חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נוטריון, - תרגום משפטי,





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גירושים משפחה ילדים הסכם גירושים

נושא המאמר: סוף מעשה במחשבה תחילה- החלטתם להתגרש, מה הצעד הראשון?
מאת: אלי דורון, עו"ד - אתי סדיס-פרל, עו"ד [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - אתי סדיס-פרל, עו"ד [email protected]

שמירה על חשאיות
השתדלו שלא ליידע איש בדבר כוונותיכם, גם לא את האנשים הקרובים לכם ביותר. גם אם כוונותיהם של מקורביכם טהורות לחלוטין, ובעיקר אם הן כאלה, הם עלולים לפנות לבן זוגכם מתוך מטרה לקרב ביניכם, כשלמעשה תוצאת מעשיהם תהיה למעשה לקרב את בן זוגכם לפעול לפניכם.
הדבר תקף כפל כפליים כלפי בן הזוג. לעולם אל תאיימו ואל תצהירו על כוונותיכם ותוכניותיכם בטרם סיימתם את פעולותיכם באופן מסודר, שכן בכך תאפשרו לבן הזוג להיערך ולהכשיל את מהלכיכם.

התייעצות עם עורך דין מומחה בדיני גירושין
כאמור דיני המשפחה והגירושין הנם מורכבים והפכפכים במיוחד ומפוצלים על פני ערכאות משפטיות שונות (בית המשפט האזרחי ובית הדין הרבני).
מורכבותו הרבה של הליך הגירושין מחייבת מומחיות ובקיאות בשפע החוקים וההלכות ובעדכוני הפסיקה המגיעים מבתי המשפט ומבתי הדין השכם וערב. עורך דין המתמחה בתחום הגירושין ידע לבחון את המקרה המיוחד שלכם ולהתאים לכם תכנית פעולה שתפעיל את המערכת המשפטית לטובתכם.

במאמר מוסגר אנו רואים חובה לציין כי אנשים רבים המנסים לחסוך את עלות עורך הדין באמצעות ניהול הליך הגירושין בעצמם, מוצאים עצמם בסופו של יום, כשהם משלמים פי עשר ולפעמים פי עשרות ממה שהיו משלמים לו היו נעזרים בעורך דין מתאים שהיה מונע הסתבכות מיותרת בעניינם.

שירלי אשר החליטה להתגרש מיניב, סברה לתומה כי די לה למלא את טפסי התביעה בבית הדין הרבני ולתבוע גט, מזונות אישה, מזונות ילדים וכן חלוקת רכוש. שירלי, רשמה כי הסיבה שהיא רוצה להתגרש מיניב היא כי אינה חושבת שהם מתאימים, וכי היא מאוהבת בגבר אחר אשר עמו רקמה מערכת יחסים.

יניב סירב לתת לשירלי גט והגיש תביעה לשלום בית. וכך, נאלצה שירלי להישאר נשואה ליניב, מבלי לקבל מזונותיה עקב מרידתה.

אילו שירלי הייתה מתייעצת עם עורך דין מתאים הייתה נוכחת כי על פי הדין הדתי אי התאמה לבעלה אינה עילה לגירושין בבית הדין הרבני, בעוד שמערכת יחסים עם אדם אחר היא עילה לשלילת מזונותיה...

תכנון אסטרטגית גירושין המתאימה לצורכיכם
תכנון נכון של צעדיכם להשגת מטרותיכם, יבטיח את שליטתכם במאבק הגירושין ולבסוף את השגת מטרותיכם. תכנון נכון של הליכי הגירושין כולל מספר שלבים.
השלב הראשון הנו לימוד הנסיבות המיוחדות של עניינכם והצרכים המיוחדים שלכם, כמו למשל נקודות התורפה של בן זוגכם, מכלול הרכוש שלכם, הגילאים של ילדיכם, וכדומה.
השלב השני הנו הגדרת רשימה של המטרות המציאותיות אותן ברצונכם להשיג בהליך הגירושין.

בשלב השלישי יש להכין תכנית רב שלבית הצופה את המהלכים העתידיים ומציעה פתרונות חלופיים שונים עד להשגת המטרות שהגדרתם.

התאמת האווירה בבית באופן שיקדם את מטרתכם
האווירה שתבחרו להשרות בביתכם היא זו שתעלה בקנה אחד עם מטרותיכם ותוכניותיכם במסגרת אסטרטגיית הגירושין שתוכננה עבורכם.

כך לדוגמא, אם ברצונכם להקדים את בן זוגכם ב"מרוץ הסמכויות" ולהגיש תביעה לפניו, תדאגו "להרדימו" באמצעות התנהגות פייסנית והבעת רצון לתקן את היחסים, לעומת זאת, לפעמים התכנית העדיפה תהיה לגרום לבן הזוג להגיש תביעת גירושין לפניכם על ידי הלהטת האווירה בבית.

הכנות שקטות-איסוף ראיות
כשהתחתנתי, אמרו לי כולם כי הסוד לנישואין מאושרים הוא להביע עניין בפעילויות של בעלך.
עם הזמן, כשבעלי התחיל להתרחק ממני ולהתחמק משאלותיי, החלטתי לאמץ את עצת חברי ולהתעניין בפעילויות של בעלי, שכרתי בלש....

איסוף הראיות הוא אחד השלבים החשובים ביותר במאבק המשפטי, שכן, כל טענה עובדתית ומשפטית "מנצחת", שתעלו בפני בית המשפט או בית הדין הרבני לא תועיל באם לא תתלווה לה ראיה חותכת.

לכן, אם החלטתם להתגרש התחילו באופן מיידי באיסוף כל מסמך וראיה שיש בהם להשפיע על תוצאות הגירושין, ובכלל זה תדפיסי בנק של חשבונותיכם המשותפים והאישיים, תלושי משכורת של שניכם, חשבוניות ודו"חות מס, פוליסות ביטוח, הקלטות, צילומים וכדומה.

זכרו - איסוף הראיות צריך להתבצע בדיסקרטיות ומבלי לעורר את תשומת לבו של בן זוגכם לפעולה חריגה מצדכם. כך לדוגמא, מומלץ לצלם את המסמכים השונים ולהחזירם בהקדם למקומם כדי שבן הזוג לא יבחין בחסרונם.

ייתכן כי תזדקקו לשירותי חוקר פרטי, אשר במקרים מסוימים יוכל לסייע באיתור רכוש וזכויות שלא ידעתם על קיומם, או שיסייע בהבאת ראיות לבגידת בן הזוג- דבר אשר יקל על תביעת הגירושין, על גביית הכתובה ואף על קבלת פיצויי גירושין. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם עורך דין לגבי חוקיות הפעולות הנעשות באמצעות החוקר הפרטי לפני ביצוען, ובכך למנוע הסתבכות מיותרת עם החוק.

פעולות חירום להגנה על זכויותיכם - סעדים זמניים
בלהט סכסוך הגירושין עלולים בני זוגכם, כפי שקורה לעתים תכופות, להתעלם מהוראות החוק, ולבצע מעשים שיפגעו בזכויותיכם הרכושיות והחוקיות, כמו להבריח ולהסתיר רכוש משותף על ידי עסקאות פיקטיביות ורישום הרכוש על שם אחרים, להבריח את ילדיכם לחו"ל או לברוח בעצמם לחו"ל וכדומה.

גם אם ידוע לכם כי בידי בן זוגכם כספים ורכוש רב, אם לא תדאגו להטיל עיקול שימנע את העלמות הרכוש, אתם עלולים למצוא את עצמכם בסוף התהליך המשפטי עם פסק דין המזכה אתכם ברכוש אשר נעלם ואיננו עוד.

כך גם במקרים של תביעות משמורת- אם בן זוגכם יבריח את ילדכם למקום לא ידוע בחו"ל (וקרו דברים מעולם) פסק הדין המזכה אתכם במשמורת על הילד לא יהיה שווה את הנייר עליו הוא רשום.

מקרים טרגיים רבים המתרחשים כאשר בעלים בורחים לחו"ל מבלי להותיר עקבות אחריהם, ומשאירים את נשותיהם עגונות לכל חייהן, היו יכולים להימנע על ידי בקשת צו עיכוב יציאה מן הארץ נגד בן הזוג בבית המשפט.

פעולה מהירה לקבלת סעדים זמניים דחופים כגון צווי מניעה, צווי עיקול, צווים לעיכוב יציאה מהארץ (של בן הזוג או של הילדים) או צווי הגנה למניעת אלימות במשפחה, הנה חלק חיוני ובלתי נפרד מתכנון אסטרטגי נכון של הליך הגירושין שלכם.

שמירה על קור רוח
תהליך קבלת ההחלטה להתגרש, ומהלכי הגירושין שלאחריו, מלווים בדרך כלל ברגשות סוערים ועזים במיוחד של כעס, פחד, דאגה וקונפליקטים רגשיים קשים. דווקא בתקופה כה רגישה שבה עומדות על הכף שאלות ובעיות שתשפענה על עתידכם, אתם נדרשים למלוא קור הרוח ושלוות נפש שתוכלו לגייס כדי להתמודד במאבקים הצפויים לכם בהליכי הגירושין.

במחקרים רבים הוכח כי בן הזוג ששומר על קור רוח ופרופורציות ומכלכל את צעדיו בתבונה מתוך תכנון ומחשבה תחילה, לא רק שנהנה מתוצאות טובות יותר בהליך הגירושין, אלא גם משקם את בטחונו העצמי ויכול להשתקם מהר יותר ממשבר הגירושין.



רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]



www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - אתי סדיס-פרל, עו"ד [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]