חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קופירייטר עד הדלת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק עסקים הדרכה מינוף

נושא המאמר: הפיתרון הרב-שכבתי
מאת: לירון יונג   שמור מאמר למועדפים

הפתרון הרב-שכבתי

חשבו לרגע איך הייתם מגיבים אילו נציע לכם מישהו לבחור בין סכום חד פעמי של 100 אלף דולר במזומן , או תשלום של סנט אחד שיכפיל את עצמו על יום , במשך חודש ימים.
למי שמבין את החישוב לא יהיה כל קושי להחליט הוא יבקש את הסנט , מפני שהוא יבין שאחרי שלושים ואחד ימי הכפלה ( בהנחה שההכפלה הראשונה נעשתה ביום הראשון ), הסנט הזה יהפוך ל-21 מיליון דולר. זוהי צמחיה בטור גיאומטרי . שיווק רב שכבתי (שר"ש) בונה את העסק שלכם על בסיס חישוב מתמטי.
הבה נראה מקרה היפותטי. נניח שבחודש הראשון לעבודתכם גייסתם חמישה אנשים . אחר כך , בחודש השני , כל אחד מחמשת האנשים האלה הביא חמישה אנשים נוספים . אם התהליך יימשך ללא הפרעה במשך שישה חודשים , יהיו לכם בסופו של דבר 19,530 מפיצים במערך המכירות ( ( Downline שלכם (זהו המושג לשר"ש לתיאור מספר הכולל את האנשים שהצטרפו לצוות המכירות בעקבות מאמצי הגיוס שלכם). עכשיו נניח שכל אחד מאנשים במערך המכירות שלכם קונה מדי חודש מלאי בשווי של 100 דולר . אם תקחו לעצמכם עמלה של 10 סנט בכול מכירה , העמלה הכוללת שלכם תגיע בחודש השישי ל-195,300 דולר. וההעמלות האלו ימשיכו לגדול חודש אחרי חודש.

מובן מאליו שזוהי דוגמה פשטנית ואידיאלית מאוד. שום עסק אינו דופק "כמו שעון".
שיעור הנשירה בקרב המגויסים לשר"ש גבוה למדי. רוב האנשים ייאלצו לעבור שלבים רבים של ניסוי וטעייה לפני שיצליחו למצוא חמישה אנשים טובים שיוכלו לצאת ולגייס חמישה אנשים נוספים. מסיבה זו, רוב השווקים המרושתים מקבלים הכנסות צנועות בלבד. אבל בשביל המעטים המיוחדים , בעי המרץ , החזון וההתעקשות הבלתי נלאית לפרוץ כל מכשול , מבנים של עמלות רב-שכבתיות מהווים הזדמנות מיוחדת במינה להקים מערך מכירות שיצמח בטור גיאומטרי , שנה אחרי שנה. רבים מהם מצליחים בכך.

עברנו דרך ארוכה מאז הימים שבהם רוב הציידים האינדיאנים משלמים עור של ביבר אחד לכל סירה תמורת הזכות להצטרף לחבורה שתסחר בעורות. שר"ש העלה את עיקרון המינוף למדרגה של מדע כמעט. חברות המשתמשות היום בשיטת השר"ש מגיעות בדרך כלל לשיעורי צמיחה שלא נשמעו כמוהם בעסקים הקונוונציונליים .

"רוב עורכי העיתונים הכלכליים מתרגשים כשהם מגלים חברה שהמכירות או הרווחים שלה זינקו אל על ב-20 אחוזים בשנה שחלפה " , כותב דנקן אנדרסון , העורך האחראי של כתב –העת Network Marketing Lifestyles . "אבל בשיווק מרושת , שיעורי צמיחה של 100 אחוזים בשנה אינם דבר יוצא – דופן בשלבי ההתרחבות המוקדמים של עסק מצליח.

קיצורו של דבר , ההזדמנות מעולם לא הייתה גדולה יותר. מי שיחליט היום לעבור לשיווק מרושת ייהנה מיתרון מיוחד: הוא ייכנס לענף בדיוק ברגע שהוא נכנס לשלב התפתחות חדש, רב עצמה.
שר"ש אינו נחשב עוד לעסק לא בשל , השורץ נוכלים הרוכלים בתכניות להתעשרות מהירה. חברות מכובדות כמו סיטיגרופ, MCI ו – IBM מוכרות את שירותיהן מתוך אמון , באמצעות מערכי מכירות רב-שכבתיים .
אסטרטגיה עסקית חזקה זו נעשתה לעמוד השדרה של כלכלת המאה ה-21.

מפרי עיטו שלי :
" הגל הרביעי " מאת ריצ'רד פו.
לפרטים נוספים: [email protected]

www.aloevera1.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לירון יונג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]