חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בקרוב: חובה לפרסום מודעות תכנון ובנייה גם באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




מיון עובדים | זמיר גרפולוגים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לוח דרושים לוחות דרושים חיפוש עבודה מציאת עבודה

נושא המאמר: לוחות דרושים באינטרנט
מאת: תדהר צורי   שמור מאמר למועדפים

על מנת לעשות קצת סדר בכל הבלגן אחלק את לוחות הדרושים לחמישה סוגים עיקריים.

1) לוחות הדרושים של העיתונים הגדולים.ידיעות, מעריב, לוח העיר ושאר המקומונים.משרות המתפרסמות בעיתונים מתפרסמות אוטומטית בלוחות אלו, כך אתם נגישים בקלות רבה יותר למשרות המפורסמות בעיתון, באינטרנט יש לכם את האפשרות לערוך חיתוכים שונים בלוח הדרושים, ולחפש משרות לפי מקצועות ותת התמחויות וגם חיפוש של טקסט חופשי בלוח המודעות.

2) לוחות הדרושים מהזן החדש.לוחות דרושים כגון: Alljobs, MsnJobs ו Jobby. לוחות אלו הפכו את החוקים והם גובים דמי מנוי מציבור מחפשי העבודה בעבור צפייה בפרטי המעסיקים. ובכן כמו בשוק החופשי, הכל עניין של היצע וביקוש, כשיש פחות לחץ על עובדים. (בתקופות של מיתון למשל) סביר להניח שיותר מחפשי העבודה יסכימו לשלם בעבור אפשרויות נוספות לחיפוש עבודה. אך גם בלוחות אלו ישנם לוחות טובים, וטובים פחות כאלו שרוב המשרות שלהן, הן משרות של חברות השמה וכח אדם. או משרות משוכפלות בכל מיני וואריאציות ע"מ לנפח את הלוח ולפתות מחפשי עבודה בכמות ההיצע. אך עובדים מקצועיים טובים שמכירים ביכולתם המקצועית יודעים שע"מ להגיע אליהם, המעסיק יהיה מוכן לשלם והרבה. בגדול אני חושב שעל מוצר טוב צריך לשלם. אם המוצר זה השירות המפנק של הלוח שאוסף למענינו את מודעות הדרושים מכל העיתונים ומכל לוחות הדרושים באינטרנט, אזי מדוע לא לשלם בשביל פינוק אמיתי? אך המוצר האמיתי זה אנחנו, ציבור העובדים, ואם המעסיקים לא ישלמו והרבה, בשביל לגייס אותנו - המועמדים הטובים לעבודה, אזי נהפוך להיות מוצר זול, מוצר זמין ונגיש שניתן תמיד להחליפו בכל הזדמנות.

3) לוחות הדרושים של חברות השמה וכח אדם.חברות אלו חייבות לעדכן את מאגר מחפשי העבודה באופן תדיר ותמיד להיות זמינים לאיזושהי משרה פנויה אצל הלקוח, המעסיק. ולכן הרבה מהמשרות המפורסמות בלוחות אלו הן משרות פיקטיביות שלעיתים לא עומד מעסיק ממשי מאחורי מודעת דרושים זו או אחרת. לדוגמא לוח דרושים מוביל של חברת השמה בתחום ההייטק הוא JobInfo.

4) לוחות דרושים מסורתיים, לוחות דרושים סטנדרטים.לוחות מובילים כגון: Jobnet ו Jobmaster. כאן המודל העסקי הוא פשוט, לוחות אלו מציעים את מה שמציעים העיתונים הגדולים, רק שבאינטרנט מחירי פרסום מודעות דרושים הרבה יותר זולים. יתרון פרסום מודעה בלוח דרושים אינטרנטי הוא נגישות מיידית לקהל היעד שלה, וחשיפה 24 שעות ביממה למחפשי עבודה.

5) חדשנות בתחום לוחות הדרושים - זירות פעילות של מעסיקים ומחפשי עבודה. בלוחות אלו משקיעים בצד מחפשי העובדה שיהיה פעיל ורענן, מעסיקים פונים באופן אקטיבי למועמדים רלוונטיים בלוחות אלו. לעובדים/מחפשי העבודה הוא מספק במה, ומאפשר למועמדים להעלות ולהציג באתר כל דבר שעשוי לקדם אותם בפני המעסיקים. תמונה, גיליונות ציונים, תעודות סרוקות, ומכתבי המלצות שמאששים את אמיתות קורות החיים שלהם. אתרים עם גישות חדשניות בתחום הם: Mr.jobs, Jobsplace ופורטל VideoJob, פורטל תוכן עשיר המקנה למועמדים את האפשרות להזין סרטון ווידאו שלהם, ממש ראיון מצולם שלהם, או פרויקט שעסקו בו מתועד בסרטון ווידאו. ולשלוח קישור למעסיק עם כל תוכן הנלווה לקורות החיים שלהם שבאתר. כל המידע הזה מהווה יתרון עצום למעסיק בבחירת המועמד המתאים ביותר ולזמנו לראיון עבודה ובכך נחסך זמן רב לשני הצדדים. ללא ספק קהילות וזירות פעילות של מחפשי עבודה ומעסיקים הם הפורמט הבא בחיפוש עבודה/עובדים ברשת האינטרנט.


www.videojob.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תדהר צורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]