חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב לאירוע





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום בגוגל קידום במנועי חיפוש שיווק באינטרנט

נושא המאמר: 5 דרכים לעצבן את גוגל
מאת: גיא יום טוב   שמור מאמר למועדפים

כולם רוצים להתחבב על גוגל, אז איך זה שרבים מצליחים לעצבן אותו?

גוגל כידוע, ללא רחמים, מנדה אתרים לחלוטין מתוצאות החיפוש. אין לא ידעתי אין לא התכוונתי.

חטאת, נפסלת.
לא מדובר בקפריזות לא הגיוניות, לגוגל יש סיבות טובות מאוד לנדות אתרים מסוימים וסיבות אלה מכונות Black Hat- שיטות פסולות לקידום אתרים.

ובכן, יש הרבה דרכים לעצבן את גוגל וריכזתי עבורכם את 5 החטאים הגדולים ביותר.

1. להעתיק מאחרים

ישנם לא מעט "גאונים" ברשת שרוצים לעשות לעצמם חיים קלים. במקום לכתוב בעצמם תכנים, הם פשוט מעתיקים תכנים של אחרים. העתקה של טקסט זו דרך מצוינת לגרום לאתר שלך להיות מנודה מהתוצאות של גוגל. גוגל הכל יודע, סורק את הטקסט כשהוא מפורסם לראשונה ואח"כ כל מי שמעתיק אותו צפוי להיענש.
בקיצור- אם העתקת טקסט מאחרים, צפה פגיעה.

2. Cloaking

Cloaking הפכה למילה נרדפת להתאבדות. אין דבר שמעצבן את גוגל יותר מ- Cloaking. זו הדרך המהירה והבטוחה ביותר לנידוי תמידי. מדובר בשיטה שבה אתר מציג לגולש עמוד מסוים ולמנוע חיפוש עמוד אחר.

פעמים רבות מקדמי אתרים אשר מבטיחים ללקוחותיהם להגיע למקום הראשון בגוגל תוך זמן קצר, בוחרים להשתמש בשיטה הזו. מדובר ברמאות מכוונת לכל דבר וגוגל תמיד עולה על זה ומנדה את האתר לחלוטין מתוצאות החיפוש ולתמיד.

תיזהרו ממי שמבטיח לכם להיות במקום הראשון צ'יק צ'אק, כי באותה מהירות שהגעתם לשם גם תעופו משם.

3. צבעי הסוואה

בדומה ל Cloaking, ישנה שיטה נוספת להראות למנוע החיפוש תוכן מסוים ולגולש תוכן אחר. מדובר בשיטה לא מתוחכמת במיוחד- פשוט לשתול מילים בצבע הרקע של העמוד כך שהגולש לא יראה אותן, אבל מנוע החיפוש כן. ובכן, מטופש, מאוד מטופש לעשות זאת. למי שעדיין לא יודע- גוגל משווה את צבע הטקסט לצבע הרקע של העמוד ואם הם דומים...אז מאותו רגע הדבר היחיד שאתה יכול ללכת לחפש בגוגל זה ת'חברים שלך...

4. להכביר במילים

כאן נופלים התמימים יחד עם הרשעים. ידוע שהשיטה המקובלת לקידום עמוד מסוים הוא חזרתיות על מילת מפתח או שתיים. לצערי, יש שמגזימים עם כך ולמשל בתוך פסקה של 6 שורות חוזרים על מילת המפתח 20 פעמים. בעבור גוגל, הגזמה כזו משמעותה רמאות ואם התכוונתם ואם לאו – גוגל לא מסוגל להבחין בין הרשעים והצדיקים ומעניש את כולם.

שימוש נכון במילות מפתח הוא כזה ששומר על איזון-זכרו כי החזרתיות על מילת המפתח צריכה להיעשות באופן טבעי ולא מוגזם.

5. קישורים לא קשורים

דרך מוכשרת לשרוף את עצמך בגוגל היא להשתמש בקישורים נכנסים שאינם טבעיים- כלומר קישורים שאינם קשורים לתחום העיסוק של האתר שלך. אמנם חלק בלתי נפרד מקידום אתר היא יצירת קישורים נכנסים אך יש לעשות זאת בחוכמה. אם למשל אתה מוכר באתר שלך מקרנים, אין ממש סיבה שאתר העוסק באימוץ כלבים יקשר אלייך. גוגל עולה על עקבותיהם של הקישורים ומגלה אם הם טבעיים או לא.

עליכם להקפיד על קישורים איכותיים- מאתרים שבאמת קשורים אליכם.

לסיכום, למדנו שהפשע לא משתלם ושהמנטרה המפורסמת של גוגל: Don't Be Evil
מקבלת משמעות חדשה לחלוטין...


www.advanced.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא יום טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]