חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיקום שיער פגום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אוסטריה תיירות מרכז אירופה שירותים מסחריים

נושא המאמר: שיטת המס באוסטריה
מאת: אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

יאלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]

אוסטריה ממוקמת במרכז אירופה ומהווה גשר בין מזרח ומערב היבשת. הכלכלה האוסטרית מפותחת מאוד ואין זה סוד כי לתושביה רמת חיים גבוהה. ענפי העיסוק באוסטריה מגוונים, רבים ומתבססים בעיקר על תעשייה, תיירות, בנקאות, תחבורה ושירותים מסחריים.

בינואר 95, הצטרפה אוסטריה לאיחוד האירופאי, צעד זה משך אחריו לא מעט משקיעים ויזמים ובכך נפתחו בפניה שווקים חדשים ליצוא ומקורות להשקעות חוץ שהביאו להתחזקות הכלכלה ולעליה בצריכה. אוסטריה נחשבת כיום לאחת המדינות העשירות והיציבות מבחינה כלכלית באיחוד האירופי ולא בכדי זוכה להערצה בקרב משקיעים רבים.

בשנת 2005 בוצעו מספר רפורמות בשיטת המס באוסטריה. החל משנה זו, שיפרה אוסטריה את מעמדה ובכך הביאה למצב בו, חברות החזקה וחברות עסקיות החלו לגלות בה עניין. על מנת לעודד את חברות המחקר והפיתוח, ממשלת אוסטריה הפחיתה את שיעור מס החברות ל-25% וכן העניקה תמריצים לחברות ייחודיות. בנוסף, קיבלה ממשלת אוסטריה החליטה למסות חברות על בסיס קבוצתי.

המיסוי הקבוצתי מאפשר למעשה איחוד הכנסות בין חברות מקומיות וחברות בנות זרות לצרכי מס, בתנאי ששיעור ההחזקה לא פוחת מ-50%. מעבר לכך, אין דרישות נוספות (על אף שבעבר הקשו הרשויות ולא ניתן היה להגיע להסדרי מיסוי קבוצתי ללא אינטגרציה כלכלית, ארגונית וניהולית בין החברות). לא זו ואף זו, חברות החזקה טהורות יכולות כיום להיחשב כ"חברות אם" לצרכי הגשת דו"ח מאוחד לצרכי מס. כמו כן, אפשרה ממשלת אוסטריה הקלות מס בכל הנוגע להפסדי חברות בנות זרות המאוגדות כחברה.כמו כן, הוצאות מימון שמקורן ברכישת חברות מקומיות מותרות בניכוי. רשימה זו הינה חלקית ובנוסף לכל האמור במסגרת עידוד השקעות זרות, ממשלת אוסטריה החליטה, כי באוסטריה החברות לא נדרשות לנהל ספרים, לערוך ביקורות או להגיש מאזנים מבוקרים לרשם. לפיכך, בקרת הממסד במדינה זו קשיחה יותר ורשם החברות דורש רישום של בעלי המניות ומנהליה. לרב תדמיתן של החברות מהסוג הזה נחשב יוקרתי יותר, וזאת הסיבה שבעטיה אוסטריה חתומה על מספר רב של הסכמים למניעת כפל מס עם מדינות אחרות.
על מנת ליהנות משיעורי מס מופחתים שנקבעו באמנה למניעת כפל מס בהעברת תשלומים בין חייב תושב אוסטריה ותושב זר, חייב התושב הזר להציג את האסמכתאות הבאות: 1. אישור תושבות שהופק ברשויות המס הזרות; 2. הצהרה בכתב על ההכנסה המתקבלת בידיו מהתושב האוסטרי במידה וההכנסה אינה עולה של 10,000 יורו. אם מקבל התשלום הינו ישות שקופה כמו למשל שותפות זרה, על השותפים בה להציג את האסמכתאות האמורות לעיל. במידה והאסמכתאות לא הוצגו במלואן, לא תינתן ההקלה במס. בנקודה זו, חשוב לציין, כי במקרים בהם מתבצע תשלום מאוסטריה לקרן נאמנות זרה, קרן השקעות או חברה שמקום ניהולה המרכזי שונה מהמקום בו הוקמה, לא תינתן כל הקלה בנוגע לניכוי במקור.




רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]