חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך מנגנים על גיטרה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמלת כלה מעצב שמלות כלה שמלת כלה קלאסית שמלות כלה

נושא המאמר: שמלת כלה נפוחה out קלאסית in
מאת: רינת אברהמי   שמור מאמר למועדפים

האם עידן שמלות הכלה הנפוחות שחלמנו עליהן בילדותינו מגיע לקצו?! האם שמלות הכלה הנוחות והענוגות תופסות את מקומן של שמלות הנשף המסורתיות? כנראה שכן – יותר ויותר כלות מעדיפות להתחתן בשמלות קלאסיות, נשפכות ונוחות. המדריך לבחירת שמלת הכלה החדשה.

כבר מילדות ידעת בדיוק איך שמלת הכלה שלך תיראה ואיך תיכנסי ברוב כבוד והדר אל החופה, כמובן בשמלת כלה כמה שיותר נפוחה, עם כמה שיותר שכבות, ממש סינדרלה מהאגדות.
אמא שלך מתרגשת, בעיניים בורקות ומדמיינת לעצמה את ביתה היפה בשמלת קצפת נוצצת, באיפור כבד ובשלל שושבינות הלבושות גם הן כמו פיות מהאגדות, ברקע מוסיקה דרמתית, זיקוקים לכל עבר ויונים שעפות אל על ומבשרות את בוא החתן.
אך עם השנים הבנת שאת לא ברבי ולא סינדרלה, וששפע של שכבות מבד סינתטי זה ממש לא נוח !

כיום הכלה מעדיפה יותר ויותר להתחתן בשמלת כלה נוחה וקלאסית ולא מלאה יתר על המידה בשכבות בד המכבידות עליה , חשוב שבשמלה שאת הולכת להשתולל ולהתרגש כמה שעות תרגישי נינוחה ומשוחררת, מסביר המעצב שלומי יקיר.

נראה כי השנה תפסו שמלות בעיצוב נקי, קלאסי ורגוע יותר את מקומן של שמלות הנשף הענקיות שופעות הבד, התחתיות והקריסטלים. המעצבים המובילים כיום בעיצוב הסגנון הקלאסי הם: דוד חצבני, שלומי יקיר, עמנואל ויאיר ג'רמון. המחירים של השמלות הקלאסיות לא בהכרח יותר זולות אלא די משתוות ואפילו יקרות יותר משמלות הנשף, המעצב שלומי יקיר מסביר שאצלו בסטודיו כבר כמעט לא ניתן למצוא שמלות נפוחות והוא משקיע את מירב מרצו בעיצוב שמלות קלאסיות בגזרות מחמיאות ומבדים יקרים ועשירים כמו הסאטן לייקרה, המשי, השיפון והתחרה. על הבדים לפי סגנון הכלה הוא גם שוזר אבני חן אמיתיות וטובות, קריסטלים וסברובסקי. המחירים אצלנו בסטודיו שונים מהמחירים בדיזינגוף כוון שאנחנו עובדים בסטודיו מהבית ובכך חוסכים לכלה עלויות מיותרות, שמלה מדגם קיים יכולה להתחיל ב 3900 ₪ ובעיצוב אישי החל מ 4900 ₪ .

כמובן שברגע שהחלטת על שמלה קלאסית נכנסים עוד כמה פקטורים לבחירת השמלה:
1. הגזרה – גזרה קיסרית סימן ההיכר של שמלה כזו היא קו מותן מאוד גבוה (שמתחיל ממש מתחת לחזה), וממשיך לחצאית לא תפוחה.גזרת A או פרינססה הגזרות הללו מאפשרות לתפרים האנכיים לזרום כל הדרך מהכתפיים למטה, לעבר החצאית המתרחבת, שדומה לצורת האות A.גזרה צמודה או נוזלת גזרה זו שומרת על קשר קרוב עם הגוף וזורמת במקביל אליו או צמודה לו.
2. המפתח העליון – סטרפלס, מפתח בצורת לב, כתפיות ספגטי דקות או קולר סקסי – מאוד תלוי במבנה הגוף העליון, הכתפיים, עצמות הבריח והחזה כמובן.
3. הבדים – סאטן ומשי תחרה או שיפון : "חשוב שהבדים יהיו איכותיים כי זה משפיע על כל אופן מראה השמלה, כמובן שניתן לשדרג את המראה ע"י שזירת אבנים וקריסטלים ע"ג הבד לפי טעם הכלה" מסביר שלומי.

4. בחירת המעצב – לפני שאת מתחילה בחיפושים הכיני שיעור בית. אפשר לעיין בקטלוגים של חתונות, והיום יש לכל המעצבים אתר אינטרנט שבו אפשר להתרשם מהקולקציה ומהסגנון. בחרי 3-2 מעצבים שמצאו חן בעינייך, כי יותר זה סתם מבלבל. אל תבואי בלי לתאם פגישה מראש עם המעצב.

5. מחיר - כמה את מוכנה לשלם עבור השמלה, כמובן שדגם קיים מוזיל את העלות אך עדיין ישנן קיום אלטרנטיבות טובות שנותנות לך יותר עבור הכסף שלך, אפשר למצוא שמלה גם בעיצוב אישי במחיר שפוי אם רק מתרחקים טיפ טיפה ממרכז ת"א.

6. טיפים לפגישה – לא למדוד יותר מ 3 שמלות כי אז את עלולה להתבלבל, לא להגיע עם יותר מ 2 מלוות שאת סומכת עליהן בעיניים עצומות כי כשיש יותר מדי דעות את כבר מתחילה להתבלבל. תני לכימיה בינך לבין המעצב להוביל אותך.
בהצלחה!



sk1000.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רינת אברהמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]