חיפוש מאמרים

11742 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עשרת הדיברות לבחירת מתמללת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אומנות המכירה סרטי הדרכה שפת גוף ניהול

נושא המאמר: ביג-דיל: אומנות המכירה - אומנות המכירה - סרטי הדרכה - שפת גוף - ניהול
מאת: נורית נחום   שמור מאמר למועדפים

מכירה היא אמנות. איש מכירות טוב ידאג שהלקוח שלו ייצא בתחושה שהוא קיבל שירות טוב ולא בתחושה ש"מכרו לו". אין מה לחשוש מהמילה "אמנות", בעזרת מספר טכניקות ומיומנויות ניתן לסייע לאנשי מכירות לגשת בצורה נכונה יותר ללקוחותיהם ולהגיע בבטחה לסגירת עסקה מוצלחת. סרט ההדרכה של מולטידע אומנות המכירה מפרט בצורה מקצועית את הסודות - מה מומלץ לעשות ומה יבריח מכם לקוחות פוטנציאליים. ואכן, איש המכירות הממוצע יעשה הכל כדי למכור יותר, אבל אומן מכירות יודע כי תהליך המכירה אמור להיות חוויה נינוחה ורגועה ממנה יוצאים שני הצדדים בתחושה טובה, ולא פעולה אגרסיבית, שתלטנית וגסה. לקוח יוצא מרוצה מאינטראקציה עם איש מכירות כאשר הוא מרגיש שזה התמקד בצרכיו ולא רק באינטרס המכירה של החברה ובמה שיש לה להציע. זהו הבדל משמעותי, שמשנה את כל התמונה. תהליך מכירה מוצלח עובר דרך ארבעה שלבים. הראשון הוא רכישת אמון הלקוח, השני – גילוי הצורך של הלקוח, השלישי – התאמת המוצר לצורך, והרביעי – השלמת המכירה. זכרו – בכל אחד מאיתנו נמצא איש מכירות ולכל אחד מ- 4 השלבים ישנן מיומנויות וטכניקות ייחודיות: שלב 1 – יצירת קשר, רכישת אמונו של הלקוח *המגע האנושי - מוכר טוב הוא כזה שנעים לדבר איתו, לא סתם מישהו שממלא תפקיד. חיוך, קשר עין, גישה ידידותית, שפת גוף, מגע אנושי – אלו הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול. שימוש בשם הלקוח, הוא דוגמא לאמצעי יצירת קשר שהופך את הלקוח מזר אנונימי לאדם ייחודי. *הגישה הרגועה: יש דרכים שונות לפתוח באופן יזום בשיחה עם לקוח פוטנציאלי – חלקן ישיגו בדיוק את התוצאה ההפוכה. כך למשל, השאלה "האם אני יכולה לעזור לך?" מזמינה לעתים קרובות את התשובה "לא תודה". מוטב לפתוח בהערה רגועה ולמסור מידע, או להציג שאלה אקראית. (דוגמאות בקטע הווידאו המצורף). כמו בחיזור רומנטי כך גם במכירות - לקוח שירגיש מאוים או תחת לחץ לא יוכל לתת בך אמון. לכן, לעולם אל תתחיל בהפעלת לחצים. זה מצנן התלהבות ומבריח לקוחות. יש לגשת ללקוח בגישה עניינית, לנהל שיחה (לא חקירה). אם אתה רגוע, הלקוח יירגע. *ההכרה המיידית: מצד שני, גם התעלמות מלקוח היא דרך לאבד את אמונו, וזה קורה בדרך כלל כאשר אנו עסוקים. גם אם אתה עסוק עם לקוחות אחרים, הראה ללקוח שהבחנת בו. כך ידע שמודעים לקיומו ולעובדה שהוא ממתין. הוא לא רק הלקוח שלך אלא גם האורח שלך, אז תן לו להרגיש רצוי גם אם אתה עסוק. הכר בקיומו, אפילו בהנדת ראש, ברגע שהוא יכול לראות אותך. שלב 2 – שלב המחקר – גילוי הצורך של הלקוח *זיהוי הצורך מאחורי הרצון: מה שהלקוחות אומרים שהם רוצים הוא לא בהכרח מה שהם באמת צריכים. לרוב, הצרכים של הלקוחות רחבים בהרבה. כדי לגלות את הצורך האמיתי שעומד מאחורי הבקשה, יש לבחון ולברר בעדינות ולא לערוך חקירה. *הקשיבו ובדקו: אין טעם לשאול שאלות אם אינכם מקשיבים לתשובות, מפנימים את הנאמר בהן וגם מראים בתגובותיכם שהקשבתם. סיכום קצר של דברי הלקוח מאפשר תיקון אי הבנות והנחות שגויות. זהו חלק חיוני בהנחת הבסיס לסגירת העסקה. *שימו לב לרמזים: הרמזים יעלו בשיחה לגמרי באקראי (כאמור, גם הלקוח אינו מודע לכל צרכיו) . הקשיבו להם! יש רמזים בכל מקום, וצריך רק להיות עירניים להם (למשל, לקוח שבא לעשות ביטוח חיים מספר על נסיעה קרובה לחו"ל. זו הזדמנות להציע לו מוצר נוסף: ביטוח לנסיעה. זהו צורך קיים שנחשף רק תוך כדי השיחה). שלב 3 – הצעת חלופות *הכרת המוצר היא מפתח: אי אפשר להציע חלופות אם אינך בקיא מספיק במוצר/השירות אותו אתה מוכר. דע מה יש לך להציע, למד כיצד להציג זאת ללקוח במונחים ברורים, שיאפשרו ללקוח להבין את הבחירה שיעשה. *יתרונות, לא מאפיינים: אין טעם למנות את כל מאפייני המוצר, אלא להתמקד ביתרונותיו עבור הלקוח הספציפי. הצעת חלופות היא לא רק הצעת גרסאות שונות של מה שאנשים מבקשים. זה גם להציע להם את מה שלא ביקשו. אולי הם לא חשבו על זה, אבל אתם יכולים לעשות זאת למענם. כדי לאתר את המכירה הנוספת עליכם לחשוב מעבר לתחום שלכם בלבד.המשיכו לחפש הזדמנויות כל הזמן, להתחבר לצרכי הלקוח ולהציע לו חלופות. שלב 4 – סגירת העסקה *התמודדות עם התנגדויות: להתנגדויות עשוי להיות משקל קטן יותר מכפי שהלקוח חושב. הכניסו אותן לפרספקטיבה והראו את היתרונות המפצים על כך. *חפשו רמזים: יש אין סוף דרכים לסגור עסקה בהצלחה, אבל עליכם להבחין בהזדמנויות שמובילות אליהן. *כלל השתיקה: אחרי שסיימתם את משפט הסגירה, שיתקו! לשתיקה יש כוח רב בשלב הזה.


ביג-דיל: אומנות המכירה - אומנות המכירה - סרטי הדרכה - שפת גוף - ניהול

www.multiyeda.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נורית נחום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."