חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול בNLP





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האסתטיקה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכשיר גלווני מכשיר לטיפול בעור העלמת קמטים אנטי אייג'יינג

נושא המאמר: טיפול בקמטים ובהבהרת עור באמצעות קרני אור אינפרא אדום
מאת: שי כהן   שמור מאמר למועדפים

טיפול בעור בעזרת קרני אור אינפרא אדום רחוק

גלי הפוטון מסייעים לעור בספיגת חומרי הזנה ולחות, מבהירים כתמים ומייפים את העור, מעכבים את הזדקנות העור והקמטים מכווצים נימי דם מורחבים, מכווצים נקבוביות ומהדקים את העור.
תיאוריה
מכשיר היופי החכם לעיסויי באניון משלב טיפול בטכנולוגית קרני האור ומאמץ בפעילותו את תיאורית האופטיקה תורת האור, ממיס ומפרק במהירות כתמים וכתמי גיל, כולל כול סוגי הפיגמנטציה שנוצרת במהלך השנים על פני העור. מתוך מולקולת האור נבחרים אנרגיות אור בעלי אורכי גל שונים אשר מעוררים בעדינות התכווצויות בעומק העור, מסיר נימי דם מהפנים(נימים מורחבים), מחליק קמטים, מכווץ נקבוביות, מחדש את מרקם העור ומבהיר, מעבה את סיבי הקולגן, מגביר את גמישות העור, מספק לחות במהלך הטיפול, משפר את מראה עור הפנים, מנקה פצעונים ומרפא אקנה וצלקות. בשעה זו בתי חולים ומרכזי יופי פרטיים רבים מקדמים את השימוש לטיפולי עור בטכנולוגית הפוטון. אך עקב מחירו הגבוהה של הטיפול נמנע הטיפול מנשים רבות הרוצות להשיב את העור לצעירותו ולטפח את העור. היום תודות למכשיר הנייד לעיסוי באניון שפותח באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המשלבת שני טיפולים בשימוש אחד, נשים רבות יכולות לטפל בעצמן, לחדש את עור הפנים ולהשיב מראה צעיר, בריא ורענן.

פוטון הוא חלקיק הנושא כוח האלקטרומגנטי, אשר בצורתו הנצפית הוא חלקיק של קרינה אלקטרומגנטית. הוא חסר מסת מנוחה ולכן נע במהירות האור. הספין שלו הוא 1. על פי עקרון השניוּת, ניתן לתאר כל חלקיק כגל ולהיפך, בהתאם לתצפית. לכן ניתן לתאר את האור כגל של שדה אלקטרומגנטי, או כשטף של חלקיקים, הנקראים פוטונים. לפי תורת השדות הקוונטית פעולת כל שדה היא תוצאה של שחלוף חלקיקים וירטואליים (זאת אומרת שאינם בני צפייה) נושאי כוח. במקרה זה פעולות השדה החשמלי והמגנטי, למשל משיכה בין מטען חיובי לשלילי, הם בעצם שחלוף של פוטונים. זאת אומרת שהפוטונים אינם חלקיקי אור בלבד. התיאוריה המיוחדת לכך נקראת אלקטרודינמיקה קוונטית.

מכשיר העיסוי באניון משחרר קרני אור אופטיות בתדר של 630 ננומטר. הגלים המקרינים אל תאי העור מגבירים במהירות את חידוש ותחיית התאים, משפרים את הקולגן וסיבים גמישים ומארגנים אותם מחדש. מסירים גרגירי פיגמנט, משפרים נימי דם ומכווצים נקבוביות. הכול באחד, מכשיר הפוטון משפר במהירות את מראה העור ותחושתו וגורם למראה צעיר ורענן.

שאלות נפוצות

האם ישנם תופעות לוואי כלשהן לשימוש במכשיר החכם לעיסוי באניון?
המכשיר בטוח לשימוש והשימוש בו הוא ללא תופעות לוואי.

האם חשים כאב במהלך הטיפול במכשיר?
מכשיר משתמש בהקרנת גלי אור על מנת לרפא את העור, לא השימוש לא כרוך בכאב או צריבה מקרני האור.

במשך כמה זמן עליי לטפל בעזרת המכשיר? האם לטיפול השפעות כלשהן על שיגרת היום או מחוץ לבית?
בדרך כלל מומלץ לטפל 16 דקות. הטיפול לא יגרום לבעיות עור כלשהן הוא יגרום לעור להיות בהיר ומעודן יותר. כך שאין כל השפעה על שיגרת היום או מחוץ לבית. אך ביום הטיפול מומלץ להימנע מחשיפה לקרינת השמש או להשתמש בתכשיר נגד קרינה בעל מקדם הגנה גבוה על מנת להימנע מרגישות בעור.

למי מתאים השימוש במכשיר הפוטון?
השימוש במכשיר מתאים לכל מי שיש כתמי עור, רפיון עור, קמטוטים זעירים ועור מזדקן ואשר מייחלים לשפר את מרקם ומראה העור. הטיפול מחליק את העור יעיל במיוחד לבעלי עור מחוספס, נקבוביות נוקשות, פצעונים, צלקות ונימי דם מורחבים.

למי השימוש במכשיר הפוטון אינו מתאים?
למרות שהמכשיר בטוח לשימוש וללא תופעות לוואי, ישנם אנשים מסוימים שעליהם להימנע משימוש במכשיר:
א. אלה אשר רגישים לקרני השמש ונוטלים תרופות מתאימות.
ב. נשים בהריון.

האים השימוש במכשיר מזרז את הזדקנות העור?
זוהי שאלה שכולם מודאגים ממנה, הזדקנות העור כתוצאה מחשיפה לא נכונה לקרני השמש הורסת את עורנו וגורמת לעור להזדקן. לאחר השימוש במכשיר מבנה העור ישתנה, במיוחד יתחדשו סיבים גמישים ומעבר לפעולת ריפויי העור, העור לא יזדקן במהירות וישמר יפה ומטופח.

מה זה פאר אינפרא רד Far infrared red?
ספקטרום קרינת השמש מכיל קרניים נראות וקרניים בלתי נראות. הקרניים הנראות הם : אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול כהה (אינדיגו) כחול, וסגול (צבעי הקשת) הקרניים הבלתי נראות הם: אולטרה סגול, קרני X, גמה , קרניים קוסמיות ,ומצד שני ואינפרא רד, גלי מיקרו- גל , גלים ארוכים, גליים חשמליים. גלים אלקטרו מגנטיים שנמצאים בין מיקרו-גלים לבין קרני אור נראים נקראים גלי אינפרא רד . אורך גלי האינפרא רד נע בין 0.76 מיקרון ל 1000 מיקרון ,מחולקים לתחום קרוב,(0,76 עד 1.5 מיקרון) אמצע (1.5 עד 4 מיקרון ) ורחוק ( מיקרון ו 4 עד 1000 מיקרון).
התכונות פיסיקליות של פאר אינפרא רד הם:
א. בלתי ניראה
ב. ליניאריות, השתברות, החזריות,
ג. לאחר שנספגו ע"י כל מני אובייקטים יש להם את היכולת ליצר חמימות בהרמוניה עם החום הטבעי הנפלט מהאדם.
ד. היכולת לחדור עמוק לתוך גוף האדם 5 עד 10 ס"מ.

מהם אנרגיה, רעידות (ויברציות) ותדר תהודה?
מאז המפץ הגדול לכל דבר ביקום יש רעידה, ויברציה. אטומים, מולקולות וכל סוג של חומר שנותנים לו אנרגיה רועד. למשל מים רותחים בקומקום. כאשר זרם חשמלי עובר דרך נורת להט הנורה מאירה האור אותו אנו רואים אור זה הינו רעידה של החומר ממנו עשוי חוט הלהט – טונגסטן שרועד בתדר שאנו יכולים לראות וכך מאירה הנורה. תדר התהודה הטבעי של מולקולות המים וחומר אורגני (10 מיקרון נימצא בתחום פאר אינפרא רד (אורך גל מ5- עד 15 מיקרון ), לכן מים וחומרים אורגניים סופגים אנרגיה בקלות מקרינת גלי פאר אינפרא רד היות וה פאר אינפרא רד הוא בתדר התהודה שלהם, הם רועדים במרץ בתדר זה והם יכולים להקרין ולקלוט פאר אינפרא רד. נקרא גם תהודת ספיגה (Resonance Absorption ) היות ויש יותר מים בתוך הגוף מאשר בעור קרני פאר אינפרא רד חודרים לגוף לעומק של 5-10 ס"מ.

אפקט קרני פאר אינפרא רד
פאר אינפרא רד גורם למולקולות המים להיכנס לתהודה , גורם להפעלת מולקולות המים בתוך תאי הגוף והדם, משפר את זרימת הדם ומצב הבריאות , גוף האדם מכיל יותר מ % 70 מים (H2O) . היות וגוף האדם הוא מצבור ביולוגי, מספר רעלים לא יכולים לצאת מהגוף מידית, והם נצברים בגוף. למשל גזים רעילים כמו תחמוצת גופרית, דו תחמוצת הפחמן או חומרים רעילים כמו כספית וכלור כשהם פוגשים מולקולות של מים , הם מתחברים (encapsulated ) לאשכולות של מים. כאשר רעלים אלה מצטברים ,זרימת הדם נחסמת ואנרגית התאים נחלשת. כאשר קרני פאר אינפרא רד של 10 מיקרון ניתנים למולקולות המים , הם מתחילים לרעוד, רעידה זו מחלישה את הקשר של האטומים שמחזיקים את הקשר של מולקולות המים . כאשר נשברות מולקולות המים שהיו מחוברים (encapsulated) הגזים ושאר החומרים הרעילים משתחררים ועוזבים את הגוף דרך השתן והזעה. תופעה נוספת (מקבילה לנ"ל) היא הורדת החומציות של הגוף , כמובן שה פאר אינפרא רד מחמם לנו את הגוף מה שמשפר את התפקוד שלו. קוטל בקטריות – אין ריח גוף (זעה).

שימושים בטכנולוגית ה פאר אינפרא רד
• שימושים רפואי בעזרת הקרנת קרני פאר אינפרא רד בעצמה גבוהה.
• שימושים קוסמטיים לטיפול בעור הפנים והגוף.
• החלפת מיקרו גל הרגיל למיקרו גל פאר אינפרא רד (יותר בטוח – איון קרינה)
• מטהרי מים – קוטלי בקטריות, מסירם יונים של מתכות כבדות כמו עופרת, כרום, ומגנזיום, המים הרבה יותר טעימים ועושים תה וקפה משופרים.



www.medical-beauty.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]