חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
5 הכללים לבחירת תקליטן לאירוע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים קהילה יעל לוטן לוטן תדמיות

נושא המאמר: עסקים, קהילה ומה שביניהם
מאת: יעל לוטן מנכ"לית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים

עסקים, קהילה ומה שביניהם.

בשנים האחרונות אנו ערים לתופעה מבורכת, ההולכת וגוברת, של מעורבות עסקים בקהילה כאשר השורה התחתונה של הפעילות העסקית היא לא רק סיכום הרווח הכספי, אלא גם מידת תרומתה לחברה טובה ושפויה יותר. יותר ויותר עסקים מבינים את המשולש של ממשל, עסקים וקהילה, משולש הנותן את האחריות החברתית. כעת כאשר הפערים הכלכליים במשק זועקים לשמיים ואי אפשר להתעלם מהעובדה שהם מהגדולים בעולם המערבי לא יכולות יותר החברות המובילות לעמוד מנגד, הן נדרשות לקחת אחריות.
בימים האחרונים הנושא עלה לעמודי חדשות בעקבות תרומה של חדר מחשבים לבית ספר רמב"ם בקרית שמונה, והתעורר דיון ציבורי מבורך סביב מעורבות המגזר הכלכלי בבתי ספר. ישראל מצטרפת למדינות העולם המערבי בהן מעורבות עסקים בקהילה היא חלק מאסטרטגיה עסקית של חברות כלכליות.
הדיון הנוכחי הוא אינו בין פרטנר לבין העיתון. זהו דיון ציבורי רחב העוסק בקשר שבין עסקים לקהילה.
כאשר בית ספר רמב"ם בוחר להודות לפרטנר כל חדר המחשבים בבלונים כתומים, וריקוד בלט של ילדות לובשות חצאיות כתומות, זוהי דרכו להביע את רגשי התודה שלו.
ילדי ישראל ראויים לקבל את האמצעים הטכנולוגים והחינוכיים המתקדמים ביותר בעולם. החינוך הוא הבסיס לחברה נאורה, טובה ומתקדמת. חברות כלכליות יחד עם משרד החינוך יצעידו את ילדי ישראל להיות מובילים בחוד החנית של הטכנולוגיה בעידן המידע.
לאורך שמונה שנות קיומה, פועלת פרטנר בקהילה בנחישות ובעוצמה. עשייתה היא אמיתית ומכוונת לשיפור החברה בכלל והנוער בפרט בישראל. מתחילת הדרך החליטה החברה שקשר עם הקהילה הוא הכרחי, והתמקדה בתחום של חינוך וטכנולוגיה.
עד היום חנכה פרטנר 45 חדרי מחשב ובהם מעל ל- 550 מחשבים אשר נתרמו לערים, מועצות ומתנסים ברחבי הארץ.
כבר שנים שאני מאמינה ומעודדת אחריות ודורשת מלקוחות וחברים לעשות כמוני ולקחת אחריות כלפי החברה אשר בעצם בזכותה הם קיימים. זה לא סוד שתקציב המדינה "מתקמצן" כשזה מגיע לחינוך ולתיקים אחרים שלא מתעסקים בפצצות....
אז להסתפק במה שהוא מקציב? ברור שלא. כדי להיות חברה בריאה ומתוקנת עלינו להרים את הכפפה ולדעת לתת לאלו הנותנים לנו כל חברה עסקית מתפרנסת ישירות מהציבור הרחב ולכן מחובתה לקחת אחריות ולסייע עד כמה שהיא יכולה בחזרה.

סביבה בריאה נוצרת מיחסי תן וקח, עסק מתנהל מיחסי תן וקח בין העובדים להנהלה , גם זוגיות מתנהלת ככה כך מתנהלים החיים!

צרכנים יזדהו יותר וירגישו גאווה להיות חלק מחברה אשר יוזמת ונותנת בחזרה אין בכך ספק ולו לרגע. מחקרים מוכיחים שתרומה לקהילה מתקבלת תמיד בעין יפה בעיני הצרכן וגורמת לו לרצות להיות חלק מהקבוצה שתורמת מאשר מהקבוצה שלא.

בעידן החדש לצערי הפערים הכלכליים גדלים אך לשמחתי המודעות כלפי אחריות חברתית הולכת וגדלה. חברה אשר פועלת בהרמוניה ושומרת על המשולש העסקי, חברתי, כלכלי היא זו אשר תוכל לצמוח ולגדול.

נכון שלפעמים מתעוררים צרי העין משנת החורף ומחליטים לראות תרומה לקהילה כפרסום חינם או כמשהו שהוא "לא אתי", תרומה לקהילה היא פרויקט אשר מצריך המון אנרגיה, תכנון, הוצאות כספיות וכוח אדם פרויקט כזה לעולם לא יוכל להתבצע עי" חברה אשר לא מאמינה בכך.

כאשר האישה העשירה במדינה תורמת לכל מיני מוסדות וארגונים האם היא באמת צריכה שמישהו יפרסם אותה? האם עסקה של מיליונים שהיא סוגרת לא תשרת אותה יותר? מכאן ברור שנתינה לקהילה היא נתינה מתוך לקיחת אחריות על המקום בו בחרנו לחיות. מי שחושב שחברות עושות זאת כדי לקבל פרסום, הוא במקרה הטוב לא מבין ובמקרה הבא צר עין, הפרסום הוא בסך הכל וידוע (acknowledgment ( הולם עבור הפעילות בקהילה,.


ולכן אני אומרת תעשו ותעשו יותר תתרמו ותצליחו יותר הרי רק מי שנותן לעולם לא ייעצר כדי להעביר ביקורת או להכפיש. מבקרים הם אלו אשר לא מסוגלים לתת ופוחדים שנתינה תציג אותם באור שלילי.

נתינה לחברה היא עשייה חיובית ומבורכת והיא תמיד גורמת אושר בשניים גם לנותנים וגם למקבלים ולכן אני אומרת "אל תתנו לעשייה להיעצר להיפך תרמו יותר!".

ולכן אני אומרת תעשו ותעשו יותר תתרמו ותצליחו יותר הרי רק מי שנותן לעולם לא ייעצר כדי להעביר ביקורת או להכפיש. מבקרים הם אלו אשר לא מסוגלים לתת ופוחדים שנתינה תציג אותם באור שלילי.

נתינה לחברה היא עשייה חיובית ומבורכת והיא תמיד גורמת אושר בשניים גם לנותנים וגם למקבלים ולכן אני אומרת "אל תתנו לעשייה להיעצר להיפך תרמו יותר!".




www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן מנכ"לית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]