חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זיהום אוויר, איכות הסביבה וכיצד זה קשור לאופניים חשמליים





    קישורי טקסט (לפרטים)




מחשב נייד בהחל מ 1399 ש"ח לחודש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דואל זבל ספאם דואר ספאם זבלנים

נושא המאמר: איך להקטין את כמות דואר הזבל
מאת: אורי שמאי   שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה המתרחבת של דואר הזבל (spam). כ 60-70 אחוזים מתעבורת המיילים באינטרנט היא דואר זבל, אשר נשלח על ידי אנשים וחברות בעיקר למטרות רווח כספי (אבל לא רק). הקלות והעלות האפסית בשליחת דואר אלקטרוני לתפוצה המונית גרמו לעלייה גדולה של תופעה זו.
רשימות של כתובות דואר מועברות ונמכרות בין הזבלנים (מפיצי דואר הזבל) ומופצות גם באינטרנט.
ארגונים וחברות בעולם הוציאו מעל 150 מיליון דולר בפתרונות חוסמי דואר זבל.
לאחרונה אנו עדים לניסיונות שונים להתמודד עם תופעה זו במספר דרכים:
1. יוזמות חקיקה (בארצות הברית - קליפורניה קיים חוק נגד מפיצי דואר זבל,
בישראל חוק כזה נמצא בהליכי חקיקה).
2. באמצעות יצרני תוכנה המאפשרים לצמצם את כמות דואר זבל.
3. מודעות גדולה של אנשי מחשב בהקמת שרתי מייל מוגנים (יחסית).
4. חינוך המשתמשים לשימוש נכון במייל.

כמות דואר הזבל הולכת וגדלה משנה לשנה והפכה לבעיה גדולה מאוד, משתמש ממוצע מקבל יותר מ 2500 הודעות זבל בשנה!.

כתבה זו תנסה לתת טיפים מועילים לצמצום תופעה זו בתיבת הדואר האלקטרוני שלכם.

מהו דואר זבל ?
דואר זבל - הצפה של תיבת הדואר שלנו בפרסומות, הודעות שטותיות, מתיחות, אגדות אורבניות, מכתבי שרשרת שקריים (hoax) המבטיחים או מספרים סיפור שאינו קיים (בארץ התפרסם סיפור אזהרה שנשלח לגבי בושם מסתורי הנשלח לאנשים כדי להרעיל אותם - הסיפור התברר, כמובן, כלא נכון), פורנוגרפיה ואי מיילים שלא ביקשנו ולא רצינו (ולרוב מגיעים באופן קבוע). כמו כן דואר הזבל הנשלח מגיע מכתובת שולח מזויפת. לעיתים קרובות המיילים מכילים קוד זדוני כגון: סוסים טרוייאנים, וירוסים וכו'.

מהו הנזק בדואר זבל?
דואר זבל מכוון נגד אנשים ולכן הודעות מהסוג הנ"ל מסוגלות לפגוע, לזרוע פחד, להונות. דואר זבל משחית זמן ומשאבים, איבוד שעות עבודה, וגורם לאנשים לאבד את אמונם במיילים באינטרנט.

כיצד ניתן לטפל בתופעה?

דבר ראשון, אל תענו לעולם לדואר זבל. לא כדאי לרכוש מוצרים שהוצעו דרך דואר זבל, היות וזה מעודד את השולחים. אם מקבלי המיילים לא ירכשו ולא יענו לדואר זבל -התופעה תקטן.
אל תעבירו מכתבי שרשרת במייל (רובם המכריע מתיחות, שקרים ולעיתים מכילים וירוסים ו/או קוד זדוני אחר).
לא לפתוח דואר משולחים לא מוכרים. לתשומת לבכם, אין לפתוח מיילים אלו אפילו ב"תצוגה מקדימה". לעיתים עם פתיחת המייל או התמונה המצורפת, נשלח אוטומטית דואר לזבלן, המאמת את כתובת המייל שלכם כמייל פעיל אשר נבדק באופן קבוע, ומכאן הדרך לעשרות מיילים נוספים קצרה ומהירה.
החוק מחייב כל שולח דואר לאפשר למקבל לבקש להוריד אותו מרשומת התפוצה, הבעיה היא שהזבלנים אינם מתייחסים לחוק. הזבלנים, בכדי לצאת ידי חובה, מוסיפים למייל אפשרות "להסרה מרשימת התפוצה לחץ כאן". במקרה הטוב מדובר בלינקים שאינם עובדים. בלינקים פעילים זו דרך לוודא שאתם בודקים את המייל והחשבון קיים ופעיל. מכאן שניתן לשלוח לכם הרבה מיילים נוספים. מסקנה: לא מומלץ לענות לדואר זבל גם לא למטרות הורדה מרשימת התפוצה.
מומלץ למסור את כתובת המייל רק לאנשים שאנו מכירים.
יש להימנע מלרשום את כתובת המייל ברשימות, פורמים, צ'אטים וכו' באינטרנט. הזבלנים מחפשים כתובות באמצעות תוכנות אוטומטיות הסורקות את האינטרנט ומחפשות רישומים של כתובות דואר באינטרנט.
לשם עדכון טפסים לגיטימיים ו/או קניות באינטרנט יש להשתמש בתיבת מייל ציבורית שמומלץ לפתוח למטרות אלו, לדוגמה:walla / hotmail , yahoo . gmail וכו'. אין לרשום את כתובת המייל הפרטית שלכם בטפסים אלו.
עיינו במדיניות הפרטיות של אתרי אינטרנט , אל תבצעו עסקאות מקוונות עם אתרים אשר לא מבטיחים במדיניות הפרטיות לשמור על המייל שלכם ולא להעבירו לגורמים אחרים. שימו לב האם יש תיבת סימון האומרת "אני מאפשר לחברה להעביר את כתובת המייל שלי לחברות נוספות" אם כן בטלו סימון זה.
ברוב תוכנות המייל קיימים "מסנני דואר זבל". לימדו להפעיל ולהגדיר אותם. לרוב מדובר בהגדרות קלות להפעלה וכך תחסכו כמות גדולה של דואר זבל. קיימות תוכנות משלימות רבות לסינון דואר זבל וחלקם ניתנות בחינם.
באם אתם נדרשים לכתוב את המייל שלכם בטופס מקוון רשמו במקום לדוגמא [email protected] רשמו rafi את m.com , צורת כתיבה זו תמנע מתוכנות הסורקות את האינטרנט בחיפוש כתובות לזהות את הדואר שלכם ולהוסיפו לרשימות תפוצה.
דווחו על דואר זבל, ישנם ארגונים המסייעים במלחמה בדואר זבל כגון: http://www.nospam.org.il/ ניתן לדווח להם על דואר זבל והם נלחמים במפיצי דואר הזבל.

[email protected]
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורי שמאי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]