חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השינויים בשוק הפנסיה והשפעתם על מגזרים שונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




תמ"א 38
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נאצים רדיפות הנאצים שואה ניצולי שואה

נושא המאמר: רדיפות הנאצים
מאת: עורך דין גיל גולדרייך   שמור מאמר למועדפים

לא רק ניצולי שואה זכאים לקבל גמלה מאוצר המדינה
מרבית האנשים, שעלו לישראל ממדינות אירופה ומצפון אפריקה בין השנים 1939 ל 1953 זכאים לקבל גמלה חודשית מאוצר המדינה, על פי חוק נכי רדיפות הנאצים. ברצוני להדגיש, שאותם אנשים, שזכאים לקבל את הגמלה אינם חייבים להיות ניצולי שואה. אנשים אלה מוגדרים על פי החוק כנרדפי נאצים גם אם לא שהו בגטאות ובמחנות ריכוז.
למעשה, אנשים רבים עזבו את מדינות אירופה וגם את חלק ממדינות צפון אפריקה מהפחד שמא הנאצים יגיעו לאותן מדינות וישלחו אותם למחנות ההשמדה.
חלק מאותם אנשים ברחו למדינות שונות ברחבי העולם מהפחד כאמור שמא יתפסו על ידי הנאצים, וחלקם עלו באופן מידי לישראל.
על פי חוק נכי רדיפות הנאצים מי שעלה בסופו של דבר לישראל במהלך מלחמת העולם השנייה ועד לאוקטובר 1953 זכאי לקבל פיצוי.
יש לציין, שלדאבוני הרב אוצר המדינה הערים ועדין מערים קשיים רבים על הנרדפים בקבלת הגמלה בתירוצים ובטענות שונות ומשונות. למרות זאת, ברוב המקרים אוצר המדינה נוחל תבוסות בבתי המשפט. לאחרונה, לאחר מאבקים משפטיים הוכרו באופן סופי גם עולים מרומניה, בולגריה, תוניס ולוב כזכאים לקבל את הגמלה על פי חוק זה.
מדובר בגמלה על סך של כ-1600 ₪ לחודש, אותה אמורים נרדפי הנאצים לקבל מהלשכה לשיקום הנכים שבמשרד האוצר.
אחד התנאים לקבלת הגמלה הוא דרגת נכות בשיעור של 25%. היות ואנו בקיאים בהגשת תביעות מסוג זה, אנו מצליחים במרבית המקרים לקבל עבור הזכאים הכרה בדרגת נכות בשיעור של 25%.
יש לציין שאת הגמלה ניתן לקבל ללא כל מבחן הכנסות וללא קשר לקצבאות נוספות, שמקבל הנכה, לרבות קצבת הזקנה. ואולם, יש לציין שאדם שכבר מקבל גמלה חודשית ממקור אחר בשל היותו ניצול שואה אינו זכאי לגמלה זו.
זאת ועוד, נכים בדרגת נכות גבוהה מ25% זכאים באופן תיאורטי לקבל גמלאות שעשויות להיות גבוהות יותר, אולם בדרגות נכות אלה, יש צורך במבחן הכנסות וכל ההכנסות של הנכה ממקורות אחרים מקוזזות, מהסכום אותו הוא זכאי לקבל מאוצר המדינה, כך שבמרבית המקרים יוצא שכרם בהפסדם.
ניצולי שואה רבים, שזכאים לקבל את הגמלה אינם מודעים לזכותם זו. מדובר באלפי ואולי עשרות אלפי אנשים שאיש לא טרח לידע אותם על זכויותיהם וחבל.
כמובן שכל אחד יכול להגיש תביעה למשרד האוצר באופן עצמאי, אך עלייה וקוץ בה. מניסיוננו חלק גדול מניצולי השואה (או נרדפי הנאצים) שאינם מכירים את רזי החוק, עלולים למלא את הטפסים באופן שגוי ועלולים ולהתנסח באופן כזה, שמשרד האוצר לא יכיר בהם כנרדפי נאצים הזכאים לגמלה. מומלץ להתייעץ ולהיעזר בעורך דין מיומן שמתמחה בתביעות על פי חוק נכי רדיפות הנאצים.
יש להדגיש, כי גם מי שנדחה בעבר מכל סיבה שהיא על ידי הלשכה לשיקום הנכים ואפילו על ידי וועדת הערר בבית המשפט, יכול במקרים רבים לשוב ולהגיש את התביעה. אך יחד עם זאת במקרים רבים אם הטפסים מולאו באופן שגוי מלכתחילה, לעיתים גם עורך דין מיומן לא מסוגל לתקן את השגיאה וניצול השואה לא יקבל את זכויותיו.
אנא פנה אלינו לקבלת ייעוץ חינם!
1800-229-444
אתרנו באינטרנט:
www.gil-law.co.il



www.gil-law.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עורך דין גיל גולדרייך שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]