חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המגוון הרחב של טיפולי ספא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פלילים נאשם הודייה נקבע

נושא המאמר: חזרה מהודייה של נאשם בפלילים
מאת: אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]   שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)
[email protected]

בית משפט המחוזי בתל אביב, פסק לאחרונה כי אין להתיר למערער לחזור בו מהודאתו בפני בית משפט השלום בטענה כי לא היה בהכרה מלאה בעת הודייתו, ואף סירב להתערב בעונש שהוטל על המערער.

עסקינן בע"פ 70166/04, חאג' יחיא עבד אלסלאם נ' מ"י (מע"מ נתניה), בו ערער המערער על פסק דינו וגזר דינו של בית משפט השלום בנתניה, אשר הרשיע אותו על פי הודאתו בעבירות רבות על חוק מע"מ ובכללן הוצאת חשבוניות פיקטיביות, דיווח כוזב לרשויות מע"מ במטרה להתחמק מתשלום מס ועוד, וגזר עליו עונש של 42 חודשי מאסר לריצוי בפועל מאסר על תנאי וקנס ע"ס 450,000 ₪. כאמור, פנה המערער אל בית המשפט המחוזי בחיפה באמצעות בא כוחו בבקשה כי יתיר לו לחזור בו מהודאתו עקב מצבו הרפואי בעת שהודה וכי, לחלופין, יקל בעונש באם בקשתו לחזור מהודאה תידחה.

לטענת ב"כ של המערער הודעתו של המערער בפני בית המשפט של הערכאה דלמטה, לא ניתנה מתוך מודעות וזאת עקב מצבו של המערער שסבל לכאורה מאירוע מוחי . לבקשה זו צורפה חוות דעת של נוירולוג שקבע כי המערער סבל משני אירועים מוחיים . בית המשפט המחוזי קבע כי אין בחוות הדעת מאומה כדי להעיד על כך כי הכרתו או מודעותו של המערער להודאתו בפני בית המשפט נפגמה הגם אם אכן סבל משני אירועים מוחיים (מה שמוטל בספק לאור אי צירוף כל מסמך בנושא) ובמיוחד לאור העובדה כי האירועים המדוברים אירעו כשנה לאחר מועד הודאתו בבית משפט השלום, בו היה מיוצג על ידי עורך דין.


בית משפט המחוזי מנתח שורה ארוכה של פסקי דין בנושא חזרה מהודייה של נאשם וקובע כי לא הונחה תשתית יסודית כי בעת שהודה המערער לא היה מודע להודעתו ו/או לא היה בהכרה מלאה (כפי שניסה עורך דינו לטעון). לפיכך נקבע כי בית המשפט המחוזי אינו מאפשר למערער לחזור בו מהודאתו , עוד קבע בית המשפט כי אינו מוצא את עונשו של המערער מופרז לקולא, ועל כן אינו מתערב במידת העונש.



רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד- ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]