חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על קצה המזלג - עקרונות המיסוי בפולין





    קישורי טקסט (לפרטים)




תמ"א 38

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים בניית אתרים חנות עיצוב אתרים

נושא המאמר: שלבים שונים בעיצוב אתרים
מאת: דרור שתיוי   שמור מאמר למועדפים

הדבר הראשון שהגולשים רואים לנגד עיניהם הוא עיצוב האתר, לכן בעיצוב אתרים אנחנו שואלים את עצמנו איך היינו רוצים שיראו אותנו.

השאלה היא האם אנו רוצים עיצוב אינפורמטיבי בלבד, עיצוב תדמיתי שנועד להיראות בצורה מסוימת ולהיתפס באופן מסוים הרצוי מראש על ידי הגולש לראשונה באתר ,או עיצוב לפי נושאים.

בעיצוב אתרים לפי נושאים, כעיקרון אפשר לחלק ולמיין את הסגנונות לפי תחומים או נושאי חיים – עיצובים של עסקים, עיצובים של ספורט, עיצובים של מוסיקה וכן הלאה.

שמירה על כללים אוניברסליים של נוחיות ואסתטיקה בעיצוב האתר – זהו קו מנחה מספיק טוב. הבנה של נעימות בסיסית שצריכה להיות מסופקת בעיצוב המוצע ובתוספת של משיכת תשומת לב, גרימת תחושות נעימות ועוד משהו שיחודי לכל עיצוב – זוהי הדרך הנכונה.

בתהליך העיצוב אפשר לשלב עיצובי מלל, קישורים, תמונות וגראפיקה. אפשר גם להוסיף מוסיקה וכל מיני צלילים שונים.

על מנת להוסיף תמונות יש להשתמש בפורמט GIF ו- JPEG . לעיתים ניתן להשתמש בפורמט BMP . בארכיוני התמונות הרבים באינטרנט קיימים אתרים המאחסנים מאות ואפילו אלפי תמונות.

בעיצוב אתרים ניתן להשתמש בסורק על מנת לסרוק למחשב תמונות, איורים וכל אלמנט גראפי אחר.

כאשר יש אתרים המכילים תמונות, לפעמים אורך זמן רב עד שהדף מופיע והגורם העיקרי לכך הוא שהדפדפן מציג את העמוד רק לאחר שהוא מסיים לבצע את פעולת החישוב של גודל התמונות. במקרה זה נרשמות התמונות בפיקסלים.

העובדה שלגראפיקה יש הרבה שימושים שונים, אינה אומרת שחייבים לעשות שימוש בכולם, אחרת ייקח לגולשים זמן רב להעלות את הדף.

על מנת ליצור עניין בהצגת דפי האינטרנט באתר, משתמשים בעיצוב אתרים בצבע רקע השונה מאפור או לבן, אך בצורה שהמלל יהיה ברור ונעים לעין.

במקום לצבוע את רקע הדף בצבע כלשהו, אפשר להגדיר תמונה שתופיע ברקע. במקרה זה יש להשתמש במאפיין BG COLOR כדי לקבוע בו צבע קרוב פחות או יותר לצבע הכללי של התמונה. כך ייראה הדף טוב יותר בזמן שייטען.

בתהליך עיצוב האתר נוטים לחלק את תכולת עמודי האינטרנט שלהם כמה חלקים. כדי לעזור להפריד בין האזורים האלה ולהקל בכך על הקורא באתר, אפשר להשתמש בכותרות. כדי להבליט את הכותרות האלה, יש ל- HTML סדרה של תגיות שמציגות את המלל בגופנים גדולים ומודגשים. קיימות שש תגיות לכותרות הממוספרות מ- <1H > המציגה את הגופן הגדול ביותר ועד לתגית <6H > המשתמשת בגופן הקטן ביותר.

על מנת לחלק את המלל לפסקאות יש להשתמש בתגית

. כאשר דפדפן פוגש את התגית

הוא מתחיל פסקה חדשה, בשורה נפרדת ומכניס שורה ריקה אחת בין שתי הפסקאות.

כמו כן אנו רוצים לתת לגולשים ליצור אינטראקציה עם האתרים שהם גולשים בהם, ולשם כך אנחנו יכולים להוסיף מספר קישורים. זוהי דרך קלה לתת לדפים תחושה דינאמית שתגרום לאנשים לרצות לשוב אליהם.

תגיות ה- HTML שיוצרות קישורים הן ו- . בעיצוב אתרים האות A מציינת מילה שמשמעותה שליחת הגולשים למקום אחר באתר שבו הם נמצאים, במקום לשלוח אותם למסמך אחר.

עיצוב האתר היא משימה חשובה הכוללת בתוכה תכנון לפי דרישות הלקוח, מטרותיו וייעודו של האתר. סוג הגופנים, הצבעים והגראפיקה הם שיתנו לאתר את הייחוד שלכם.



www.amsale.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרור שתיוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]