חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הנחיות לביצוע הרפית ופריקת מתח הנובע ממתח שרירים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מודעות עצמית העצמה אימון רוחני שינוי

נושא המאמר: בלי השוואות – המפגש בין אומנות השכל,הרגש והפעולה
מאת: אורית בוקובזה   שמור מאמר למועדפים

פתיחה בקלפיי טארוט זן אושו הובילה אותי לשלושת הקלפים : השוואה,פנימה והיוצר.

בתמונת הקלף "השוואה" ,מסדרת העננים –אומנות השכל , אני רואה שני גזעים שונים לגמרי אחד מהשני, בסוג,בצבע, במרקם,בהיקף,בגיל,בגמישות,בהזנה ,בהוויה שלהם. ועדיין - שניהם גזעים .

הנטייה שלנו להשוות את עצמנו לאחרים יכולה להיות הרסנית ,מגבילה ואף משתקת .
אנו משווים את גופינו, יופיינו,רכושנו,יוקרתינו,מעמדינו,השכלתינו,ידיעותינו,כישורינו, מעשינו, ועד למחשבותינו, מילותינו, כוונותינו ,צחוקינו וחלומותינו.
חיצוני או פנימי ,זה כבר לא משנה. העיקר לבדוק כל הזמן מה יש לשני ולי אין,מה חסר לי.

כאשר נפסיק להשוות עצמנו לאחרים ונתחיל להשוות עצמנו לעצמנו – נתחיל לגדול באמת.
אין טעם להשוות עצמי לאדם אחר כיוון שלכל אחד היופי ,החוזקות והחולשות שלו בדיוק כמו שלי יש אותם. כל אחד נוצר בידי הבורא בדיוק כפי שצריך היה להיווצר כאן ועכשיו על אדמה יפה זו. הפעלת השכל במחשבות משוות היא בזבוז של אנרגיה שאנו יכולים להפעילה בדרכים אחרות,יעילות ובונות במקום הורסות ומכלות.
הבחירה בין התמרה להנמכה ,בין ה"יש" ל"אין" היא בידיים שלנו - במה את/ ה בוחר היום ?

איך עושים את זה : את הקלף "פנימה" מסדרת המים –אומנות הרגש ,אני מפרשת כהסתכלות פנימה ,לתוך הלב והנשמה שלנו ,להקשבה לקול הפנימי שלנו,לרצונות האלוהיים שלנו, לאמת הפנימית שלנו ! שם התשובות ,שם הפתרונות ,שם הדרך - שם השקט האלוהי על אף כל הקולות החיצוניים המקיפים אותנו כל הזמן ומשמיעים לנו אמיתות שונות ורבות . הדמות השלווה,השקטה נמצאת במרכז והתחושה ,כאשר מסתכלים בה, היא של מרכז פנימי , ב"סנטר" שלה ,בטוחה,מוגנת ,מתמזגת עם הים האינסופי , עם הכחול האלוהי הזה ומקשיבה לרחשי ליבה ולהדרכה העליונה ,להכוונה והיא צלולה כמו הים שבתוכה ,מוקפת ומוארת בהילה הצבעונית והיפה.
כך עושים את זה - נכנסים פנימה במדיטציה או במחשבה ושואלים את עצמנו את השאלות הנכונות ,מי אנחנו באמת ומי אנו רוצים להיות ,מה עלינו לעשות בשביל כך ולבקש עזרה לבצע זאת במציאות היומיומית שלנו ,במערכות היחסים שלנו ,במעשים שלנו ובכל תחומי חיינו . להביא את השקט והשלווה החוצה ,לכאן ועכשיו ,בלי השוואות לאף אחד אחר !

קלף "היוצר" – סדרת האש –אומנות הפעולה – הת'כלס ביום יום שלנו ,בדברים הקטנים והגדולים,בעבודה,בזוגיות,במשפחה,בחברה וביקום כולו,במוסך,בסופר, בפרוייקטים,
במשאלות הלב ,בלימודים,בהורות – בכל דבר ועניין הביאו את האור שבכם לאותם מקומות,סיטואציות,מערכות יחסים והאירו אותן,העצימו אותן ,הזינו אותן בחום,אהבה ויופי מאותו פוקוס ,מרכז פנימי החוצה כמו אותו אדם בקלף הזה המואר כולו באור הנוגה הזה,שמחמם ,מצמיח ואינו שורף. הילתו מהדהדת ונראית כמעטפת אלוהית בהירה וזוהרת.

הביאו את יופיכם,עוצמתכם ואורכם לחייכם האישיים היומיומיים על אדמה יפה זו בלי השוואות .הפיצו,תמסרו אותם והיו ברוכים באשר תהיו!

באהבה,

אורית בוקובזה
מאמנת רוחנית והילרית
מלווה בתהליכי מודעות,שינוי והעצמה אישית
8836620 – 050
[email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורית בוקובזה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]