חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ממה להיזהר לפני שנוסעים ללמוד בחו"ל?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורס מאמנים הכשרת מאמנים אבי גמבש אלון גל

נושא המאמר: כיצד בוחרים בית ספר להכשרת מאמנים מאת אבי גמבש
מאת: אבי גמבש מאמן בכיר לתקשורת ומנהיגות   שמור מאמר למועדפים

הגיע הרגע ומסיבה מסויימת בחרתם שאתם רוצים להיות מאמנים. המניעים לבחירה יכולים להיות רבים ומגוונים: עייפות ממקצוע קיים,רצון לתת ולהעניק לאנשים,חשיפה לאימון שעברתם בעצמכם או שמעתם על חבר שעבר,צפיתם בתוכנית של אלון גל,פתחתם עיתון והמודעה קפצה וחבקה אתכם באהבה -זאת ועוד.
עד לשלב זה הכל עדיין בשלב הסקרנות. אתם מתחילים להכנס לשלב איתור ההזדמנות ומחפשים בגוגל כל חומר אפשרי על אימון ואכן אתם מוצאים מאות אתרים העוסקים במאמנים המקדמים את עצמם (לגיטימי),חברות אימון המקדמות את עצמן (עוד יותר לגיטמי),ובית ספר להכשרות מאמנים שזה קצת יותר מורכב ולא תמיד לגיטמי.
כמאמן שעוסק בתחום האימון בישראל ובחו"ל כבר קרוב לשמונה שנים ובהצלחה (שעבדתי עליה קשה וזה בהחלט לא מובן מאליו) אני פוגש קהל גדול מאוד שחלקו טוען בפני כי מדובר במקצוע חולף או בשפה פשוטה "טרנד". אני לא מסכים עם ההנחה הזו היות והתחום קיים בארץ כבר קרוב לחמש עשרה שנים, ומפותח ביותר בארה"ב (לא מספיק לדעתי מביקור שערכתי שם לפני שבוע) כבר למעלה מעשרים שנה.
בישראל יש את המספר הגדול ביותר בעולם של בתי ספר לאימון,בשיטות שונות ומשונות, חלקן טובות יותר וחלקן פחות. ישנם גם שיתופי פעולה בין מאמנים העוסקים בתחום עם מכללות ובתי ספר והכל במטרה אחת - למכור כמה שיותר קורסים לכמה שיותר אנשים. האם יש דבר רע בזה ? לדעתי לא רק כאשר הלימודים אכן איכותיים ולא כל מי שלומד אימון אכן עומד לעסוק בתחום. ישנם מנהלים רבים במשק הישראלי שמעוניינים ללמוד את תחום האימון על מנת להטמיע את השיטה בעסקים אותם הם מנהלים ולהיות מאמנים של העובדים שלהם.
הבעיה מתחילה בעיקר שאתם רוצים ללמוד מקצוע לחיים,רוצים ללמוד אימון ובהחלט רוצים לעסוק בתחום הזה מיד לאחר הקורס. לא רק לעסוק במקצוע הזה - רוצים להצליח במקצוע הזה.
כמה דברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים בחיפוש אחר המקום האיכותי ביותר ללמוד בו ולהתקדם בו לעבר הצלחה בלהיות מאמן :
הלימודים לא מספיקים - לימודי האימון יכולים להיות מעניינים,היוצרים תהליך להתפתחות אישית מסויימת אך מיד לאחר סיום הקורס מתחיל האתגר המרכזי בלהיות מאמן - לשווק את עצמך ולהצליח בזה.
ההכשרה כמאמן,טובה ככל שתהיה,לא מספיקה ואף רבים מלומדי תחום זה נעלמים מהענף לאחר שנה או פחות.
להצלחה יש מחיר וצריך להשקיע - מי שמחפש קיצור דרך ימצא את עצמו מהר מאוד משוטט בעולם עם פחות כסף בכיס לאחר ההשקעה בקורס המאמנים ובלי עבודה אמיתית בתחום.
מאמן הוא איש שיווק וזאת עבודתו בכל יום ובכל שעה. הוא משווק את האימון, הוא משווק את עצמו, את האמונה שלו ואת הרעיונות שלו. לאחר מכן הוא משווק את המחיר שהוא דורש, משווק את סגירת העסקה,משווק את המסרים שלו בתוך תהליך האימון ומשווק את עצמו לתהליך הבא באמצעות הפניות ולידים.
מי שחושב להתעצל ולא לעשות פעילות שכזו - אני ממליץ לו לקחת לעצמו מאמן ולא להרשם לקורס מאמנים.

המצליחים הגדולים בקרב המאמנים עשו עבודה קשה ומעמיקה במסלול ההתפתחות האישית שלהם לפני הכל. עברו סדנאות,קראו ספרים,נמצאים ברצון עז להתפתח יותר ומוכנים להשקיע את אשר נדרש להצלחה בתחום.
השקעה הדורשת פתיחות מלאה,צניעות רבה,רצון ללמוד,התלהבות מלאה,כסף, זמן ועוד. בדיוק מה שאני ממליץ לכל אדם שרוצה לפתוח עסק או להתחיל במערכת יחסים חדשה. בלי הפרמטרים הללו יהיה קשה להצליח אם בכלל.

במידה ועד לרגע זה אתם עדיין מתרגשים ומוכנים לקבל את כל מה שנכתב עד כה,מזל טוב לכם,עברתם את השלב הראשון לעבר הצלחתכם כמאמנים - שלב הבחירה המודעת.
אתם יוצאים לחפש את המקום שבו תלמדו את הסודות הטובים ביותר של המקצוע. אם אנחנו עומדים להשקיע כסף (שלא תמיד יש לנו אותו),אנחנו רוצים את הטוב ביותר. ברוכים הבאים לשלב ב' במסע - שלב ההכשרה ובניית המסלול העסקי שלכם כמאמנים.
שלב זה עוסק בעיקר באיתור הזדמנויות איכותיות הקיימות בשוק אך לפני הכל עליכם לענות בכנות על שאלה מאוד חשובה לתחילת הדרך : האם אני רוצה להיות מאמן בודד ועצמאי הפועל בכוחות עצמו? או האם אני רוצה להיות מאמן בתוך קבוצת מאמנים גדולה שבה אני אקבל שרות אימוני להצלחה שלי כמאמן גם לאחר ההכשרה ?
במידה ובחרתם להיות מאמנים העוסקים בתחום באופן עצמאי בלי ליווי מלא של מאמן בכיר ובלי קבוצת מאמנים התומכת בכם - אני מאחל לכם בהצלחה. אני פחות מאמין בדרך הזו. מהיות שהתחלתי את דרכי כמאמן בעולם העסקים בישראל ומאמן אישי של רבים בארץ, בחרתי להיות חלק מגוף חזק שלא יוותר לי לברוח לעצמי.

אני מאמין שרוב בני האדם מומחים בלהפריע לעצמם להצליח בכל תחום. זה נובע מהרגלים,פחדים,אמונות שונות על עצמם ועל אחרים ועוד. שבחרתי להיות מאמן הבנתי שהדבר היחידי שיכול למנוע ממני להיות מאמן מצליח זה רק אני. היות ואני מכיר את עצמי טוב ואני יודע שאני יכול להיות חזק במלחמה מול עצמי, בחרתי להיות חלק מקבוצת מאמנים שלא מוותרים אחד לשני. לאור זאת ולאור נסיוני האישי אני לא מאמין במאמנים שלא מתאמנים כל הזמן.
זה כמו להגיע לחדר כושר, ולראות את המאמן שלך עייף,נטול שרירים ונטול חיים,בלי מוטיבציה ועם הרבה מרירות והוא אמור לאמן אותך להצלחה. לא יודע מה אתכם - אני פחות מתחבר לתמונה הזו.

בחרתם להיות מאמנים, תעצרו רגע ותחשבו מה קורה יום אחרי ההכשרה שלכם. מה יהיה שם ? מי יאמן אתכם? למי אתם פונים בשאלות מקצועיות ? מי ילמד אתכם מה לעשות במצבים מורכבים ? מי יאמן אתכם להצליח בתחום ?
קיים פתרון קרוב אך פחות איכותי לטעמי והוא להיות מאמן עצמאי ששוכר לעצמו מאמן לחיים. נכון שזה יכול לתת מענה מסויים לצרכים של המאמן המתחיל בדרכו אך אם כבר משלמים כסף אז למה לא להיות שותף עסקי של קבוצת מאמנים חזקה ומובילה ?
שלב ב' - שלב ההכשרה ובניית המסלול העסקי שלכם חשוב מאוד לתחילת הדרך. החלק הראשון של חיי מאמן הוא הרגיש ביותר ורוב המאמנים פורשים או שורדים בתחום בגלל שלא עברו בהצלחה את השלב הקריטי הזה.

פתחו את גוגל וחפשו לעצמכם את קבוצת המאמנים הגדולה ביותר בישראל ואת גוף המאמנים המוביל ביותר בתחום. בשלב זה אני חייב להיות פתוח לחלוטין ולמען גילוי נאות אני מדגיש בגאווה כי אני מאמן בכיר בחברת האימון תות - תקשורת ותוצאות ובין מקימי החברה יחד עם חברי היקר אלון גל.
אל תתפלאו אם החברה הגדולה ביותר שתמצאו תהיה תות. במידה ובחרתם להצטרף למשפחת תות - אשמח לראותכם בהכשרות שלנו. במידה ולא - בהצלחה בכל בחירה אחרת (בחירה אחרת חייבת להיות נטולת פשרות - אל תתפשרו על הטוב ביותר שמגיע לכם בצעד החשוב שלכם לקראת היותכם מאמנים מצליחים).

שאלות שיש לשאול את עצמכם לפני בחירה במסלול שלכם ובמקום שבו תלמדו להיות מאמנים :
מי הוא המאמן שעומד לעביר את ההכשרה ?
מה הנסיון שלו באימון ולא רק בהכשרה ?
מה הנסיון שלו בהכשרה ?
את מי הוא מייצג ?
מה קורה יום אחרי סיום ההכשרה ?
האם ההכשרה תואמת את חוק המאמנים המתקרב עלינו לטובה ?
האם יש הבטחה להסמכה מלאה ? (אם כן אתם בבעיה כי שום גוף לא מוסמך להסמיך מאמנים)
כמה זמן כבר מתקיימים קורסים בגוף המדובר ?

במידה והגעתם אל המקום המיוחל לכם, שעונה על כל השאלות בחיוב ובאיכות מלאה (לא להתפשר), עברתם א שלב ב' ואתם בדרכם אל שלב ג' - שלב ההכשרה המקצועית.
שלב זה פחות דרמטי לטעמי,קורסים רבים בתחום מעתיקים אחד את השני, ורובם מעתיקים את הטובים ביותר שחברת תות בתוכם אך לא לבדה. הקורס כולל בדרך כלל לימודי המקצוע,לימוד שיטות וכלים לאימון,ביצוע עבודת גמר הכולל אימון שאתם מבצעים ומגישים דוחות ביצוע על איכות התרגיל המסכם, בדרך כלל גם קיימת הבטחה שכל אחד מיושבי החדר יעבור בעצמו תהליך אימון במהלך הקורס. ראו שזה אכן מתבצע לשביעות רצונכם אך אל תתקעו שם -אתם חייבים להתמקד בללמוד את המקצוע ויש הרבה מה ללמוד.

מזל טוב נוסף אם הגעתם לשלב ד' - מה עושים עם התעודה ?
יש כאלו החושבים ומאמינים כי ברגע שיקבלו תעודה - הדרך להצלחה סלולה ובטוחה. אני חייב לשתף אתכם שאני עוסק באימון קרוב לשמונה שנים ברצף ובלי הפסקות ולא פעם אחת התבקשתי להראות את התעודה שלי (למרות שהיא איכותית ויפה ואפילו מחמיאה לי מקצועית).
ההצלחה לא נמצאת במגילת הקלף או הבריסטול האיכותי שעליו הודפסו האותיות "מאמן".
עכשיו מתחילה העבודה האמיתית והיא - להיות באמת רלוונטי לאנשים ולעסוק בתחום בהצלחה מלאה.

שלב זה, שלב ה' - שלב השיווק העצמי - הוא השלב המהותי ביותר להצלחתכם.
כאן אני מאחל לכם בהצלחה כי במידה ואתם לבדכם - ככה זה יהיה. אף אחד לא יהיה שם עבורכם.
אני יודע שזה נשמע כמו מסר שיווקי חזק ובוטה שבו אני מנסה להעביר לכם מסר להצורף למשפחת המאמנים של תות, כי זה אכן כך. אמרנו ששלב ה' - שיווק עצמי הוא החשוב ביותר ? גם עבורי ועבור הארגון אותו אני מייצג.

בכל מקרה ובכל מצב - אל תתפתו להכשרה לא מבוססת על גוף רציני, על הבטחה להכשרה מהירה או תעודה שעשויה מקלף של זהב.

אני כאן לשרותכם תמיד.
בהצלחה
אבי גמבש, מאמן בכיר לתקשורת ומנהיגות
מנחה לימודי אימון
[email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי גמבש מאמן בכיר לתקשורת ומנהיגות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]