חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבות הרחקת יונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משפחה גירושים הסכם גירושים עו"ד משפחה

נושא המאמר: משא ומתן והסכם גירושין
מאת: אלי דורון, עו"ד - אתי סדיס-פרל, עו"ד [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - אתי סדיס-פרל, עו"ד [email protected]


"מלחמה או שלום"- בית משפט או משא ומתן לחתימת הסכם גירושין?

בני זוג אשר ההחלטה להתגרש גמלה בליבם מצויים בהתלבטות קשה לגבי הדרך להתגרש, האם יוכלו "להתגרש יפה" באמצעות משא ומתן וניסוח הסכם גירושין, או שיפנו למאבקים משפטיים על כל המשתמע מכך. מדובר בשאלה משמעותית אשר צריכה להילקח בחשבון על ידי עורך דינכם כבר בשלב התכנון האסטרטגי.

הבחירה בין תהליך של משא ומתן לבין נקיטת הליכים משפטיים הנה אינדיבידואלית ויש להתאימה לצרכים ולמאפיינים של כל זוג וזוג, ובכל מקרה יש להחליט בשאלה זו לאחר שביצעתם את כל הבדיקות וההכנות החשאיות, ולמדתם את כל הפרטים החיוניים של עניינכם.

יתכן כי עורך דינכם יקבע כי יהיה נכון מבחינה אסטרטגית לפנות לבן הזוג ולהציע לו מהלך של משא ומתן לחתימת הסכם גירושין, לאחר שייווכח כי תשיגו תוצאות טובות יותר בדרך זו. לפעמים יומלץ לכם לפתוח בהליכים משפטיים תוקפניים לשם "הפחדה" ולהיכנס לתהליך מאוחר של משא ומתן מתוך עמדה של כוח, ולפעמים פשוט לא ניתן להגיע כלל להסכם גירושין ואין מנוס מכניסה מיידית להליכים המשפטיים.

בכל מקרה, חשוב כי תשקלו היטב את ההשלכות של החלטתכם, שכן מרגע שבחרתם בדרך המשא ומתן, מבלי לנקוט בכל פעולה משפטית, איבדתם, לפחות חלקית, את היתרון הצפון באלמנט ההפתעה והקדמת בן הזוג וכן את ההזדמנות לבצע פעולות להגנה על זכויותיכם.

כללי הזהב לניהול משא ומתן מוצלח

אם אתם פותחים במהלך של משא ומתן מול בן זוגכם, העמידו תמיד לנגד עיניכם את כללי הזהב של משא ומתן מוצלח.

תכנון מראש של מהלכי המשא ומתן
זכרו כי משא ומתן הוא בבסיסו "קרב מוחות". בטרם הפתיחה בהידברות עם בן זוגכם, השקיעו מחשבה ותכננו עם עורך דינכם את מהלכי המשא ומתן. ערכו רשימה של המטרות העיקריות אשר ברצונכם להשיג ושל המטרות המשניות עליהן תהיו מוכנים להתפשר בתמורה להשגת המטרות העיקריות. לאחר מכן ערכו עם עורך דינכם סימולציה של השתלשלות המהלכים במשא ומתן תוך שאתם מספקים לעורך דינכם את כל הפרטים החיוניים לגבי בן זוגכם, אישיותו ונקודות התורפה שלו, וכן את כל הפרטים לגבי נישואיכם, רכושכם, מצבכם הכספי והכלכלי, המחלוקות והבעיות ביניכם, וכן הפרטים על ילדיכם, גילם וצרכיהם.

עורך דין מנוסה ידע לבנות מספר תוכניות חלופיות של משא ומתן, תוך הרכבת "חבילות" של הצעות שניתן להציע לבן הזוג או תוך שימוש בשיטת ה"סלמי", הכל לפי הצורך. חשוב לבדוק עם עורך דינכם מה היא נקודת השבירה של בן זוגכם ובאיזה שלב כדאי להשתמש בה.

חשוב עוד יותר כי תספקו לבן זוגכם את כל התמונה גם לגביכם, ולגבי נקודות התורפה שלכם, ובכך תאפשרו לעורך דינכם למצוא פתרונות שיחזקו את הצדדים החלשים אצלכם.

ידע הוא כוח
לא תוכלו להגדיר נכונה את מטרותיכם ולדעת אם הצלחתם בתהליך המשא והמתן אם לא תהיו מצוידים במידע ובאינפורמציה המקסימליים. כפי שהבהרנו, הכנות חשאיות ואיסוף ראיות הנם חיוניים גם בשלב המשא והמתן.

ניהול משא ומתן תמיד מעמדת כוח
רצוי לפתוח את המשא והמתן מול בן זוגכם, לאחר שביצעתם פעולות או לאחר שנסיבות מסוימות הציבו אתכם בעמדת כוח ועדיפות פסיכולוגית או משפטית. אך גם אם אתם בעמדת חולשה, אל תחשפו את חולשתכם ולעולם אל תנהגו באופן תבוסתני. תמיד הציגו בטחון בניצחונכם ותנו לבן הזוג להרגיש כי טרם גיליתם את כל הקלפים שבידיכם.

אל תחשפו את מטרותיכם ואת סדרי העדיפויות שלכם בפני בן זוגכם
אין לחשוף בפני בן זוגכם את רשימת המטרות וסדרי העדיפויות שלכם, שכן בכך חשפתם למעשה את חולשותיכם.
כאשר אתם דנים בנושאים החשובים לכם ביותר, חשוב כי תשמרו על סגנון מאופק במיוחד ולא תסגירו את חשיבות הנושא עבורכם. נסו תמיד לגרום לבן הזוג לבזבז זמן ואנרגיה בויכוח על המטרות המשניות שהגדרתם ועל ידי כך תטעו אותו לגבי מטרותיכם האמיתיות ו"תעייפו" אותו כאשר תגיעו לדון במטרות החשובות לכם.


רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]


www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - אתי סדיס-פרל, עו"ד [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]