חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב הבית ועיצוב פנים – טיפים והמלצות - עיצוב חדרי ילדים - עיצוב בהית - עציוב פנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חומוס אוכל מתכונית מסעדות

נושא המאמר: חומוסיות מומלצות
מאת: שוקי גלילי    שמור מאמר למועדפים

האם חומוס יכול היות מזון גורמה? האם חובבי החומוסיות ההם, שמחליפים בלהט רשמים אודות חומוסיות, הם יותר מתמהונים או משוגעים לדבר? האם הויכוחים הלוהטים בשאלה איזו חומוסיה טובה יותר, הם יותר מטרנד חולף?

ובכן, בתור אחד מאותם תמהונים, אני חושב שהתשובה היא, בפשטות: כן. לכל השאלות.

בשנים האחרונות אכלתי בעשרות רבות של חומוסיות, וגיליתי שחומוס (וגם מסבחה, משוושה, מחלוטה, וכמובן אהבתי הנצחית - טחינה) יכולים להיות מאכלים תפלים להפליא, מחוללי נפיחות (בחולם ובשורוק) אכזריים, ומרבץ קוליפורמים עשיר. מצד שני, כל אחד מהמאכלים האלה יכול להיות מעדן משכר. כזה שאכילתו מסתיימת בסוטול מאושר של שובע ובלוטות טעם מגורות.

בכלל, תכניסו לעצמכם לראש: חומוס שעושה לכם רע הוא חומוס ירוד. אם הוא עושה לכם צרבת, או סתם לא טעים - כמו חומוס תעשייתי שקונים בקופסאות מצוננות. או אם הוא עושה לכם גאזים ותחושת כבדות או גרוע מזה - כמו החומוס שמגישים בחומוסיות גרועות במיוחד. או אם סתם, אתם לא מסיימים לאכול עם חיוך על הפנים - אז מדובר בחומוס גרוע. ובגלל שרק אחוז קטן מאד מהחומוסיות טובות באמת, קל לעבור שנים רבות של החיים בלי לדעת מה הפסדתם.

בקטגוריית החומוסיות בבלוג חומוס להמונים, תוכלו למצוא ביקורות, תמונות, שעות פתיחה, והמלצות מפורטות יותר על חומוסיות בפרט וחומוס בכלל. תמצאו גם רשימה של מתכוני חומוס, טיפים ועצות בנושאים הקשורים לחומוס, קצת על ההיסטוריה והתרבות שמאחורי החומוס, וכמה חומרים שמתייחסים למאכלים קשורים כמו פלאפל.

בינתיים, קבלו רשימה של 10 חומוסיות מומלצות ברחבי הארץ, מדרום לצפון:

1. אבו טאהר, שוק הקצבים 16, הרובע המוסלמי ירושלים
2. חומוס לינא, עקבת אל חנאכה 42, ליד ויה דולורוזה ירושלים
3. בהדונס, ביאליק 138 רמת-גן
4. אבו חסן, הדולפין 1, שבטי ישראל 14, יפו
5. חומוס עימאד, רחוב המוסכים נצרת, מול איצטדיון הכדורגל
6. אבו אדהם, כפר יאסיף
7. אבו מרון, קיבוץ גלויות 1, חיפה
8. אום אמיר, יוחנן הקדוש, ואדי ניסנס חיפה
9. אבו סוהיל, בכניסה לשוק של העיר העתיקה, עכו
10. סעיד, שוק העיר העתיקה, עכו

humus101.com/?p=26


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שוקי גלילי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]