חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גם לחולי פוליו שנפגעו במחלה לפני קום המדינה מגיע פיצוי - חוק הפוליו - פוליו - עורך דין פוליו - עו"ד פוליו - חוקי פוליו - זכויות פוליו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיוור אלקטרוני ניוזלטר 6 טיפים לניוזלטר מנצח אקטיב טרייל

נושא המאמר: 6 טיפים לניוזלטר מנצח
מאת: אקטיב טרייל - פתרונות דיוור אלקטרוני (www.activetrail.co.il)   שמור מאמר למועדפים

כל מי שמפרסם ניוזלטר כבר יודע שאספקת תזרים של תכנים רלוונטיים וראויים לפרסום יכולה להיות אתגר לא פשוט. הרעיון הוא לספק למנויים תכנים אשר יהיו מעניינים מספיק מחד וישרתו את מטרות הדיוור מאידך. ריכזנו עבורכם שישה טיפים שיעזרו לכם להמשיך לייצר תכנים איכותיים לאורך זמן.

1. פתחו ושמרו תוכן רזרבי
תמיד עוזר שיש קצת תוכן מוכן ליום סגריר (או יותר נכון לתקופת הבצורת). השתדלו להחזיק מאמר או שניים אשר אינם תלויי זמן, והסיכוי שיתיישנו ויהפכו ללא רלוונטיים קטן. החיסרון בשיטה זו הוא שהיא עלולה לגרום למצב שבו מסתמכים על התוכן הרזרבי ומתעכבים בפיתוח תוכן חדש. כדי להימנע מכך יש לוודא שהשימוש בחומר הרזרבי נעשה רק במקרים בהם אין ברירה אחרת.

דרך אגב, כדאי להחזיק תיקייה מיוחדת במחשב אליה ניתן להעביר תכנים ואתרים אשר קשורים לתחומי העניין ש הניוזלטר שלכם באופן מיידי כאשר אתם נתקלים בתכנים אלה. באופן זה לא ילכו לאיבוד מקורות מידע שבהם נתקלתם בעבר ולא תצטרכו לחפש אותם שוב.

2. העבירו את הכדור לקוראים
בטופס הרישום השאירו שדה שבו יוכלו המנויים החדשים להציע תכנים שעליהם הם מעוניינים לקרוא. עודדו את המנויים לשלוח פידבק בנוגע לניוזלטר שלכם, איזה נושאים הם אהבו? על מה הם רוצים לקרוא עוד?

דרך אגב, אם כבר מדברים על תגובות מלקוחות, אתם מכירים את התגובות האוטומאטיות למינן (out of the office וכו’). עברו על ההודעות הללו מזמן לזמן ותוכלו לגלות מידע נוסף על חלק מהמנויים שלכם (מקום העבודה, תפקיד וכו’).

3. הירשמו לניוזלטר של המתחרים
גם אם אתם מספר 1 בתחום, תמיד כדאי לדעת על מה מדברים המתחרים. מעבר לעובדה שכך תקבלו מקור נוסף של מידע על מהלכי המתחרים (פיצ’רים חדשים, מבצעים וכו’) תוכלו לפעמים לקבל פוינטר או רעיון טוב לתוכן בניוזלטר. אל תעתיקו מהם כמובן, אלא ספקו תוכן איכותי יותר באותו הנושא.

4. דברו עם נציגי שירות הלקוחות ועם אנשי המכירות שלכם
אלה האנשים אשר נמצאים בקשר מיטבי עם לקוחות הארגון (הם הרי נמצאים איתם בקשר יום יומי). שאלו אותם מהם השאלות הנפוצות של הלקוחות, ובררו מהם התחומים שכדאי להדגיש מנקודת מבט שיווקית של הארגון.

5. מחזרו
לא חובה לפרסם רק חומר חדש ומקורי בניוזלטר שלכם. השתמשו בחומרים קיימים (כגון מאמרים ופרסומים לעיתונות), במיוחד אם סביר להניח שמנויי הניוזלטר לא פגשו תכנים אלה בעבר. מומלץ מאוד לנצל פעילות פנים ארגונית (כגון מחקרים וסטטיסטיקות) לייצור חומר מקורי ללקוחות המבוסס על תכנים אלה. אם יש לכם בלוג לדוגמא, אתם יכולים להעביר ממנו תכנים לניוזלטר. באופן זה הניוזלטר שלכם הופך לערוץ שבו יכולים המנויים להתעדכן בתכנים הטובים ביותר גם בלי לבקר באתר שלכם לעיתים קרובות.

6. שקלו מחדש את הפורמט
אם התברר לכם שאתם ממש נאבקים למצוא תכנים חדשים בכל פעם שמתקרב מועד הפצת הניוזלטר, כדאי להתחיל לחשוב על שינוי בפורמט. אולי כדאי להוריד קצת את תדירות המשלוח של הניוזלטר? ואולי כדאי דווקא להוריד את כמות התוכן? אין טעם בפרסום לשם פרסום בלבד, ואם לא תספקו חומרים מעניינים ורלוונטיים מספיק תתחילו לאבד את המנויים שלכם, ומהר. מכיוון שבדיוור אלקטרוני יש אלמנט חזק של אמון, תוכן גרוע עלול לעורר טינה אצל הלקוחות שבטחו בכם וקיבלו לבסוף דיוור שרק מבזבז להם מקום בתיבה.

בכל מקרה מומלץ לבצע שינויים בפורמט מדי פעם, אך חובה לבדוק את השפעת השינויים על היעילות של הדיוור (בהתאם ליעדים שהגדרתם לקמפיין).

מאמרים נוספים ומאגר טיפים ניתן למצוא בבלוג של אקטיב טרייל: http://www.blog.activetrail.co.il

www.activetrail.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אקטיב טרייל - פתרונות דיוור אלקטרוני (www.activetrail.co.il) שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]