חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
להיות עצמאי





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק באינטרנט קידום אתרים

נושא המאמר: כיצד להגיע למקום הראשון בדף התוצאות של גוגל
מאת: זהר עמיהוד   שמור מאמר למועדפים

אם אתה נמצא במקום הראשון או בין המקומות הראשונים בדף התוצאות על פי מילות מפתח – אתה יכול לצפות לגולשים רבים באתר שלך אשר מתעניינים בשירותים או במוצרים שלך. התוצאה יכולה להתבטא בעלייה במכירות. זאת הסיבה לכך שרבים רוצים להיות במקום הראשון או בשלישייה הפותחת...
אנשים רבים אינם יודעים מה צריך לעשות כדי ל"שכנע" את גוגל שהאתר שלהם יותר רלוונטי לשאילתת החיפוש מבין מיליוני אתרים שנמצאים באינטרנט. יש ארבעה כללים פשוטים שיעזרו לך להביא את האתר שלך לעמוד התוצאות הראשון של גוגל:
כלל מספר 1: אל תנסה לרמות את גוגל
מנוע החיפוש גוגל, וגם כל מנוע חיפוש אחר, רוצה להציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר לשאילתת החיפוש. מבחינת גוגל, אתר רלוונטי הוא האתר הטוב ביותר.
תוכל בקלות לבחון את הרלוונטיות של כל דף שבאתר שלך, אם תשאל את השאלה הבאה: "אם גולש שהציג שאילתת חיפוש (מילה אחת או כמה מילים) יגיע אל הדף הזה, האם הדף הזה יהיה רלוונטי עבורו?" אם הדף לא ממש רלוונטי, או לא בדיוק רלוונטי, גם גוגל יבין זאת במוקדם או במאוחר.
אם הדף כולל רק פרסומת וקישורים, אז קרוב להניח שלא יזכה בדירוג טוב.
בכל פעם שאני מציג בפני אנשים (במהלך ייעוץ או הדרכה) את דרך הפעולה של גוגל, קם מישהו עם "רעיון גאוני", כדבריו: לעבוד על גוגל!? בדרך כלל "רעיון" זה כבר כלול ברשימת "מה-לא-לעשות" שגוגל מפרסמת בגלוי. התשובה שלי במקרה כזה: "תפסיקו לחשוב איך לרמות את גוגל, ובמקום זאת תתרכזו בתוכן."
מאמר בנושא אתר רלוונטי פורסם כבר בקפה.
כלל מספר 2: הדפים שלך חייבים להראות לגוגל שהם אכן רלוונטים
אתר שעיסוקו "מכוניות משומשות" לא יקבל דירוג גבוה עבור הביטוי "עיסוי הוליסטי". עם זאת, בוודאי יתקבל דירוג טוב הרבה יותר עבור דף המכיל את הביטוי "חלקי חילוף", כי הוא שייך לנושא שבו עוסק האתר.
הבעיה היא שגוגל צריך למצוא שהדף הוא אכן בנושא "חלקי חילוף". מסיבה זאת, חייבים לבצע אופטימיזציה (SEO) על הדף. אופוטימיזציה פרושה שיהיה יותר קל לגוגל למצוא מהו נושא הדף.
כאשר גוגל מבקר בדפים של האתר, הוא בוחן את המרכיבים הבאים:
• מבנה הכתובת (url),
• תוכן כותרת החלון,
• תגיות meta,
• תוכן הדף כפי שרואה אותו הגולש,
• כותרות,
• טקסט המתאר את התמונות,
• קישורים פנימיים,
• קישורים מדף זה אל אתרים אחרים,
גוגל גם "חוקר" מרכיבים רבים אחרים שנמצאים בקוד הדף.
כל רכיב המכיל את ביטוי המפתח שלך, ששייך לתוכן האתר וייעודו, מאותת לגוגל שהדף שלך רלוונטי לאותה מילת מפתח. אין זה אומר שאפשר לשים מילת המפתח בכל רכיב שהוזכר לעיל ולחשוב שבזאת הסתיימה העבודה.
הסכנה היא שמרוב התלהבות, תציף את הדף באותו ביטוי מפתח (מילה אחת או יותר). גוגל יראה בזה Spam ויעניש אותך בהרחקה. לכן, חשוב שתבצע תהליך SEO לרכיבים הנכונים, בתדירות ובצפיפות הנכונה. פעולה זו אמנם גוזלת זמן, אבל חייבת להעשות, והעיקר – שכרה בצידה..
כלל מספר 3: אתרים אחרים חייבים לאשר שהדפים שלך רלוונטים
בנוסף לפענוח תוכן הדפים באתר שלך, גוגל מאוד מחשיב קישורים של אתרים אחרים אל האתר שלך. באופן בסיסי, אתרים אחרים חייבים לאשר שאכן הדף שלך רלוונטי למילת מפתח מסוימת. אם לאתרים שונים חשוב להפנות אל האתר שלך, סביר להניח שגם הגולשים יתעניינו בו.
ככל שיש יותר אתרים עם קישור לאתר שלך, האתר שלך ייראה יותר "חשוב" לגוגל. ככל שיותר אתרים יקשרו אליו עם מילת המפתח, כך האתר יהיה בעל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש לאותה מילה או ביטוי. דף שעבר תהליך SEO לביטוי "חלקי חילוף" יקבל דירוג גבוה יותר אם אתרים רבים יקושרו אליו עם הביטוי "חלקי חילוף".
הקישור עצמו חשוב, אבל חשוב גם מהיכן מגיע הקישור, כאשר הקריטריון הוא "רלוונטיות". לקישור מאתר בנושא מכוניות אל דף "חלקי חילוף" יש משקל גדול יותר מקישור שיהיה אל אותו דף מאתר של חנות פרחים. מכיוון שכך, יש להשקיע זמן במציאת אתרים רלוונטים שיהיו מוכנים לעשות אליך קישור.
כלל מספר 4: לאתר חייב להיות "גיליון נקי"
גיל האתר וההיסטוריה שלו גם הם נלקחים בחשבון על ידי גוגל. ככל שהאתר יותר "ותיק" הוא יקבל דירוג גבוה ביתר קלות.
במידה ורכשת שם דומיין, כדאי לוודא שלא נעשה בו שימוש קודם שגרר עונשים על ידי גוגל. זו יכולה להיות בעיה גם אם הוחלפו התכנים באתר.
סיכום
במאמר זה נסקרו 4 כללים פשוטים שיכולים להנחות את מפתח האתר ואת הבעלים שלו כיצד להשיג דירוג גבוה בדף התוצאות של גוגל. החלת הכללים האלה על האתר שלך יבטיחו לך שהוא יתמודד על המקום הראשון ברשימת התוצאות. אין זו פעילות חד-פעמית, וגם לא כדאי לבצע את הכל בפרק זמן קצר. זכור, גוגל רוצה לראות פעילות לאורך זמן ולא התפרצויות.
בהצלחה.

זהר עמיהוד, שיווק וקידום אתרים באינטרנט. מרצה במרכזי טיפוח יזמות ובג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס בנושאי שיווק באינטרנט. תואר ראשון כלכלה וניהול, תואר שני במינהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל-אביב, מוסמך מטעם חברת מיקרוסופט, מחבר הספר HTML & CSS למפתחי אתרים באינטרנט ושותף בכתיבה ועריכה של עשרות ספרים אחרים בנושאי מחשבים. יזם ומנהל אתר "מועדון קריאה".
זהר עמיהוד
לממש את הפוטנציאל של אתר האינטרנט שלך.
להביא יותר לקוחות וליצור יותר מכירות/פניות
052-8200895 09-8910462
[email protected]


www.read4free.co.il/im.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זהר עמיהוד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]