"י תורת הקוונטיות נקרא אנטי חומר..כמו השתקפות במראה,לאנטי - חומר אותן תכונות כבדיות כמו לחומר רגיל אבל המטען החשמלי ומטעני הכוח הגרעיניים שלו מנוגדים לאלה של החומר הרגיל,כפי שהוסבר בתיאוריות דלעיל ,.לאור המודל התיאורטי שאני מציג במאמר זה קראתי לו המושג האנרגיה המשותפת ( קו-אנרגיה),המשותף לחומר שהינו גוף האדם,ולנפש האדם שהינה כאן האנטי- חומר,ביחד מהווים את המושג קו-אנרגיה דהיינו מנגנון המשותף לגוף ונפש (מנגנון איזון נפש גוף),מה שני מנסה להעלות לאור התגלית במאמר זה, מהווה קושי בקליטה בדרכי חשיבה המוכרות למוח האנושי הואיל ואנחנו מדברים על דבר שאינו מוחשי ויש בו קושי בהוכחה נראית לעיין האנושי,ואולם רמת ההוכחה תישאר במעמד תוצאות המבחן הסופי.

הקו-אנרגיה-(מנגנון איזון גוף נפש ), המושג המשותף לבני זוג של ( חומר –ואנטי חומר),שפועלים במקבלות הדוקה ובשיתוף השראתי הדוק,זה הוא המנגנון הנכלל בתוכו את המושג (איזון נפש גוף) כאשר החומר מבטא הגוף שהינו (הניטרון)החלקיק הניטרלי שבמרכז גרעין האטום ,והאנטי חומר דהיינו הנפש !! שהינו ה- (קו-ניטרון) אודות התיאוריה והמודל הנדון .מוטב בכך כי החומר ואנטי חומר(קו-אנרגיה ),מאיינים זה את זה והופכים לאנרגיה כאשר האינפורמציה הביולוגית החומרית והמידע הנפשי האנטי-חומרי עובר בניהם..,את האנטי-חומר מפיקים במאיצי חלקיקים עפ"י תיאוריות חקר החלקיקים,ואולם עפ"י עקרון המוצג במאמר זה ולאור התיאוריה והמודל. אין בזה דאי או סופי בהתחדשות האנטי - חומר, כאשר אנו מדברים על אדם ואו יוצרי חי ובעלי חיים..על כך נדון בהמשך!!


תיאור המודל:
קו-אנרגיה (מנגנון בקרה איזון נפש גוף) – ללא קו-אנרגיה אין חיים,מרגע שלב העובר מתחיל לפעום ע"י ניצוץ הבריאה וקבלת
החיים ..קו – אנרגיה שנוצרת מאת כוח הבורא בצורת פקודה(היה תהיה),ומרגע זה נוצרים החיים והקו-אנרגיה מונעת מפקודת הבריאה בצורה קבועה ומתמשכת ועד להתרחשות אירוע המוות שבו בעצם תיעצרנה הפקודה מאת כוח הבורא הקו-אנרגיה מתפוגגת ומסתיימים החיים לאותו אדם ו/או ליוצר חי בכללי.
מרגע שנוצרים החיים בעובר ,.הקו-אנרגיה (פקודת החיים),הנשאית כל המטען האנרגטי ובו המידע הנפשי המופקד ע"י אנטי חלקיק (אנטי חומר הקו-ניטרון) הקוד הביולוגי מידע התורשה (DNA ) האגור בתוכו של הגרעין המהווה מרכז פיקוח לכל מתהלכים המתרחשים בתא ,.הקוד הביולוגי מופקד ומבוקר ע"י החלקיק (ניטרון) המצוי בלב הגרעין כאשר הקוד הביולוגי וחומר התורשה והמידע הקיים תוכו עדיין מושפע חיצונית ע"י קו-אנרגיה. כאשר הניטרון ובין זוגו הקו-ניטרון יוצרים במשותף את הקו-אנרגיה בתא המכילה בתוכה את כל המידע הנפשי והביולוגי ופקוח על כל המתהלכים וההתרחשויות הביוכימיים הכולל כל אלה המתרחשים במעגל מטבולי כרפס ותגובות הביוכימיים,הקו-אנרגיה מהווה כגורם
מכריע ועיקרי בייצור האנרגיה בגוף ובלעדיה אין הישרדות.

האטום :

האטום מורכב מחלקיקים שונים :כאשר במרכז הגרעין נמצאים הפרוטונים בעלי מטען(+) וניטרונים,.בנוסף לגרעין יש באטום אלקטרונים בעלי מטען (-) ,הנמצאים בתנועה מתמדת.
הפרוטונים והניטרונים צמודים ואינם מתרחקים זה מזה,.כאשר המדע מתייחס לניטרון כחלקיק ניטרלי שואף לאפס וחסר ערך באטום.כאשר לטענת החוקרים כי השותף של הניטרון בגרעין
האטום הוא הפרוטון שהוא בעל מטען חשמלי חיובי (+),יציב וכבד פי 2000 מהאלקטרון..הניטרוןNEUTRON מלטינית " שאינו שואף לשום צד".
להערכתי מה שאני בא להציג לאור המודל והתיאוריה של קו-אנרגיה במאמר זה שהניטרון הוא בעצם מהווה חלקיק מרכזי בגרעין כאשר הינו החומר ,ובין זוגו של הניטרון קראתי לו במושג (הקו-ניטרון) בין זוג האנטי חומר של הניטרון החומר!! דהיינו המודל יחד מהווים את הקו-אנרגיה !! (מנגנון הבקרה של איזון גוף נפש!!)





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר מג'די שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]