חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיווק בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמלות כלה בראשל"צ שלומי יקיר מעצב שמלות כלה שמלות כלה במרכז שמלות כלה

נושא המאמר: איך לבחור שמלת כלה בראשון לציון
מאת: רינת אברהמי   שמור מאמר למועדפים

ידעתי שיש בעיר שלי, ראשון לציון מספיק סלוני כלות ואין לי שום צורך להגיע לבירת השמלות- דיזינגוף ולהיסחף שם בשמלה שאצטרך לקחת עבורה משכנתא, לשלם דוחו"ת ולהזיע כל הדרך אל החופה.
אני מביאה לפניכם את רשמי המסע שלי ואת המסקנות.

אני תושבת ראשל"צ מאז שנולדתי , לפני כשנה הכרתי את החצי שלי בבית קפה בעיר ולפני כחודש הצעתי לו נישואים – כן, כן כרעתי ברך עם דמעות בעיניים וביקשתי את ידו, ממש כמו בסרטים. למען האמת אם הייתי מחכה להצעה שלו, עם נחת הרוח והאדישות שלו הייתי מתחתנת עוד חמש שנים, אם בכלל. קולולולולו קבענו תאריך ומקום ועכשיו התפניתי למושא חלומותיה של כל ילדה, נערה ואישה – שמלת הכלה. השמלה הנכספת שמאז ילדותי חלמתי אותה נפוחה כעוגת קצפת מתנופפת לה ברוח, מלאה באבני קריסטל נוצצות, מהודקת לגופי במחוך חונק המסתיר טפח ומגלה טפחיים. אז זהו, החלטתי שגם את זה אני צריכה לבדוק מקרוב, האם אני רוצה להתחפש לסינדרלה או להגיע בשמלת ערב קלאסית נשפכת ורכה?!!!

יצאתי למסע בראשון. המטרה הראשית : למצוא את שמלת חלומותיי בעיר שלי!
תת מטרות:
1. לבחור סגנון שיחמיא לי ויהיה נוח
2. מחיר – צריך להיות שפוי עד 6000 ₪
3. יחס – אני מאוד רגישה וזקוקה לאהבה, חיוך ובטחון

המסע: נכנסתי לאתרי האינטרנט וכבר שם בחרתי 5 מקומות בהם אבקר ואמדוד שמלות.
המקומות: כלה יפה, פעם בחיים, שלומי יקיר, סבינה ואיציק אמיר
הסגנון – אוי אוי ואבוי לי שחשבתי שאתחתן בשמלה נפוחה ומלאת שכבות, כל שמלה שמדדתי מהסגנון הנפוח היה נראה עלי מטופש, מביך ולא קשור למציאות. מחוך? לוחץ, מכאיב וממש ממש לא נוח. הסגנון הקלאסי(ולא הסקסי מדי) ישב עלי מדהים – נוח, מחמיא והרגשתי בו ממש ממש אני. הגזרה שהכי החמיאה לי היא דווקא שמלה במפתח קולר עם כיווצים הנשפכת מהמותן ועד למטה מסאטן חלק וקלאסי, עיצוב בקו נקי ומחמיא במיוחד, לא צעקני ואפילו די שמרני.
יחס – רוב המקומות היו בסדר, אבל לא מספיק – אחד מהם היה יותר מדי מתאמץ ולא נתן לילהרגיש בנוח, שניים היו חסרי סבלנות ולא נתנו לי למדוד יותר מ 3 דגמים,וגם קבעו איתי ועם עוד 2 בנות באותו הזמן !!! באחד מהם לא מדדתי בכלל כי השמלות פשוט לא נראו לי ובמקום אחד ויחיד זכיתי ליחס מיוחד במינו, הגעתי לשם כבר די מותשת אבל האנרגיות במקום היו כל כך טובות שמייד חזר אלי מצב הרוח והחיוך והשאר כבר היסטוריה. (שם כמובן מצאתי את שאהבה נפשי, מייד תגלו)
מחיר – המזל פשוט שיחק לטובתי וכמו בתורת הסוד הכל התחבר יחד וכל מה שביקשתי קיבלתי, כי כנראה ככה כיוונתי. המחיר הכי טוב שקיבלתי עבור השמלה שהכי אהבתי במקום שהרגשתי בו כמו בבית הוא מחיר מדהים – 5200 ₪ לתפירה חדשה!!! בכל המקומות האחרים , לא רק שאף שמלה לא ישבה עלי בול, לא זכיתי ליחס כזה מדהים ובכלל לא מצאתי את הסגנון שלי גם המחיר היה די גבוה, לתפירה חדשה התחילו איתי ב 6900 ₪.
איכות – איכות התפירה והגימורים ברמה המאוד גבוה הייתה בשני מקומות בלבד, השאר ממש אכזבו – אימא שלי תופרת מנוסה וראתה בעיניים מקצועיות, תפרים שנפתחו, חוטים שיצאו, גזרות לא מחמיאות במיוחד וקאפות של חזה ממש מזעזעות.

עכשיו המסקנות: מכל חמשת מעצבי שמלות הכלה שבדקתי בראשל"צ בחרתי במעצב שלומי יקיר שמבחינתי עמד באומץ וגבורה בכל הקריטריונים. אני מאושרת שיש גם מקומות כאלה בראשון- מקצועיים, בסגנון נקי קלאסי, רך ולא מתיימר ובגזרות ממש מחמיאות, עם יחס מקסים ואמיתי ובמחיר הכי הוגן שיכולתי לקבל. תודה שיש גם כאלה!
בהצלחה לכל הבנות בחיפוש אחר השמלה הנכספת ותאמינו לי יש לנו הכול בעיר שלנו – אל תחפשו רחוק תחפשו קרוב כי ככה זה... מזל טוב!
למי שרוצה לראות את השמלה שלי : דגם 11 קולקציה 2009 : http://www.mitchatnim.co.il/members/shlomiyakir/




www.sk1000.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רינת אברהמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]