חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פסיכולוג, פסיכיאטר - מי מבין כל הפסיכולוגים יכול לעזור לך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פסיכולוגים יעוץ פסיכולוגי

נושא המאמר: פסיכולוגיה כאן ועכשיו
מאת: רונן סלע   שמור מאמר למועדפים

בעידן המודרני, נקלעים בני אדם למצוקות נפשיות הדורשות התערבות טיפולית של פסיכולוג.כתבה זו תעסוק בתפוצת הטיפול הפסיכולוגי ומשמעותו בישראל.
פסיכולוגים – הכשרת פסיכולוגים
בישראל פועלים כיום 4,000 פסיכולוגים מורשים במסגרות ציבוריות ופרטיות. דרך הכשרתם ארוכה ומתישה ומחייבת לימודי תואר ראשון ושני וכן בנוסף עוד 4 שנות התמחות לפני קבלת התואר פסיכולוג. בשל הצפי העולמי כי מחלת הדכאון עשויה להתגבר בקרב כלל האוכלוסיה, יגבר הבקוש לפסיכולוגים בארץ בכל שכבות האוכלוסיה. לכן למועמד ללימודי פסיכולוגיה קיים צפי של תעסוקה מלאה וזאת בניגוד למספר רב של מקצועות אקדמאיים שנותרו חסרי בקוש בישראל.

פסיכולוג- כיצד לבחור פסיכולוג
בחירת פסיכולוג יכולה להיעשות על סמך מוניטין נפוצים או בסיס פה לאוזן כמו במקרים רבים בבחירה של שרות רפואי. אולם בראשית הבחירה יש לבדוק אם המטפל הוכשר כחוק לטפל כפסיכולוג והאם הוא בעל כל התעודות המוסמכות מטעם משרד הבריאות לעסוק בתחום. שנית יש לקבוע במשך 2-3 פגישות ראשונות את מוקד הטיפול ולכמה זמן הוא ימשך. במשך הטיפול על המטופל להרגיש נוח עם המטפל ואין זה בושה להפסיק טיפול, הן מצד המטופל או מצד המטפל בשל חוסר התאמה ביניהם לצרכי הטיפול המיוחל. כללי האתיקה של הסתדרות הפסיכולוגים קובעת כי אין ליצור קשר חברי בין מטפל למטופל מעבר לשעות הטיפול עצמו. לכן כל הצעת חברות או רמיזות כלשהן פסולות הן מצד המטפל והן מצד המטופל. מטופל הרואה עצמו נפגע כתוצאה מטיפול לא ראוי, זכאי לפנות להסתדרות הפסיכולוגים בתלונה כנגד הפסיכולוג המטפל, ואם יתברר העניין כמוצדק רשאית הועדה לנקוט סנקציות כנגד המטפל עד לשלילת רישיונו והעמדה לדין.
טיפול פסיכולוגי – מתי מסתיים הטיפול
טיפול פסיכולוגי עשוי להימשך ממספר חודשים ועד לשנים ארוכות, בהתאם לצרכי המטופל וליבון הבעיות שבגינם הופנה לטיפול. מידי מספר חודשים על המטפל לערוך הערכה מחדש של מידת התקדמות הטיפול ומצבו של המטופל. במידה והמטופל אינו חש התקדמות או שיפור במצבו, עליו לדווח על כך למטפל לשם הערכת מצב והחלטה כיצד ממשיכים. סיום הטיפול כרוך בהחלטה משותפת של המטפל והמטופל. לעיתים יזום המטפל את ההחלטה לסיים ויתחיל בשיחות סיכום ולעיתים יזום זאת המטופל, לאחר מיצוי התהליך הממושך. בכל מצב ראוי לסיים את התהליך הטיפולי באופן מסודר בהנחיית המטפל, ולמצותו עד תום. מחירי שעת פסיכולוג הכוללת למעשה 50 דקות של שיחה, נקבעים בשוק עלך ידי הוותק, הניסיון והמוניטין. עלות טיול בודד עשוי לנוע בקופות החולים כ150-160 שקלים לפגישה. טיפול פרטי עשוי לעלות כ250-400 שקלים ל50 דקות.

www.click2find.co.il/not_found.aspx?id=181


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן סלע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]