חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אוספנסקי והדרך הרביעית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כוח אדם יחסי ציבור יעל לוטן לוטן תדמיות

נושא המאמר: איך להימנע מטעויות בבחירת כוח אדם
מאת: יעל לוטן -מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ   שמור מאמר למועדפים

איך תימנעי מטעויות בבחירת כוח אדם!

בו ברגע שפתחת את העסק מגיע השלב של בחירת העובדים מייאש, מייגע אך החשוב מכל.
מאיפה תשיגי עובדים? ואיך תדעי שהם העובדים הנכונים?. לא משנה באיזה תחום את עוסקת כדי לפרוח ולשגשג את צריכה כוח אדם יעיל.
נשמע פשוט לדרוש משהו בסגנון של "אמין, זמין וחרוץ" אך בשטח העובדות מראות אחרת וכדי שעסק יוכל לתפקד בצורה הטובה ביותר הוא חייב צוות. כולם קוראים לזה " צוות העובדים" אני מעדיפה לקרוא לזה "הצוות המנצח" כי צוות עובדים גרוע יביא להפסדים ובגדול!
כדי להוביל ולעבוד בצורה חלקה ופרודקטיבית כמה שיותר עלייך לדעת שיש פרמטרים לבחירת כוח אדם עליהם אסור לך לוותר.
תחילה נחלק לשתי קבוצות של עובדים:
בראשונה נמצאים:
-זה שעושה "רק מה שבתפקיד שלו"
-זה שיוצא בכל עשר דקות להפסקת סיגריה
-זאת שלא יודעת מה עושים ותמיד צריכה הכוונה
-זאת שתשעים אחוז מהזמן בטלפון (והשד יודע עם מי...)
-זה שעובד יום אחד ואחר כך ארבעה ימים בחופשת מחלה...
-
מוכר? כן, נראה כאילו בכל עסק יש לפחות שניים מאלו שציינתי עכשיו ונכון שזה עצוב אבל החדשות הטובות הן שתמיד אפשר לשפר.
לעומת הקבוצה הראשונה יש את קבוצה מס' 2 ובה:
-עובד שאכפת לו כאילו העסק שלו ותמיד רואה את טובת העסק.
-עובד שלא מתחשבן על כלום ותמיד חושב צעד אחד קדימה.
-עובדת שמטפלת בבעיות ולא זורקת אותן עלייך
-עובד שבא לעבודה בכייף וכמעט שלא מחסיר ימים
-עובדת עם מצב רוח טוב שמשרה אוירה טובה.
-
נראה כאילו אני מדברת על "עובד וירטואלי"? כמעט, אך מניסיוני אני יודעת שיש גם כאלה צריך רק לדעת איך לחפש.
בראש ובראשונה לא להתפשר!!!
לא לשכור עובד "כי חייב מישהו בתפקיד", "כי אין ברירה ויש לחץ". "כי אי אפשר לעשות הכול". תאמיני לי בסופה של דרך אם לקחת עובד גרוע יוצא שעשית הכול לבד , שילמת לו כסף לשווא וזה במקרה הטוב במקרה הגרוע הוא מבריח לך לקוחות וגורם לך להפסדים גם בכסף ולדעתי גם בבריאות כי עובד גרוע יכול להתיש עד שמתקבלת ההחלטה להעיף אותו.
לפעמים הרצון הזה שמישהו סוף סוף ייקח חלק בנטל גורם לנו להיות פזיזים ,להתפשר ולשכור את העובד הלא נכון. חבל כי לוקח חודשים לשקם איזור בו היה מישהו גרוע הנזקים מתבררים הרבה אחרי שהוא לא נמצא וזה בדוק.
כדי לדעת שנמצאים איתך העובדים האידיאלים, האחראיים החרוצים והאמינים אני מציעה(מציעה לא מחייבת) לך את השיטה שפיתחתי לדעתי היא השיטה האידיאלית והיא נקראת "השיטה המתגמלת" נכון שלא המצאתי את הגלגל ובכל זאת רק עבודה בשיטה הזו מביאה תוצאות אמיתיות בשטח.
כבר נתקלתי בעבר בדרישות לשכר בשמיים, רכב ופלאפון צמוד כבר בשלב הקורות חיים לפני שראיתי את האדם ומה הוא שווה. מצחיק? לא נראה לי , עצוב? מאוד. נראה כאילו אנו חיים במדינה של עובדי חינם השכר בשמיים והתמורה מתחת למים אני בטוחה שאף אחת לא מעודדת מצב כזה.
השיטה המתגמלת מתנהלת בשיטת הבסיס והבונוס כאשר צריך להמציא מפתח ניקוד .
הכוונה לסכום X של כסף עבור נקודה ונקודה עבור מוצר. כל עובד בחברה הוא יצרן ואם הוא לא רואה זאת כדאי שיתחיל. עלייך לראות זאת כדי להחליט כמה כסף הוא מקבל על כמה מוצרים שהוא מספק לדוגמא: המוצרים של המזכירה הם מספר הפגישות שהיא קובעת ביום, כמות הדואר שהיא מוציאה(אם מדובר בדואר שיווקי), כמות הפעולות הבנקאיות שהיא מבצעת ועוד.., המוצרים של איש השיווק הם מספר הלקוחות החדשים שאיתם הוא יוצר קשר ביום, מספר הלקוחות החדשים שהוא הביא בשבוע, מספר התערוכות בהם היה ועוד.
לכל עובד בכל תחום יש מוצרים אותם הוא צריך לספק עבור העסק בו הוא נמצא. מרגע שהראייה משתנה וניתן לכמת את העבודה למספר של מוצרים אז ניתן גם לתגמל עבורה מה שמגדיל את המשחק והופך אותו ליותר מעניין. עובד שיודע שהוא מקבל שכר לפי מה שהוא עושה יעשה יותר.
כן, תני לעובד לשלוט במשכורת שלו (את בהחלט יכולה להחליט עד איזה תקרה היא יכולה להגיע ולפי זה לתכנן את מפתח הניקוד חשוב שיהיה ריאלי.) פרודקט = שכר ולא זמן כפי שנהוג לחשוב במקומות מסוימים כי עובד יכול להיות יום שלם בעסק ובסופו של יום לא עשה דבר אז מה יוצא מזה? ברגע שאת מציבה את התנאי של שכר תמורת עבודה תראי כבר בריאיון מי עובד שבא לעבוד ומי לא. אני תמיד אומרת " אם באת לעבוד תהיה לך משכורת יפה אם לא אין לך מה לחפש כאן" ונתקלתי בכאלו שכאשר שמעו על השיטה קמו ועזבו בליבי הודיתי להם מקרב לב על החיסכון באנרגיות שהייתי מוציאה עליהם. עובד שנשאר הוא זה שיודע ובטוח שהוא מסוגל לתת מוצרים שימי לב מוצרים, לא זמן, אפילו רצון טוב הוא דבר נחמד אך אם לא יוצא ממנו כלום הוא לא שווה.
את מחפשת עובד שמגיע בבוקר כדי לעבוד ולא בשביל לכייף! כשתשאלי עובד למה הוא מגיע בבוקר לעבודה תופתעי לשמוע תשובות שלא חלמת עליהם עובד שיענה לך שהוא מגיע לעבוד ולספק כמה שיותר הוא העובד שלך זכרי לא להתפשר על כך.

תודה לרון האברד על חלק מהנתונים בהם הסתייעתי.








www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן -מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]