חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סלוגן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תיווך יוזמה נדל"ן מתווכים תיווך

נושא המאמר: משבר בכלכלה והשפעתו על הנדל"ן בארץ
מאת: מתי פרג'י   שמור מאמר למועדפים

אוקטובר 2008 העולם בטירוף,בנקים קורסים,חברות ענק בינלאומיות מתאדות כאילו היו טיפת מים ביום חמסין,בורסות העולם בצלילה אין סופית וגם מיכלי החמצן אותן דואגות ממשלות המעצמות למלא במילארדי דולרים מאיטות רק לרגע את הטביעה הבלתי נשלטת.כלכלנים בכירים ובכלל זה הנגיד האמריקני זורעים פאניקה לתוך רעידת האדמה הכלכלית כלל עולמית ומכריזים כי צפויה האטה,אבטלה,מיתון ועוד מילים שכבר בזמן הקלדתן גורמות לבורסות העולם לשבור שיאים שליליים נוספים.אני לא כלכלן ויכולותי האנליסטיות בשוק ההון מקבילות למהמר שיכור מול רולטה מהירה,אך כחובב כדורגל המדקלם קלישאות יודע אני כי מה שיורד סופו לעלות! עולם כמנהגו נוהג ובסוף אישאללה יהיה בסדר, רק לא להלחץ ולהחפז בקבלת החלטות!!!ונעבור לביצתנו המקומית,למשרדי,תיווך יוזמה בירושלים,מגיעות מאז החלה הטלטלה בכלכלה פניות רבות של לקוחות,קונים ומוכרים ומשקיעי נדל"ן בשאלה שחוזרת על עצמה בניסוחים שונים אך עם כוונה אחת וחשש גדול,מה יהיה? לקנות? למכור? בהתחלה סברתי כי לקוחות משועממים מתחמקים מלעזור בבית בהכנות לקראת החגים.אך משהבנתי כי גם חברת ניקיון לא מסוגלת להחליף את כמות הפונים הבנתי כי הסיבה הרבה פחות חגיגית,חברים יקרים אינני שר האוצר של מדינת ישראל וגם לא נושא בשום תפקיד רישמי(חבל יש להם תנאים טובים)אבל אני בהחלט מאמין בכלכלת ישראל וחש ברגיעה כל עת שמבטאו הנעים של סטנלי פישר מתנגן באוזני.יש הרבה דברים במדינתנו האהובה שלא חביבים עלי אך אני בטוח שיש לנו חוסן כלכלי איתן שעומד ויעמוד בשעת מבחן.אשר לנדל"ן אנו בתיווך יוזמה חשים לאחרונה בהתמתנות הלהיטות לביצוע עסקאות מהירות,אין ספק כי לאחר תקופה ארוכה של פעילות רבה ועליה משמעותית במחיר הדירות בארץ בכלל ובירושלים בפרט,ישנה כעת מגמת האטה ויותר בעלי עניין יושבים על הגדר בעמדת המתנה.להערכתי תיתכן ירידה במחירי נכסי יוקרה שהפגיעה בהם נובעת מהקטנת ביקוש מצד תושבי חוץ ובעלי ממון שיקפיאו קניות והשקעות בטווח הקרוב.אשר לדירות העממיות גם בשוק זה צפויה האטה תוך בחינה מצד הרוכשים הפוטנציאלים את מצב העיננינים בציפיה לירידת מחירים,ברם באם ירידת המחירים לא תהיה דרסטית, תתחדש באופן יחסי מהיר פעילות הרוכשים מחשש להמשך העליות במחירי הנדל"ן כפי שהיה בשנים האחרונות.לסיכום אנו בתיווך יוזמה מאמינים כי שוק הנדל"ן בירושלים יציב וחזק ולאורך זמן ההשקעה בו הינה הטובה ביותר.לרובנו דירה היא קודם לכל מקום המגורים שלנו,אם חושבים לקנות דירה ויש את היכולת לכך לא כדאי לעשות ספקולציות,דירה וכך הוכח לאורך כל השנים הינה ההשקעה הטובה ביותר. מתלבטים,אנו בתיווך יוזמה נשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה הקשורה בנדל"ן,התקשרו אלינו 02-6483040

www.yozma.info


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מתי פרג'י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]