חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הגדלת חזה בצורה טבעית





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום בניית אתרים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים עיצוב אתרים אחסון אתרים חנות

נושא המאמר: טיפטם ליצירת אתר מנצח בתהליך בניית אתרים
מאת: דרור שתיוי   שמור מאמר למועדפים


אחרי שאנו מכינים את האתר בתהליך בניית אתרים, עליכם לשאול את עצמכם האם האתר הזה הוא אתר שיעורר את הרצון לקרוא בו? האם הגולשים שיכנסו לאתר יעיפו בו מבט ומיד ילחצו על לחצן בדפדפן כדי לצאת ממנו או שהם יישארו מעט ויבדקו מה שיש לכם לומר? האם אתר זה יהיה אתר לביקור חד פעמי או שהגולשים יוסיפו אותו לרשימת המועדפים?. נדגיש להלן מספר נקודות שיהפכו את האתר שלכם לאתר מנצח.

הדבר החשוב ביותר לבניית אתר הוא תוכנו שלהדף והחלק הארי של אתרי אינטרנט הם מסמכים כתובים הבנויים ממילים וממשפטים. לכן חשוב ביותר בתהליך בניית אתרים להשקיע את מירב המאמצים בכתיבת המלל, כלומר בטקסט שברצונכם להציג באתר. עליכם לחשוב בזהירות על מה אתם רוצים לדבר באתר שלכם ולעשות את הדף למקום של חוויה אמיתית. אם אתם בונים אתר עבור חברה, האתר צריך לשקף את מדיניות החברה, את קהל היעד שהוא פונה אליו ואת הנושא המרכזי שהוא מציג. אם אתם בונים דף אינטרנט פרטי, השקיעו את עיקר המאמץ בצד האישי:

כאשר אתם כותבים בתהליך בניית אתרים כתבו בהתלהבות. אם הנושא שאתם כותבים עליו חשוב לכם ומלהיב אתכם, תנו גם לקוראים להבחין בכך. כתבו במילים שלכם וכפי שאתם מדברים, זה יהיה הייחוד שלכם, אך הקפידו שלא לרדת מרמה מינימאלית מסוימת של איכות.

רובנו אינם מצליחים לבטא את עצמנו כמו שהיינו רוצים כבר בפעם הראשונה. קראו כמה פעמים את הטקסט ושימו עצמכם בנעליהם של הגולשים. האם מה שכתבתם נשמע הגיוני? האם נעים לקרוא את זה? ומעל הכל חזרו ובדקו לוודא שאין בטקסט שגיאות כתיב. אם אינכם בטוחים בעצמכם בכל הקשור לכתיבת טקסטים, בקשו מחבר ומאחד מבני המשפחה לקרוא את החומר ולהעיר הערות בונות.

בעת כתיבת הטקסט בתהליך בניית אתרים, השתמשו במספר מינימאלי של סימני קריאה. כמו כן אל תדגישו מילים בטקסט בצורה מוגזמת.

הימנעו משימוש מוגזם בסגנונות גופנים כמו מודגש, נטוי וכדו'. במרבית המקרים הם מקשים על הקריאה.
כתבו בצורה ברורה, בקיצור ובתמצות. אם אתם משתמשים בעובדות ובסטטיסטיקות, הביאו ציטוטים המחזקים את טיעוניכם.צאו תמיד מנקודת הנחה שהגולשים באתר הם חסרי סבלנות והביאו להם את הדברים בצורה ברורה ונקייה.

למרות שאין חוקי ברזל לארגון אתרים, קיים עיקרון אחד שמרבית המעצבים ממלאים אחריו: לכל נושא דף נפרד. יחד עם זאת חשוב שלא להכין עמודים עמוסים במלל. מחקרים מראים שחלק ניכר מן הגולשים באתרים אינם אוהבים לגלול עמודים. הם רוצים לראות בכל פעם מסך אחר ולעבור ממנו לדף אחר. כדי להימנע מן המכשלות האלה בתהליך בניית אתרים, רצוי שתשקלו את האפשרות לחלק נושאים ארוכים לנושאי משנה קצרים יותר ותקדישו דף מיוחד לכל נושא משני כזה.

מרבית הגולשים מתחילים את הסיור בדף הבית של האתר שלכם. לפיכך הפכו את דף הבית שלכם למעין לוח טעינה אלקטרוני שייתן לגולשים אפשרות להיכנס ממנו לכל מקום באתר ונסו לבנות את דף הבית כך שהגולשים יוכלו להתמצא בו.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בתהליך בניית אתרים הוא העקביות. כאשר הגולשים לוחצים לעיתים על לחצני הקישור, אין להם מושג לאן הם יגיעו בסופו של דבר. אם תשתמשו במראה עקבי כולם ידעו שהם נמצאים עדיין באתר שלכם. למשל, אם יש לכם לוגו או תמונה שמאפיינת את האתר שלכם, הכניסו עותק שלהם בכל אחד מן הדפים, או אם אתם מעוניינים ליצור עיצוב גרפי לכל אחד מן העמודים, מקמו את התמונות לפחות, במיקום זהה בכל העמודים. רצוי גם שכל אחד מהדפים יכלול קישור בחזרה לדף הבית.

ארגנו את הדפים כך שיהיה קל למצוא בהם דברים במהירות, תוך שימוש מושכל בכותרות. הוסיפו מעת לעת חומר חדש לאת, כדי לדרבן גולשים לשוב אליו עוד ועוד. כדאי גם שתסמנו את החומר החדש בסימן כלשהו כדי שהגולשים ישימו לב לשינויים שביצעתם.

כדי להקל על הקריאה באתר, אל תוסיפו בעת תהליך בניית אתרים, רווחים או סימני ניקוד מייד אחרי התגית או לפני התגית . כמו כן נסו מדי פעם את כל הקישורים באתר ובדקו אם הם עדיין מובילים למקום הרצוי. סדרו את הדפים שלכם בצורה שקל יהיה למצוא בה דברים שונים באתר, באמצעות הוספת חומר חשוב בחלקו העליון של הדף וצרו תוכן עניינים עבור מאמרים ארוכים.

השתדלו להשתמש בתמונות שאינן גדולות מדי והקדישו תשומת לב מיוחדת לתמונה שאתם רוצים להשתמש בה כתמונת רקע באתר. הכינו קישורים עם טקסטים תיאוריים ואל תשתמשו במילים "כאן" או "יפה" כדי לומר לגולשים היכן ללחוץ. הגדירו סידרה של לחצני ניווט לסדרות של דפים ואל תקשרו לדפים שאינם קיימים. שמרו את הקישורים שלכם מעודכנים ובקשו אישור לפני שתגדירו קישורים עמוקים.





















מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרור שתיוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]