חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קהילות בארץ ובתפוצות





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים למכירה בתחום הרחקת יונים

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרחקת יונים יונים הרחקת הדברה

נושא המאמר: הרחקת יונים
מאת: ניר מובדלי   שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות הפכה היונה מסמל של שלום בין בני אדם למפגע ומטרד קשה עבור מספר הולך וגדל של אנשים.
אוכלוסיית יוני הבית בישראל ובעולם כולו גדלה למימדים עצומים בשנים האחרונות, וזאת בשל מספר סיבות: הבניה העירונית הצפופה מספקת ליונים שפע של מקומות מסתור וקינון,
כמויות הפסולת האורגנית הגדולות שמצטברות בריכוזי אוכלוסיה עירוניים הפכו למקור מזון נגיש ונוח עבורן, והעדר אויב טבעי שיווסת את קצב התרבותן.
בסביבה עירונית מתנחלות היונים ומקננות במסתורי כביסה, במרפסות, ובתוך גגות רעפים. באזורי תעשיה ושטחים חקלאים הן מקננות בהאנגרים פתוחים, מבני תעשיה, מחסנים ורפתות.
מהו הנזק הנגרם לאדם מקרבת היונים לסביבת מגוריו ?
ראשית, היונים עלולות להדביק את האדם במחלות שונות, כגון:
דררת- דלקת עיניים אשר מתפתחת לדלקת במערכת העיכול ואיברים פנימיים. גורמת לאדם דלקת ריאות.
פאראטיפוס- מועברת ע"י חיידק סלמונלה הנמצא בלשלשת היונים. גורמת ליונה לדלקת פרקים. גורמת לאדם שלשולים קשים עד כדי התייבשות.
דלקת מוח נגיפית- מספר מחלות נגיפיות המועברות אל היונה ע"י יתוש. גורמות לאדם דלקת מוח.
שפעת העופות - נגיף קטלני המועבר על ידי מגע בעופות נגועים או בהפרשות שלהם.
שנית, ליונים טפילים שונים המזיקים לאדם:
זבוב היונה- מעביר ליונה טפילי דם.עוקץ את האדם במקרים נדירים. גורם לאלרגיה קשה ולנפיחות.
כינים- קטנות מאד וגורמות לגירוד תת עורי ואלרגיה.
אקרית – הטפיל השכיח ביותר מוצץ את דם היונה. עוקץ את האדם וגורם לאלרגיה קשה ופריחה בכל הגוף.
שלישית, נזק לרכוש - לשלשת היונים, מלבד היותה מפגע תברואתי בהיותה הגורם החשוב ביותר להפצת מחלות מיונים לבני אדם, מהווה גם מפגע סביבתי אסטטי וגורמת לפגיעה ברכוש: ערימות לשלשת על מדרכות, אדני חלונות, מעקים של מרפסות וספסלים. כמו כן, ללשלשת תכונות קורוזוביות הגורמות לאיכול אבן בבתים וצבע ממכוניות. לעיתים מצטברת כמות גדולה של לשלשת על גבי תקרות רביץ בתוך גגות רעפים פרוצים המועדים לקינון יונים. ערימות לשלשת אלו עשויות לגרום, כשהן נרטבות מהגשם, לריחות קשים ביותר, עקב תהליכי תסיסה המשחררים גזים ואף לקריסת התקרה עקב המשקל הכבד.
מהן דרכי התמודדות?
היונה הינה עוף מוגן ואין להמיתה בירי או על ידי שימוש ברעל. יתרה מזאת אין בכך כל טעם וכל ניסיונות ההתמודדות עם מפגע היונים בדרך זו לא צלחו.
השיטות המקובלות כיום להרחקת יונים הינן מכאניות ומתמקדות באיטום ומניעת גישה למגורי האדם. האמצעים המקובלים ביותר לשימוש הם רשתות מסוגים שונים ודוקרנים.
רשתות - השימוש במחסומי רשת להרחקת יונים הינו אחד הדרכים היעילות להגן לאורך זמן על בניינים. השימוש ברשת נעשה בעיקר במקומות הניתנים לתיחום כגון: מסתורי כביסה, מרפסות, האנגרים, חללים פנמיים של גגות ומקומות אחרים. הרשת מונעת את כניסת היונה למקום ומאלצת אותה לחפש מסתור אחר לקנן בו.
דוקרנים – הרחקת יונים באמצעותם נעשית ל ידי מניעת נחיתה וישיבה של יונים על מעקים, עדני חלונות, שולי גגות ועוד. פעולת הדוקרנים מבוססת על תכונה ייחודית ליונים המונעת מהן לעמוד על משטח לא יציב. ולכן, בניגוד לדעה הרווחת בציבור, לא חוד הדוקרן הוא המונע מהיונה לנחות במקום בו הוא הונח אלא גמישות וקפיציות החומר ממנו הוא מורכב. לשם ביצוע פעולות מניעה והרחקת יונים מומלץ להיעזר בבעל מקצוע שיוכל להמליץ על הפיתרון האפקטיבי ביותר.
לסיכום, הרחקת יונים מסביבת המגורים הינה חיונית לשם התגוננות מפני המחלות והטפילים שהן מפיצות וכן על מנת למנוע נזק לרכוש, ויפה שעה אחת קודם!




www.yarok.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניר מובדלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]