חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החזרי מס לחייל המשוחרר - חיילים משוחררים - החזר מס הכנסה - החזרי מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון קריירה פיטורים מיתון שינוי

נושא המאמר: איך מתמודדים עם פיטורים
מאת: מיקה רוט אור   שמור מאמר למועדפים


בתקופה האחרונה נמצא נושא המשבר הכלכלי והמיתון, שעל פי התחזיות צפוי להגיע אלינו אוטוטו, בראש הסדר הציבורי. אנשים רבים דנים בנושא, הטלוויזיה והעיתונות מוצפת באינפורמציה לגבי המיתון שקרב ובא ולגבי המצב הכלכלי הלא ודאי.
אנשים רבים מתחילים לחשוב על עתידם הכלכלי ועל האפשרות כי גל פיטורים יגיע גם למחוזות ארצנו הקטנטונת. אולם האם העתיד נורא כל כך? האם פיטורים כה נוראיים?
אומנם פיטורים הוא סוג של משבר, אצל אחדים המשבר הוא משבר מינורי ואילו אצל אחרים המשבר הוא פרשת דרכים קיומית, ובכן מה אפשר לעשות? כיצד ניתן להתעצם ממשבר הפיטורים? האם ה"שד" כה נורא?

אנשים הנמצאים בפרשת דרכים קיומית מתאפיינים בשני מצבים, הראשון הוא הכרה בטעות בבחירה וצורך לשנות שינוי כיוון ואילו המצב השני הוא ביצוע התאמות למצב הקיים: לא טעינו בבחירה אך לא זה מה שרצינו ואנו חשים בצורך לבצע תיקונים והתאמות.
ולכן, זכרו אתם נמצאים בפרשת דרכים בחייכם, המשרה הבאה שתקבלו עלולה לחרוץ את עתידכם. האם זה לא מצדיק לגלות האם אתם פונים לכיוון הנכון? אם מגיע פעם רגע שבו צריך לשנות קריירה ולחשוב מחדש על היעדים זהו הרגע!!! הגורל כפה עליכם את המצב הזה, נצלו את ההזדמנות ובררו פרטים על עצמכם ועל הדברים שאתם מצטיינים בהם.
שאלו את עצמכם שאלות קשות בקשר למה שאתם באמת רוצים לעשות?
חפשו את הדלתות שנפתחו מפני שפוטרתם: האם הפיטורים פותחים לכם את הדלת ומאפשרים לכם להיות עצמאיים? לעשות הסבה מקצועית?
אל תסתפקו באפשרות אחת, למה לא לבדוק עשר אפשרויות ולא מאותו הסוג!!!

פיטורים יכולים להוות נקודה מעצימה אם נדע ללמוד ולהתפתח מבחינה אישית כתוצאה מ"חוויה" זו: האם למדנו כתוצאה מהפיטורים לקחת אחריות על הסיבות שבגללן פוטרנו? בדרך כלל הנטייה של אנשים היא להאשים אחרים, נטייה זו מביאה אותנו למצבים של חוסר אחריות וחוסר שליטה במה שקורה לנו בחיים, שכן אז אנו מאשימים אנשים אחרים כאחראיים לתוצאות חיינו, אולם אם נדע לקחת אחריות על מעשינו נוכל להשלים עם העובדה כי אנו שולטים בחיינו, שליטה זו תאפשר לנו להתאושש ולהמשיך להתקדם, אנשים אלו מסוגלים להפיק דברים חיוביים ממצב שלילי. כשאתם עושים שגיאה הכירו בה והמשיכו, אל תתעסקו במשחק האשמות, פיטורים הם כישלון רק אם אינכם לומדים מהם מאום.

מה שחשוב הוא המנוע העצמי שלנו המקנן בתוכנו, איננו יכולים לסמוך על מישהו אחר שיחדיר בנו את המוטיבציה לעשות משהו. אנו צריכים לרצות לעשות זאת ועלינו לספק את המרץ הזה. אין זה מציאותי והוגן לצפות שמישהו אחר ידחוף אותנו לכיוון חיובי. מוטב אפוא שתבחרו משהו שאתם באמת רוצים לעשות מפני שיהיה עליכם להיות הכוח המניע של עצמכם.

לסיכום, יש סיבה לכך שדברים קורים. אם אתם עייפים או נמאס לכם, אם אתם לא מרגישים טוב בקשר למה שאתם עושים או אם פוטרתם יכול להיות שכל הדברים הללו אומרים לכם משהו. תסכול בלתי פוסק הוא בדרך כלל רמז לכך שאתם מבזבזים את חייכם בעשיית דברים שלא נועדתם לעשות. כשאתם מרגישים "גמורים" תעברו למשהו אחר. הישארות במקום לאחר שעברתם את השיא אינה מועילה לאיש ופחות מכל לכם.
עשו מה שאתם נהנים לעשות ועשו את זה היטב. שם המשחק הוא לא להשיג עבודה שם המשחק הוא להשיג חיים.

מיקה רוט אור
מאמנת אישית ועסקית
יועצת ארגונית ושיווקית (MBA)
לשאלות ופניות 052-3682291
[email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיקה רוט אור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]