חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסתבר שהונג קונג היא לא רק לתרמילאים אלא גם למשקיעים -יתרונות מס הכנסה ומיסים עקיפים - הונג קונג - מיסים עקיפים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הכוונה מקצועית הכוונה תעסוקתית מה ללמוד יעוץ תעסוקתי

נושא המאמר: איך לבחור מה ללמוד?
מאת: יובל שפיר   שמור מאמר למועדפים

כיצד להחליט מה ללמוד? הכוונה מקצועית לחיילים משוחררים

גם אתם לא מבני המזל שבטוחים מגיל שש מה הם רוצים לעשות בחיים, אין סיבה לדאגה. לא משנה כמה זמן עוד ייקח לכם עד שתבחרו מה ללמוד, קבלו את ההתלבטות באהבה ובכמה שפחות לחץ. בחירת כיוון מקצועי היא נושא לא פשוט, אבל כעזרה ראשונה ריכזנו עבורכם כמה כללי 'עשה ואל תעשה':

כללי 'אל תעשה':
אל תבנו על הטיול – הביקור במצ'ו פיצ'ו לא יבהיר לכם אם עבודה סוציאלית זה היעוד שלכם, בדיוק כמו ששבועיים באשרם בהודו לא ישכנעו אתכם יותר בכיוון של מנהל עסקים. רוב האנשים לא עוברים בטיול שום חוויה שמקלה עליהם בבחירת הכיוון המקצועי.
אל תבחרו במשהו כי אחרים חושבים שהוא טוב – הייתם אוכלים משהו שאתם לא אוהבים רק בגלל שלמישהו אחר זה טעים? יכול בהחלט להיות שאתם לא תיהנו ממקצוע שהרבה אנשים אחרים כן נהנים ממנו. אם לא תיהנו ולא תתחברו למקצוע, יהיה לכם קשה להצליח.
'נגעת-נסעת' – מה שנכון בשש-בש נכון גם כאן, אל תירשמו ללימודים ותמשיכו להתלבט. כשבוחרים במסלול לימודים מתרכזים רק בו ועושים זאת מכל הלב. אם בכל זאת טועים בבחירה הדבר יתגלה מעצמו ותוכלו לתקן בהמשך. בינתיים אין טעם להעביר את הזמן במכללה או באוניברסיטה במחשבות חרטה.

כללי 'עשה':
בידקו את כל האפשרויות שלכם – עיברו על כל אפשרויות הלימודים בעזרת אתרי אינטרנט או שנתונים (תכניות לימודים) של מכללות ואוניברסיטאות, ובמידת הצורך הכינו רשימה של אפשרויות שמתוכה תוכלו לערוך סינון ולבחור.
הגדירו מה חשוב לכם במקצוע – חישבו מהם הדברים שתיהנו לעשות במהלך העבודה. מה נהניתם לעשות עד היום? חישבו גם מה ייתן לכם סיפוק בסוף יום העבודה - משכורת גבוהה, משרה בטוחה או תחושה שעזרתם לזולת? הכינו רשימה של דברים שחשוב לכם למצוא במקצוע ובררו אילו מקצועות ותחומי לימודים יכולים להתאים להם.
בצעו מחקר על הכיוונים שאתם שוקלים – בקרו בקמפוסים ושאלו סטודנטים על תכני הלימוד ועל שביעות רצונם ממוסד הלימודים. דברו עם אנשים העוסקים במקצוע בו אתם מתעניינים ושאלו אותם כיצד נראה היומיום שלהם, ומהם היתרונות והחסרונות של המקצוע. היכנסו לפורומים באינטרנט, העוסקים בנושאים אלו (למשל, בתפוז וב-ynet) ובקשו עצות.

בנוסף לכללים אלו, תוכלו לקבל עזרה נוספת אם תירשמו לסדנא למציאת כיוון מקצועי, המתקיימת באיזורים רבים בארץ, ותקבלו ליווי מקיף עד לבחירה שלכם. הסדנא ניתנת במחיר סימלי לחיילים משוחררים (עד 5 שנים) ולבוגרי שירות לאומי.

גם אם מחכה לכם תקופה של חוסר ודאות, אל תשכחו שזה זמני. אם תשקיעו מאמץ ותשתמשו בכלים הנכונים, תגיעו למסקנה הנכונה ביותר עבורכם ותיהנו מההצלחה!

הכותב הינו מנכ"ל i Decide - המרכז להכוונה מקצועית.
המרכז עורך סדנאות מסובסדות למציאת כיוון מקצועי לחיילים משוחררים ולבוגרי שירות לאומי. פרטים באתר: http://www.idecide.co.il.

www.idecide.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יובל שפיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]