חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עדיף להגיש תביעה מלהוציא צו מניעה על פרסום





    קישורי טקסט (לפרטים)




סנדפיל
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת שיער בלייזר הסרת שיער בליזר הסרת שיער הורדת שיער

נושא המאמר: הסרת שיער שאלות ותשובות
מאת: רונן   שמור מאמר למועדפים

שאלות נפוצות
כמה עולים הטיפולים?
טיפולי לייזר עשויים לעלות בין מאות שקלים לאזור מוגדר לבין כמה אלפי שקלים לכיסוי הגוף כולו.טיפולי לייזר יקרים יחסית אך התוצאות לטווח ארוך לעיתים מכסות על חסרון המחיר, ובמידה והלקוח שבע רצון מהטיפול.
מהו טיפול הסרת שיער בלייזר?
טיפול הסרת שיער בלייזר כולל שימוש במכשיר המייצר קרן לייזר. לייזר היא עלומת אור מרוכזת קרן אור אלקטרומגנטית המזהה את השערה ומתרכזת בהבדל שבין צבע העור לבין צבע השערה.ככל שהשערה שחורה יותר והעור בהיר יותר כך גם הטיפול יהא מוצלח יותר.
קרן אור של לייזר נמדדת בננומטר ולגבי בני אדם השימוש הוא בין 45-50 ננומטר לשם שריפת שורש השערה לצמיתות.
מכשיר הלייזר להשרת שיער המצא ב1979 כאשר מדען בשם ברי גיי חשף עצמו ללייזר מסוג yag וראה לאחר מספר שבועות ששיער לא גודל באותו מקום.לאחר זמן קצר המכשיר שווק לשוק אך נתגלה כלא יעיל.לפיתוח טכנולוגיות נוספות ארך כשני עשורים עד 1995 שבה הfda ארך ניסויים במכשיר כדי לאשרו.בסוף 1997 אושר המכשיר ויחד עם קרן האור-מכשיר נוסף כבשו את שוק הסרת השיער.
אופן הטיפול הוא כאמור חשיפה קצרה לקרן הלייזר שנועדה לחמם את האזור ולשרוף את שורשי השערה.יעילות הטיפול היא עד 90% משיער מיותר בגוף שלא יחזור ואת השאר יש לטפל באפילציה.
ההבדלים בין קרן האור ללייזר הם ביעילות הטיפול אצל קרן האור נמוכה יותר מלייזר והיא עד 80%
-85% ולייזר בין 85%-90% .קרן לייזר אפקטיבית יותר בצבע עור בהיר לעומת קרן האור היעילה בצבע אור כהה יותר.למגרעת שניהם בעלי שיער גינגי או בלונדיני הטיפולים אינן יעילים כיוון שהקרניים אינן מסוגלות להבחין בשערה בהירה לעומת עור כהה,ולכן לא מסוגלת לצרוב את שורש השערה.



במשך הטיפול יהא צורך להשתמש בכמה מכשירים שונים בהתאם לאזור המטופל וצבעו כדי להגיע למקסימום הצלחה בהסרת השיער.ישנן מספר טכנולוגיות בשוק הישראלי שיובאו מארצות הברית לשם שימוש זה.
האם עלולים להיווצר צלקות כתוצאה מטיפול?
גרימת צלקות הן תופעה נדירה בטיפולי לייזר והן נגרמות על ידי טיפול רשלני בידי מטפל לא מקצועי לרוב,שמשתמש באופן לא תקני במכשיר.
כמה טיפולים נדרשים להשלמת טיפול?
מגוון הטיפולים מצריך כמה חזרות על אותו אזור וזה משתנה מאדם לאדם.בדרך כלל ידרשו בממוצע שלושה חזרות על הטיפול כדי לסלק את השערה לצמיתות.בנוסף אנשים בעלי בעיות הורמונליות או שנוטים באופן סדיר להוריד שיער עם משחה או לתלוש שערות בשעווה יזדקקו ליותר טיפולים להשלמת
הטיפול.
האם השיער גודל בשנית?
מחקרים הוכיחו כי לרוב שיער לא גודל חזרה לאורך זמן ממושך אך הדבר תלוי ומשתנה מאדם לאדם ותלוי בסוג העור,וסוג הלייזר שבו הוא טופל.לרוב אם שערה צומחת שנית הרי שהיא תהיה בהירה יותר ובעלת פחות צפיפות ועובי ביחס למה שצמחה בעבר.
כמה זמן אורך טיפול בלייזר?
הטיפול יכול לארוך בין דקות לטיפול באזור קטן ולא בעייתי לבין שעות לטיפול באזור גדול ושעיר יותר.
לעיתים נזקקים ליותר מטיפול אחד להשלים את סדרת הטיפולים.
ממה יש להימנע לפני טיפול לייזר?
לפני הטיפול יש לדאוג לכך שלא תהיינה כוויות או כוויות חום ושמש על העור כיוון שאין לערוך את הטיפול במצבים אלו.למי שנוהג להוריד שיער במשחה או המריטה עליו להפסיק טרום הטיפול למספר שבועות כדי לאפשר לטיפול הלייזר להצליח.
מה יש לעשות לאחר הטיפול?
יש להימנע מתכשירי קוסמטיקה על העור המטופל וכן לשים קרם לחות על האזור.יש לשים קרם הגנה בדרגת 25 בשעה שנחשפים לשמש.ראוי לציון כי תיתכנה אדמומיות בעור או פצעים ,יש לשים במקרה זה קומפרסים קרים על האזור לשם הרגעתו.
יש להניח לשיער ליפול בהדרגתיות בשבועות הראשונים של הטיפול,כיוון שזהו האפקט הרצוי של הטיפול כולו.
האם דיאטה משפיעה על הטיפול?
לדיאטה בדרך כלל אין השפעה על הטיפול מלבד החומר בטהקרוטן הנמצא בגזר וירקות אחרים,ולכן יש להימנע מצריכה מוגזמת של הירקות הללו,כיוון שהחומר נספג בעור וגורם לצבע וורוד ,דבר שמשפיע על אפקט הלייזר הרצוי .הלייזר במצב זה מתקשה להגיע אל שורשי השיער ולצרוב את השערה.בטהקרוטן נשמר לאורך שבועות בעור ולכן יש להימנע מצריכתו.
האם ישנן תופעות לוואי בעקבות טיפול לייזר?

שיטות שהיו קיימות עד כה כמו מריטה גילוח או מסיר כימי של שערות היוו בעיה בשל תופעות לוואי של כאבים וגירויים שונים.אמצעי הלייזר היוו פריצת דרך בתחום זה ,מן הראוי לפרסם אזהרות לשימוש בלייזר שכן הדבר עלול להיות בעייתי עבור צבע עור כהה וכן תופעות לוואי כמו צלקות שעשויות לצוץ עקב טיפול לא זהיר ולא מקצועי בתחום.

פתרונות הלייזר יכולות להיות יעילות לגברים בעלי שיעור יתר באזור גב ובטן.כמו כן בעלי גירויים ואדמומיות יתרה באזור המפשעה כוללת שיער חודרני ומכאיב.

לגבי נשים בפרט הסרת שיער יכולה להוות יתרון אסתטי כמו הסרת שיער באזור הפטמות,פנים,גב תחתון,מפשעה וכו'.הסרה זו תאפשר הרגשה טובה יותר עם חיזוק הביטחון העצמי הכרוך בהפגנת הופעה אסתטית, נקיה ומרשימה.
מי מוסמך לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר?
תהליך הסרת השיער מבוצע על ידי רופאי עור מומחים העורכים בדיקות מקדימות כדי לאבחן את סוג העור והטיפול הראוי לו. כל עוד המטפל אליו הגעתם לביצוע הטיפול הוא רופא מוסמך ו/או אחות מוסמכת הפועלת תחת פיקוחו של רופא מוסמך – אין כל סכנה בטיפול.

למי מתאים הטיפול בקרני לייזר ולמי לא?
מכשירי הלייזר מסווגים ע"פ אורך גלי-האור שהם פולטים, ומותאמים ע"פ צבע עור, סוג העור ומרקם השערה של המטופל.
בעלי עור בהיר: מכשירים הפועלים על גלי-אור קצרים
בעלי עור שחום: מכשירים הפועלים על גלי-אור בינוניים
בעלי עור כהה: מכשירים הפועלים על גלי-אור ארוכים
שיער בינוני עד עבה – מגיב היטב לטיפול, בעוד ששיער דק ופלומתי, בעיקר אם הוא בהיר – כמעט ואינו מגיב לטיפול בשיטה זו.
לבעלי שיער בלונדיני, ג'ינג'י בהיר מאד ושיער שיבה – הטיפול בלייזר אינו מתאים.
למי אסור לעבור טיפול בלייזר?
 הנוטלים רואקוטן (תרופה נגד אקנה)
 הנוטלים תרופות על בסיס זהב (למשל, נגד דלקת פרקים)
 חולי ויטליגו, שאצלם עלולה להיווצר תופעת כתמים כהים וכוויות באיזור הטיפול
 לא מומלץ לעבור הסרת שיער בלייזר באיזורים מקועקעים, מחשש לכוויות וצלקות
 בעלי היסטוריה של הרפס – מומלץ לעבור טיפול נוגד דלקות בטרם הטיפול במכשיר הלייזר
 אשה שצמיחת השיער שלה היא פתאומית – חייבת להבדק אצל רופא משפחה בטרם הטיפול, לבירור הבעיה ההורמונלית שבעטיה צומח השיער.
 אנשים שצבע עורם כהה מצבע שיערם – קרן הלייזר עלולה לשרוף את העור עוד בטרם הגעתה לשערה


תגידו, זה כואב?!
אז ככה...
בראש ובראשונה, ידוע שלכל אחד מאיתנו יש מד כח-סבל, שאומר לנו מתי די. (או שלא, אבל זה כבר נושא אחר...)
אבל נניח בצד לרגע את מה שידוע, ונעבור לעזרים הרפואיים, שתפקידם הוא להפחית מתחושת הכאב.
משחת אלחוש:כשמה כן היא – מפחיתה את הרגשת העקצוץ והצריבה בזמן הטיפול
מערכות קירור:כן, כן – סוג של מזגן נייד – ישנן מערכות קירור המובנות במכשיר הלייזר עצמו, וישנן כאלו הבאות כיחידה נפרדת, אותה אוחז הרופא המטפל או המטופל עצמו
 למהדרין מומלץ להשתמש בשתי השיטות בו-זמנית.



www.hasarat-sear-tip.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]