חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיקולי מס פעילות יצרנית מס הכנסה עו"ד מסים

נושא המאמר: שיקולי מס הכנסה ומס אחר, בטרם הוצאת פעילות יצרנית מחוץ לגבולות מדינת ישראל -לסין, בולגריה, או כל מדינה אחרת
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]


חברות ישראליות רבות ממהרות להעביר את מקום ייצור מוצריהן הבסיסיים למדינות זרות, תוך העסקת עובדים תושבי המדינה הזרה, לאור רמת השכר הנמוכה במדינה הזרה ("כוח עבודה זול"). כמובן שבצעד זה קיימים יתרונות עסקיים רבים ונכונים, כגון: קרבה לקיומם של מוצרי הגלם, קרבה ללקוחות ולספקים, התמצאות עובדי המקום בתרבות ובעסקים המקומיים וכיוצ"ב. יחד עם זאת, היבטי המס הכרוכים בצעד זה לעיתים מעיבים על הרצון הטוב לחסוך בעלויות.

במאמר זה נפרוש בקצרה חלק משיקולי המס החשובים שיש לשקול, לפני שממהרים לפתוח חברה במדינה זרה לצרכים עסקיים.

אופן ההתאגדות ושיעור המס בחברה הזרה – לכל מדינה ומדינה יש את מבחני תושבות החברה שלה. בפולין למשל, חברות שמקום המושב שלהן הוא בפולין או שהועד המנהל שלהן יושב בפולין, נחשבות כתושבות פולין לצורכי מס. בטאיוואן למשל, מספיק שמשרדיה הראשיים של החברה ימוקמו בטאיוואן. בתאילנד למשל, מספיק כי החברה נרשמה כחברה במדינת תאילנד כדי שזו תחשב כחברה תושבת תאילנד לצורכי מס. לאופן ההתאגדות במדינה הזרה ישנה חשיבות רבה לסיווג החברה לצורכי מס ופועל יוצא מכך, לשיעור מס החברות שיחול עליה.

ניצול אמנות בינלאומיות למניעת כפל מס – ישראל קשורה עם מדינות רבות בעולם באמנות למניעת כפל מס. קיומן של אמנות למניעת כפל מס בינלאומיות, מהוות שיקול נכבד בבחירת המדינה אשר בה חפצים לקיים את הפעילות העסקית. האמנה למניעת כפל מס בין סין לישראל למשל, אשר נכנסה לתוקף ביום 1.1.96, אימצה את עקרון זיכוי מסי חוץ ממסי ישראל. בהתאם לסעיף 24(2)(א) לאמנה, מס סיני ששולם בסין, יותר בזיכוי כנגד המס הישראלי החל על אותה הכנסה. הווה אומר, כי חברה ישראלית אשר הפיקה הכנסה בסין ושילמה מס חברות בסין (שיעור מס החברות בסין לשנת 2008 הנו 25%, טרם רפורמת המס שחלה בסין בראשית שנת 2008 עמד שיעור מס החברות על 33%) רשאית להזדכות במס החברות שעתידה החברה הישראלית לשלם בארץ כנגד המס ששולם בסין (שיעור מס החברות בישראל לשנת 2008 הנו 27%).

ניצול יתרונות מס במדינות ספציפיות – כפי שישראל מנסה להתמודד עם האבטלה, כך גם מדינות רבות בעולם. אחד הכלים האפקטיביים ביותר להתמודד עם האבטלה הנן הענק הטבות מס למעסיקים באזורים מוכי אבטלה. בולגריה היא דוגמא טובה לכך, במסגרת רצונו של המחוקק הבולגרי לעודד השקעות בבולגריה ולהיאבק בבעיית האבטלה בבולגריה, נקבעו מספר תמריצים אשר בהתקיימם, חברות יוכלו ליהנות מהפחתת שיעור המס. לדוגמא, חברה הפועלת באזורים בהן ישנו אחוז אבטלה גבוה, יכולה ליהנות מהפחתה של 10% משיעור מחיר נכסים קבועים מסוימים שנרכשו על ידי החברה, חברה העוסקת בייצור חקלאי יכולה ליהנות מהפחתה בשיעור של 60%, בבולגריה מעסיק יכול ליהנות מהפחתה בשיעור תשלומי החובה לביטוח לאומי
ששילם ביחס לעובד חדש באזורים של אבטלה גבוהה.

שיקולי המס המהותיים שתיארנו בקצרה לעיל, הנם שיקולים אחדים ומהותיים מיני רבים. אין כל צל של ספק, כי הצגת שיקולי המס הרלוונטיים בפני חברה, החפצה להוזיל עלויות, על ידי מומחה מס מקצועי תהפוך את החלטה לנכונה ורווחית יותר.



רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]


www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]