חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חנות רהיטים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קוסמים יום הולדת קוסם יום הולדת קוסמים לימי הולדת

נושא המאמר: קוסמים למסיבות ילדים
מאת: מיכל לווינשטיין   שמור מאמר למועדפים

הנה חלפה לה עוד שנה, ושוב מתקרב יום ההולדת של הילד, ושוב צריך למצוא איזה אטרקציה מעניינת, שכמובן תעפיל על הליצן המצחיק שכיכב במסיבת יום ההולדת של החברה מהגן. אל דאגה, השנה יהיה קוסם במסיבה שיעניק לילדים הרפתקה בלתי נשכחת, מלאת פנטזיה, אשליות ולהטוטים מרהיבים. כעת, וודאי עולות השאלות: היכן נמצא קוסם? לאיזה גילאים זה מתאים? וכמובן כמה זה עולה????




תנאים מקדימים לחיפוש הקוסם המתאים

כיום יש קוסמים לכל גיל, לילדים ולמבוגרים כאחד, אך כאשר מחפשים קוסם למסיבות ילדים, ישנן מספר תכונות שכדאי שיהיו לקוסם. ראשית, חשוב שלקוסם תהיה גישה נכונה לילדים וכמובן מופע הכולל קסמים המתאימים לילדים. אורכו של המופע כשעה וחצי והופעתו של קוסם במסיבה תיצור אווירה טובה ומהנה ובודאי תשדרג את האירוע. חשוב מאד שתהיה אינטראקציה טובה בין הקוסם לילדים. בנוסף, הקוסמים מעניקים תשומת לב מיוחדת לבעל/ת השמחה. הילדים משמשים כעוזריו של הקוסם ומקבלים תלבושת של קוסם הכוללת: כובע גלימה והכי חשוב- מקל קסמים.

הקוסם הקטן בוחר מי מבין חבריו ישתתף בקסמים, מעניק להם פרסים ואף מבצע מספר קסמים לבדו.
קסמים לפי גיל

ניתן ומומלץ להתאים את הרכב המופע ותוכנו לפי גילאי הילדים המשתתפים באירוע. המופע אינו אחיד ומשתנה מקהל לקהל.

לגיל הרך קיימים קסמים כגון: אשליות בשילוב מים, אש קטנה וצבעונית, מנהרת קסמים בה עוברים הילדים ובסופה מקבלים פרסים מדליקים ובסוף המופע תרקיד את הילדים בובת ענק. לגילאים גדולים יותר, יש קסמים מורכבים יותר בשילוב לפידים, מטפחות, חבלים, אש, קלפים, שטרות כסף, תעלולי טלפתיה (קריאת מחשבות) ועוד.. במהלך המופע הילדים יאכלו מן העוגה, ילד היום הולדת יורם על כסא, וכמובן תהיה מסיבת ריקודים לצלילי שירי ילדים.
מיקום ועלות הזמנת קוסם אינה כרוכה במאמץ מצד המארחים. ראשית, בוחרים היכן תיערך המסיבה; בסלון, בחצר או אפילו בפארק או במתנ"ס השכונתי. לאחר שנבחר המקום יש לוודא כי קיימת בו נקודת חשמל זמינה, לדאוג לשולחן ואת שאר הציוד מביא עימו הקוסם.
לסיום, כמה זה עולה?, המחירים נעים בין 600-1000 ₪, הכול תלוי בתאריך, סוף שבוע או אמצע שבוע, אורך המופע, מקומו הגיאוגרפי, מס' הילדים ובתוספות שאולי תרצו כמו למשל פרסים נוספים. רוב הקוסמים ניידים ומגיעים לאזורים שונים ברחבי הארץ, מהדרום ועד הצפון. לעתים המרחק מהווה תוספת בתשלום, על כן כדאי למצוא קוסם בסביבת מגוריכם. קוסמים רבים מחזיקים אתר אינטרנט אשר מציג את עיקרי המופע שלהם, גלריית תמונות, קטעי וידאו של המופע ועוד. תוכלו לעלעל בתוכן ההופעות שלהם, תוכלו לערוך השוואת מחירים ולבחור את הקוסם המתאים בשבילכם. ריכזנו באתרנו בנק קוסמים נרחב בשבילכם על מנת שתוכלו למצוא את הקוסם שיתאים לכם בצורה האופטימאלית.
כמובן שהקוסמים אינם מגיעים רק למסיבות יום הולדת, אפשר להזמין אותם גם לברית/ה, בר מצווה או לכל אירוע שבו רוצים להעניק לילדים חוויה בלתי נשכחת, ולהשאירם פעורי פה ומרוצים.

www.balimesiba.co.il/mesibot-magicians.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל לווינשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]