חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עוצמתה של החלטה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מס עסק אסטרטגי מודל

נושא המאמר: תכנון אסטרטגי עסקי
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) ) משרד עורכי דין דורון טיקוצקי [email protected]    שמור מאמר למועדפים

הקמת עסק חדש, הרחבת עסק קיים, שיפור ביצועים פיננסיים והגדלת רווחי העסק, הינם תהליכים מורכבים הדורשים מיומנויות רבות הן של בעל העסק, והן של הגורמים השונים המייעצים לו והתומכים בהצלחתו.

הקמה של עסק חדש ראוי שתהיה מלווה בבדיקת כדאיות עסקית, חישוב נקודת איזון, ניתוח הרגישות הכלכלית הצפויה

של העסק המוקם, בחירת שיטת ההתאגדות, בחינה של הרווח הצפוי.

חלק מאבני היסוד בבחינת כדאיות הקמתו של עסק הינה בחינת המקום בו מוקם העסק, הזמן בו הוא מוקם והלימוד – משמע הידע אותו מביא היזם לעסק המוקם. מקום – זמן – לימוד או במילים אחרות מ ז ל. האם יהיה לעסק מזל ?

מזל לטעמי הוא פרי תכנון. ותכנון נכון יביא לעסק מזל.

אבני היסוד בהתנהלותו של עסק קיים הינן הדרכים בהן הוא בוחן את התנהלותו העסקית השוטפת.

תכנון אסטרטגי הוא הליך הכולל קביעת יעדים עסקיים, בחירת דרכי פעולה מתוך מספר אלטרנטיבות, הקצאת משאבים עפ"י בחירת היעדים שנבחרו, הערכת התוצאות שהושגו והפקת לקחים .אלה חלים גם על עסק קיים וגם על עסק חדש .

בעולם העסקי בו חלק מההחלטות מבוססות על אינסטינקט או תחושת בטן של מנהל, תהליך של תכנון אסטרטגי דינאמי צריך להוות חלק מהדרך בה החברה מקבלת החלטות. כהתנהגות מובנית בה כל אחד מגורמי החברה מבין את מעמדו, תפקידו, סמכויותיו, ותורם להצלחת העסק.

התכנון האסטרטגי משפר את התוצאות העסקיות ויכולת ההתמודדות של העסק בסביבה עסקית משתנה, תוך בנית מודל קבלת החלטות, מודל ביצוע ומודל ניתוח ביצועים של העסק, המותאמים לעסק הספציפי ולמטרות אשר הציב לעצמו.

התכנון האסטרטגי ובנית המודל מאפשרים לעסק לבחון את עצמו בכל עת.


ייעוץ אסטרטגי מהווה נדבך חשוב בהליך קבלת ההחלטות בעסקים. ככל שמנהלי העסק יפנימו את הליך התכנון כחלק ממהלך ענייניו השוטפים של העסק, כך ייטיבו את התוצאות העסקיות שישיגו, יקטינו את הסיכוי להפסד כלכלי כתוצאה מניתוח לא מלא, וימנעו מהחלטות שגויות.

הליך התכנון האסטרטגי כחלק מדפוס התנהגות עסקי הינו הליך דינאמי.

הליך הביצוע כולל איסוף פרטים ונתונים עסקיים, ריכוזם מתוך הדו"חות הכספיים והעסקיים האחרים של העסק, עיבודם לצורך תכנון וקבלת החלטות. הכוונה היא לזהות נקודות כשל אפשריות וצווארי בקבוק. זהו הליך בחינת סיכונים כלכליים אליהם עלול להיקלע העסק.

הדגש הוא על ניתוח מובנה הנערך בשיתוף עם מנהלי העסק.

ההליך מחדד את היעדים אליהם מכוון העסק, את פלחי השוק אליהם הוא פונה, מנתח את הסביבה העסקית החיצונית והפנימית ומציע פתרונות ודרכי התנהלות.

האני מאמין שלי הוא שדרך קבלת החלטות עסקיות, כלכליות, ארגוניות, צריכה לעבור דרך הליך אסטרטגי מובנה בעסק.

רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]

www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) ) משרד עורכי דין דורון טיקוצקי [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]